Οι τροφές που βελτιώνουν τη διάθεση

euxaristh diathesh

Με τον ίδιο τρόπο που συγκεκριμένες τροφές είναι χρήσιμες για την διατήρηση της υγείας μας, προλαμβάνοντας ή απαλύνοντας τις ασθένειες, πολλές τροφές μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση της διάθεσής σας ώστε να έχετε καθαρό μυαλό, κέφι και το στρες να διατηρείται σε ελεγχόμενα επίπεδα.

Πρέπει να θυμάστε ότι η υγεία του εγκεφάλου είναι πολύ σημαντική, έτσι ώστε να αποφύγετε την κατάθλιψη, το στρες καθώς και άλλους πόνους που ριζώνουν στην ζωή μας. Γι αυτό είναι τόσο σημαντικό να προσπαθείτε να ακολουθείτε μια σωματική δραστηριότητα, που απελευθερώνει ενδορφίνες. Αυτές οι ουσίες παράγουν μια καταπληκτική αίσθηση ευτυχίας, κάνοντάς μας να βλέπουμε την ζωή μας με έναν πολύ πιο απλό τρόπο, γεμάτοι με αισιοδοξία.

Προκειμένου να πετύχετε αυτό τον στόχο, πρέπει να γυμνάζεσθε συχνά. Υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι θα ακολουθείτε μια ρουτίνα γεμάτη με δραστηριότητες που σας αρέσουν, ούτως ώστε να μπορείτε να την συνεχίσετε χωρίς να βαρεθείτε.

Επίσης, θα πρέπει να είστε επίμονοι με την σωστή επιλογή του είδους των τροφών που καταναλώνετε. Είναι καλό να γνωρίζετε τι είδη ουσιών προσφέρετε στο σώμα σας, επειδή η διατροφή σας επηρεάζει όχι μόνο την φυσική αλλά και την πνευματική σας υγεία. Μια διατροφή  πλούσια σε λιπαρά και φτωχή σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά είναι πολύ πιθανόν να επηρεάσει την διάθεσή σας. Αυτό προκαλεί μια αίσθηση αδυναμίας κι έλλειψη κινήτρου ακόμη και για τις καθημερινές σας δραστηριότητες. Στις περισσότερες περιπτώσεις, επηρεάζει την πνευματική δυνατότητα επειδή τα αντανακλαστικά μας αρχίζουν να επιβραδύνονται, καθώς επίσης και η ταχύτητα της σκέψης.

Αυτός είναι και ο λόγος που θα αναφερθούμε σε συγκεκριμένες τροφές που βελτιώνουν την διάθεσή σας με φυσικό τρόπο ενώ παράλληλα διατηρούν το κέφι σας καθ’ όλη την ημέρα.

Αμύγδαλα

Η καθημερινή κατανάλωση αμυγδάλων το πρωί είναι πραγματικά σημαντική για την διατήρηση μιας καλής διάθεσης ολόκληρη την ημέρα. Έχουν την δυνατότητα να διατηρούν υπό έλεγχο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Θα πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον επτά ολόκληρα αμύγδαλα για να αποκτήσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα για τον έλεγχο της διάθεσής σας.

karudiaΤα αμύγδαλα περιέχουν μια καλή ποσότητα λιπαρών οξέων Ωμέγα-3, που ενισχύουν την ενδυνάμωση των σημείων του εγκεφάλου που σχετίζονται με την διάθεσή σας.

Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Η λακτόζη με χαμηλά λιπαρά, που βρίσκεται στο γάλα και στα υπόπροϊόντα του, παρέχει άμεση ενέργεια. Επίσης δημιουργεί μια αίσθηση κορεσμού που κρατάει για αρκετές ώρες την ημέρα.

Προκειμένου να αποκτήσετε αυτά τα οφέλη, προσθέστε σε μισό ποτήρι γιαούρτι τρεις κουταλιές της σούπας νιφάδες βρώμης κι έπειτα ανακατέψτε τα καλά. Καταναλώστε το μόνο του ή συνοδευόμενο από μια ώριμη μπανάνα κομμένη σε μικρά κομμάτια. Αυτό θα σας προσφέρει καλή πέψη ενώ θα εμποδίσει την δυσφορία του στομάχου. Θα διατηρήσει την καλή σας διάθεση για αρκετές ώρες.

Αν συνδυάσετε αυτές τις τροφές με καθημερινές σωματικές δραστηριότητες, θα έχετε σίγουρα  καλή διάθεση συχνότερα που θα διαρκεί πολύ περισσότερο. Και αυτό μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράτε με τους ανθρώπους γύρω σας κατά 100%.