10 οφέλη της κατανάλωσης νερού με άδειο στομάχι

Μια από τις καλύτερες συνήθειες που μπορείτε να έχετε είναι να πίνετε καθημερινά ένα ποτήρι νερό με άδειο στομάχι. Για πολλούς μπορεί να μην φαίνεται σημαντικό αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν πίνετε ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνάτε είναι περισσότερο ωφέλιμο από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας.

Όταν κοιμάστε, το σώμα σας εκτελεί βασικές λειτουργίες όπως είναι η επανόρθωση κατεστραμμένων κυττάρων και ο εσωτερικός καθαρισμός του, φιλτράροντας τις τοξίνες, προετοιμάζοντάς τες για αποβολή. Γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό να πίνετε νερό με άδειο στομάχι καθώς μόνο ένα ποτήρι από αυτό το υγρό μπορεί να ενισχύσει την εξάλειψη των τοξινών που έχει φιλτράρει το σώμα μας το βράδυ.

Πολλοί άνθρωποι έχουν συνηθίσει να πίνουν άλλα είδη υγρών αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα. Ωστόσο, το νερό συνεχίζει να είναι το συνιστώμενο καθώς προσφέρει τόσα πολλά οφέλη στο σώμα. Παρακάτω, θα σας παρουσιάσουμε 10 σημαντικά οφέλη της κατανάλωσης νερού με άδειο στομάχι.

Η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι κάνει καλό στο δέρμα

nero ke derma

Η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι κάνει καλό στην υγεία και στην ομορφιά του δέρματος. Το δέρμα σας πρέπει να είναι καλά ενυδατωμένο για να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρωί έτσι ώστε να μπορεί να ενδυναμώσει τα κύτταρα του δέρματος, να εξαλείψει τοξίνες και να βοηθήσει το δέρμα να διατηρήσει την ελαστικότητά του, τη νεανική του όψη και να εμποδίσει την εμφάνιση ρυτίδων.

Είναι διουρητικό

Για την εξάλειψη των τοξινών και των άχρηστων προϊόντων, είναι σημαντική η προώθηση της λειτουργίας των νεφρών πίνοντας άφθονα υγρά. Το νερό με άδειο στομάχι συμβάλλει στην εξάλειψη των συσσωρευμένων άχρηστων προϊόντων στα νεφρά και προωθεί την εξάλειψη τοξινών μέσω των ούρων.

Ενυδατώνει το λεμφικό σύστημα

Η κατανάλωση του νερού με άδειο στομάχι είναι το κλειδί για την ενυδάτωση του λεμφικού συστήματος και την πρόληψη της κόπωσης επινεφριδίων, η οποία ευθύνεται για την παραγωγή κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες.

Βελτιώνει την πέψη

pepsi

Όταν πίνετε νερό με άδειο στομάχι προωθείτε το πεπτικό σύστημα συμβάλλοντας στον καθαρισμό του από τις τοξίνες, στη βελτίωση της εντερικής κινητικότητας και στην προετοιμασία του για τη λήψη και την πέψη των τροφών.

Ενισχύει το μεταβολισμό

Η κατανάλωση νερού είναι απαραίτητη για την κατάλληλη λειτουργία των νεφρών που ευθύνονται για την καύση του λίπους. Όταν δεν υπάρχει αρκετό νερό στο σώμα σας, η λειτουργία αυτή εκτελείται από το συκώτι και μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα του ήπατος, σε ασθένειες και στο μειωμένο μεταβολικό ρυθμό.

Βελτιώνει τη σωματική απόδοση

Η κατανάλωση νερού είναι ζωτικής σημασίας για τη λίπανση των αρθρώσεων, των μυών και των συνδέσμων. Η κατανάλωση νερού κάθε πρωί συνιστάται για την ενυδάτωση του σώματος και την παροχή ενέργειας. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με κάποιο άθλημα ή κάνουν ασκήσεις θα πρέπει να αυξήσουν την κατανάλωση νερού προκειμένου να αναπληρώσουν τα υγρά που χάνονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Προλαμβάνει τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος

loimoxi

Η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι συνδέεται με το μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος, όπως είναι η κυστίτιδα. Όταν ένα άτομο είναι αφυδατωμένο και τα νεφρά του δεν έχουν αρκετά υγρά, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να αντιμετωπίσει διάφορα είδη λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Καταπολεμά την κατακράτηση υγρών

Η κατακράτηση υγρών είναι ένα πρόβλημα που προκαλείται συνήθως από την υπερβολική ποσότητα νατρίου στο σώμα μας και από άλλους παράγοντες που σχετίζονται με τη διατροφή. Η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι συμβάλλει στην εξάλειψη των συσσωρευμένων υγρών, στη μείωση των φλεγμονών και στην πρόληψη διαφόρων ασθενειών.

Περιορίζει τις ενοχλήσεις και τους πόνους

Η κατανάλωση νερού συνδέεται με τον περιορισμό των συμπτωμάτων και του πόνου που οφείλονται σε παθήσεις όπως αρθρίτιδα, σε καρδιακά προβλήματα όπως ταχυκαρδία, άσθμα, βρογχίτιδα, σε διαταραχές των νεφρών, δυσκοιλιότητα, προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και ημικρανίες.

Ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος

Η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι βοηθά στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, βελτιώνοντας τη μεταφορά του οξυγόνου και των θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα.

Να θυμάστε!

  • Τα οφέλη της κατανάλωσης νερού είναι αδιαμφισβήτητα αλλά είναι σημαντικό να πίνετε τουλάχιστον δυο λίτρα νερό την ημέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας έτσι ώστε τα οφέλη να είναι συνεχή.
  • Επιπλέον, δεν πρέπει να υπερβαίνετε αυτή την ποσότητα καθώς μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα νεφρά σας. Αν και το νερό κάνει καλό στην υγεία μας, η υπερκατανάλωσή του μπορεί να προκαλέσει υπερυδάτωση και πίεση στα νεφρά.
  • Ένας καλός τρόπος για να πίνετε πάντα τη σωστή ποσότητα νερού είναι να θυμάστε τον παρακάτω τύπο: το βάρος σας (σε κιλά) διαιρούμενο με το 30 = ο αριθμός των λίτρων νερού που πρέπει να πίνετε. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος 59 κιλών πρέπει να πίνει περίπου 2 λίτρα νερό κάθε μέρα.