Φυσικό ενεργειακό ρόφημα που δυναμώνει τα οστά

Για να προλάβετε τις μελλοντικές βλάβες στα οστά και την κόπωση, είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή και να ασκείστε όσο το δυνατόν περισσότερο, ανάλογα με τις συστάσεις του γιατρού σας.

Ο αριθμός των ανθρώπων που πάσχουν από νόσους των οστών έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και αυτό συνδέεται με τον καθιστικό τρόπο ζωής, την κακή διατροφή και με μη υγιεινές συνήθειες όπως το κάπνισμα ή την υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος.

Οι γυναίκες που έχουν φτάσει στην εμμηνόπαυση διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων που συνδέονται με το σκελετικό σύστημα επειδή το σώμα τους παράγει λιγότερο οιστρογόνο. Το οιστρογόνο είναι μία από τις ορμόνες που αυξάνουν την ικανότητα του οργανισμού να απορροφά ασβέστιο, ένα μέταλλο που είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της οστικής πυκνότητας.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το σκελετικό τους σύστημα αισθάνονται επίσης ασυνήθιστη κούραση ή κόπωση, κάτι που μπορεί να τους εμποδίζει στην εκτέλεση των καθημερινών δραστηριοτήτων τους.

Ο καλύτερος τρόπος πρόληψης της βλάβης στα οστά και της κόπωσης είναι η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, που περιλαμβάνει άφθονη άσκηση και μια διατροφή η οποία καλύπτει όλες τις ανάγκες του οργανισμού σας σε θρεπτικά συστατικά.

Για να υποστηρίξετε αυτές τις καλές συνήθειες, θα πρέπει επίσης να δοκιμάσετε το παρακάτω φυσικό ενεργειακό ποτό, το οποίο συμβάλλει στην ενίσχυση των οστών σας και σας παρέχει την ενέργεια που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε τη μέρα.

Πράσινος χυμός για την ενίσχυση των οστών και την εξασφάλιση ενέργειας στο σώμα

2-systasi-ostou

Επειδή η καλή υγεία των οστών εξαρτάται από την κατανάλωση επαρκούς ποσότητας θρεπτικών ουσιών στα πλαίσια της διατροφής σας, ο συγκεκριμένος χυμός είναι πλούσιος σε απαραίτητες ωφέλιμες ουσίες.

Ο συνδυασμός σπανακιού και μήλου καθιστά το ρόφημα αυτό μια εξαιρετική πηγή βιταμινών Α και C, ασβεστίου και άλλων σημαντικών αντιοξειδωτικών ουσιών που μπορούν να προλάβουν την απώλεια οστικής μάζας.

Αν αισθάνεστε άλγη και πόνους στα οστά και στις αρθρώσεις σας ή αν αντιμετωπίζετε άλλα σχετικά προβλήματα, συνιστούμε να δοκιμάσετε την παρακάτω συνταγή. Ωστόσο είναι καλή ιδέα να μιλήσετε πρώτα με το γιατρό σας, επειδή τα προβλήματα που συνδέονται με το σκελετικό σύστημα μπορεί να χρειάζονται ειδική προσοχή προκειμένου να αποφευχθεί η εμφάνιση πιο σοβαρών προβλημάτων.

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο: Οι 10 εντολές για δυνατά και υγιή οστά.

Τι είδους θρεπτικά συστατικά περιέχονται σε αυτό το φυσικό ενεργειακό ρόφημα;

Μην καθυστερείτε: αρχίστε να πίνετε αυτόν τον ισχυρό πράσινο χυμό τακτικά για να αξιοποιήσετε τις διατροφικές ωφέλειες κάθε συστατικού.

Σπανάκι

3-spanaki

Τα φύλλα του σπανακιού περιέχουν νερό, ενώ το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα σε πρωτεΐνη λαχανικά που υπάρχουν.

Το σπανάκι περιέχει λίγα λιπαρά και λίγους υδατάνθρακες αλλά είναι πλούσιο σε ίνες, βιταμίνες Α, C, E και K, βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β6, Β2, Β1) και φολικό οξύ (βιταμίνη Β9).

Μεταξύ των πολλών μεταλλικών στοιχείων που περιέχει βρίσκουμε το ασβέστιο, το σίδηρο, το κάλιο, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο και το φώσφορο. Το σπανάκι εξασφαλίζει επίσης αντιοξειδωτικές ουσίες όπως φλαβονοειδή και καροτενοειδή.

Γκρέιπφρουτ

Το συγκεκριμένο εσπεριδοειδές φρούτο αποτελείται κατά 90% από νερό και σε 100 γραμμάρια περιέχει μόνο 32 θερμίδες, 7 γραμμάρια υδατάνθρακες, 0,6 γραμμάρια πρωτεΐνη, μηδέν λιπαρά… αλλά είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, ίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο.

Σέλινο

Το σέλινο αποτελείται κατά 95% από νερό, όμως περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Β1 (θειαμίνη), Β2, Β6, Β9 (φολικό οξύ), βήτα καροτίνης, των βιταμινών Ε και C καθώς και μετάλλων όπως το ασβέστιο, ο ψευδάργυρος, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, το θείο, ο φώσφορος, το μαγγάνιο, ο χαλκός, το αλουμίνιο και το πυρίτιο.

Πράσινο μήλο

4-prasina-mila

Το συγκεκριμένο φρούτο αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτοθρεπτικών ουσιών: περιέχει φλαβονοειδή και φαινολικό οξύ, καθώς και βιταμίνες Α, Β και C, πηκτίνη, πρωτεΐνη, ασβέστιο, υδατάνθρακες, νάτριο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο και ψευδάργυρο.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ περιέχει απαραίτητα αμινοξέα, ίνες, βιταμίνη C και μέταλλα όπως ψευδάργυρο, αργίλιο, βόριο και μαγγάνιο.

Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, όπως η κερκετίνη και η καψαϊκίνη καθώς και αιθέριων ελαίων.

Διαβάστε επίσης το άρθρο: Τα 9 απίστευτα οφέλη του μήλου.

Πώς φτιάχνετε αυτό το φυσικό ενεργειακό ρόφημα;

5-prasinos-hymos

Η συνταγή που πρόκειται να σας δώσουμε είναι εξαιρετική για τη βελτίωση της υγείας των οστών και της συνολικής σας υγείας γενικά, όμως δεν θα πρέπει να αντικαταστήσει τη θεραπευτική αγωγή που σας έχει δώσει ο γιατρός σας.

Υλικά

  • 1 1/2 φλιτζάνι ωμό σπανάκι (45 γραμμάρια)
  • 1/2 γκρέιπφρουτ (ξεφλουδισμένο)
  • 2 κλωνάρια σέλινο
  • 2 πράσινα μήλα, κομμένα σε οχτώ κομμάτια
  • 1 κομμάτι ρίζα τζίντζερ (ξεφλουδισμένη)

Προετοιμασία

Ευτυχώς η προετοιμασία του χυμού αυτού είναι πολύ εύκολη –στην ουσία το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα μπλέντερ για να χτυπήσετε τα υλικά!

  • Πλύντε καλά όλα τα υλικά και βάλτε τα στο μπλέντερ σας. Χτυπήστε τα για μερικά λεπτά μέχρι να έχετε ένα ομοιογενές μείγμα. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε λίγο νερό για να ανακατευτούν ευκολότερα.
  • Σερβίρετε το χυμό σε θερμοκρασία δωματίου ή προσθέτετε μερικά παγάκια.
  • Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να πίνετε το χυμό αμέσως για να αξιοποιείτε όλες τις ωφέλειές του για τον οργανισμό σας.