7 βήματα για να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος

Αν θέλετε να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος, τότε πρέπει να συνδυάσετε μια υγιεινή διατροφή με τοπικές ασκήσεις για να λεπτύνετε και να τονώσετε την περιοχή της κοιλιάς.

Το κοιλιακό λίπος, πέρα από το ότι είναι ανεπιθύμητο, είναι επίσης επικίνδυνο. Να θυμάστε ότι μια περιφέρεια μέσης μεγαλύτερη από 89 εκατοστά θέτει την υγεία μιας γυναίκας σε κίνδυνο.

Τα επιπλέον κιλά γύρω από το στομάχι μπορούν να προκαλέσουν διαβήτη και ορισμένα σοβαρά καρδιολογικά προβλήματα.

Εφόσον γνωρίζουμε τα παραπάνω, πώς μπορούμε να απαλλαγούμε γρήγορα από το συγκεκριμένο πρόβλημα; Καταρχάς πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Το κοιλιακό λίπος δεν πρόκειται απλώς να εξαφανιστεί μέσα σε δύο εβδομάδες.

Δεν πρέπει επίσης να ξεχάσουμε να επισημάνουμε ότι κάθε άνθρωπος έχει μοναδικό μεταβολισμό και θα πρέπει να γνωρίζει πώς αυτός επηρεάζεται.

Το αδυνάτισμα απαιτεί αφοσίωση και θέληση.

Μπορείτε να τα καταφέρετε; Φυσικά και μπορείτε. Θα σας δείξουμε πώς να ξεκινήσετε σήμερα με εφτά εύκολα βήματα για να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος.

1. Τρώτε τροπικά φρούτα για να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος

Τα τροπικά φρούτα όπως ο ανανάς και η παπάγια περιέχουν πεπτικά ένζυμα. Πέρα από το ότι διαθέτουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, τα φρούτα αυτά συμβάλλουν στη μείωση της κατακράτησης υγρών και βελτιώνουν την πέψη.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η καλή πέψη είναι συνώνυμο της καλής υγείας. Επομένως, η σωστή φροντίδα της εντερικής υγείας μας τρώγοντας αποτοξινωτικές τροφές επίσης προάγει το αδυνάτισμα.

Ανακαλύψτε 7 φρούτα που βοηθούν να χάσετε βάρος.

Πώς να τρώτε περισσότερα τροπικά φρούτα

  • Προσθέστε λίγο φρέσκο ανανά στις σαλάτες σας και συνδυάστε τον με σπανάκι και ξηρούς καρπούς.
  • Φτιάξτε για πρωινό μια φρουτοσαλάτα με παπάγια και άλλα φρέσκα φρούτα.
  • Φτιάξτε φυσικούς χυμούς με παπάγια και ανανά.

2. Μοβ φρούτα και λαχανικά

Τα μοβ φρούτα και λαχανικά είναι καταπληκτικά για την υγεία σας και ένας θαυμάσιος τρόπος να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος. Ωστόσο θα πρέπει να επιλέγετε εκείνα που σας αρέσουν περισσότερο δίνοντας προσοχή στο πώς σας κάνουν να αισθάνεστε.

  • Τα μοβ φρούτα περιέχουν λουτεΐνη, ζεαξανθίνη, ρεσβερατρόλη, βιταμίνη C, κερκετίνη και ελλαγικό οξύ. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά συμβάλλουν στη μείωση της κακής χοληστερίνης ή αλλιώς LDL.
  • Αυξάνουν τη δραστηριότητα του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Βελτιώνουν την πέψη και συνεισφέρουν στον καθαρισμό του οργανισμού.

Διαβάστε επίσης το άρθρο: 6 λόγοι που δεν χάνετε το λίπος της κοιλιάς.

hymos-stafyli-menta-1

Μερικά από τα καλύτερα φρούτα και λαχανικά σε αυτή την κατηγορία είναι τα εξής:

3. Μονοακόρεστα λιπαρά

Μονοακόρεστα λιπαρά για την καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους; Μπορεί να φαίνεται αδύνατον, όμως αυτά τα είδη λιπαρών είναι θεμελιώδη για την υγεία και τη σιλουέτα μας.

  • Υπάρχουν μερικά υγιεινά λιπαρά οξέα που μπορούν να κάψουν το λίπος και να αποτρέψουν τη συσσώρευσή του.
  • Τα μονοακόρεστα λιπαρά πυροδοτούν μια αλυσίδα μηχανισμών που δρουν στην περιοχή της κοιλιάς και διαλύουν το επίμονο κοιλιακό λίπος.
  • Οι τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά οξέα Ωμέγα-9 είναι απαραίτητες, επειδή το σώμα μας δεν μπορεί να τα παράγει. Διατηρούν την καρδιά υγιή και προλαμβάνουν τα εγκεφαλικά.

linarosporos-1

Ακολουθεί μια λίστα τροφών που πρέπει να περιλαμβάνετε στη διατροφή σας:

  • Ξηροί καρποί.
  • Λιναρόσπορος.
  • Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο.
  • Σολομός.
  • Σκουμπρί.
  • Αβοκάντο.

4. Καταναλώνετε διαλυτές ίνες

Οι διαλυτές ίνες μπορούν να μας βοηθήσουν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος από την κοιλιά. Κατά την πέψη απορροφούν νερό και αποκτούν μορφή τζελ.

Αυτό επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε χορτάτοι και έτσι αποβάλλονται οι τοξίνες από τα έντερα. Αρχίστε να περιλαμβάνετε τις παρακάτω τροφές στην καθημερινή διατροφή σας:

  • Βρώμη, πίτουρο, σίκαλη.
  • Καρότα, πράσα, σπαράγγια.

5. Έγχυμα φασκόμηλου

Μπορείτε να βρείτε φασκόμηλο σε οποιοδήποτε κατάστημα βοτάνων. Συχνά ονομάζεται «γυναικείο βότανο» λόγω των πολλών ωφελειών που έχει για τη γυναικεία υγεία:

  • Καταπραΰνει τα συμπτώματα της εμμηνορρυσίας και της εμμηνόπαυσης.
  • Επιπλέον το έγχυμα φασκόμηλου βοηθάει το σώμα να αποβάλει τις τοξίνες και να καταπολεμήσει το άγχος. Βοηθάει ακόμα και στην απελευθέρωση των παγιδευμένων αερίων.
  • Θα πρέπει να πίνετε ένα φλιτζάνι κάθε πρωί με άδειο στομάχι, επειδή είναι εξαιρετικό για την καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους.

eghyma-faskomilo-1

6. Περπάτημα για 30 λεπτά κάθε μέρα

Το περπάτημα είναι μια απαραίτητη φυσική δραστηριότητα στην οποία πρέπει όλοι να επιδίδονται κάθε μέρα. Πέρα από το ότι βελτιώνει την υγεία σας, συμβάλλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού σας για να καίτε λίπος ευκολότερα.

Διαβάστε επίσης το άρθρο: Καθημερινό περπάτημα 30 λεπτών για καλή υγεία.

7. Κάντε ασκήσεις κοιλιακών για 30 λεπτά

Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να ακολουθούμε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή, να πίνουμε άφθονο νερό και να αποφεύγουμε τα κορεσμένα λιπαρά και τα ζαχαρούχα ροφήματα

Εκτός από τα παραπάνω βασικά βήματα, υπάρχει ακόμα κάτι απολύτως απαραίτητο: η άσκηση για την ενδυνάμωση της περιοχής της κοιλιάς. Ενδυνάμωση των μυών σημαίνει σταδιακή εξαφάνιση του λίπους.

yioga

Ρίξτε μια ματιά σε μερικές από τις παρακάτω εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μέσα σε μισή ώρα:

  • Ανεβείτε σκαλιά.
  • Κάντε την άσκηση της «σανίδας» και ασκήσεις για την περιοχή της μέσης:
  1. Ξαπλώστε μπρούμυτα πάνω σε ένα στρώμα γιόγκα και ανασηκώστε το σώμα σας από το έδαφος στηριζόμενοι στους πήχεις σας και στις μύτες των ποδιών σας.
  2. Οι γοφοί θα πρέπει να παραμένουν ελαφρώς ανυψωμένοι, η σπονδυλική σας στήλη ίσια και ο αυχένας σας χαλαρός.
  3. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15-20 δευτερόλεπτα και μετά ξεκουραστείτε.
  4. Κάντε 3 σετ.
  • Οι άρσεις ποδιών περιλαμβάνουν μεγαλύτερη αντίσταση αλλά είναι απίστευτα αποτελεσματικές:
  1. Καθίστε στην άκρη μιας καρέκλας με την πλάτη σας να γέρνει προς τα πίσω και τα πόδια σας τεντωμένα.
  2. Τώρα αρχίστε να λυγίζετε τα γόνατά σας φέρνοντας τους μηρούς σας προς την κοιλιά σας.
  3. Κρατήστε τους μυς σας σφιγμένους κατά τη διάρκεια της άσκησης. Προσπαθήστε να κάνετε 8-10 επαναλήψεις.
  4. Ολοκληρώστε 3 σετ.

Να θυμάστε ότι ο χορός, η γιόγκα και οι απλές διατάσεις που ασκούν την περιοχή της κοιλιάς επίσης θα σας βοηθήσουν να κάψετε κοιλιακό λίπος.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε αυτά τα εφτά βήματα σήμερα;