Πώς μπορείτε να κάψετε λίπος και να ελέγξετε τη χοληστερόλη με νερό μελιτζάνας

Εκτός του ότι προωθεί τον καθαρισμό των υγρών και των τοξινών, το νερό μελιτζάνας σας κάνει να αισθάνεστε περισσότερο χορτάτοι ενώ παράλληλα σας βοηθά να ελέγχετε τις λιγούρες σας για φαγητό.
melitzana

Ο έλεγχος του βάρους και των επιπέδων χοληστερίνης έχει γίνει προτεραιότητα για εκατοντάδες ανθρώπους που γνωρίζουν τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρουν στην υγεία.

Πέρα από την αισθητική πλευρά, η συσσώρευση λίπους στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια προβλήματα όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και παθήσεις των αρθρώσεων.

Χάρη σε αυτό το γεγονός, οι ειδικοί της υγείας και της διατροφής έχουν αρχίσει να συστήνουν μια σειρά από υγιεινές συνήθειες και μέτρα που μπορούν να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής σας.

Έχουν αποκαλύψει επίσης, μια σειρά από «κόλπα» που χάρη στη διατροφική τους αξία, αντιπροσωπεύουν υγιεινές εναλλακτικές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε αυτά τα κιλά πιο εύκολα.

Το νερό μελιτζάνας αποτελεί μια τέτοια φυσική επιλογή που διευκολύνει τον καθαρισμό του κυκλοφορικού αλλά και την απώλεια βάρους.

Αυτό το ρόφημα είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες και να εξαλείφει βλαβερά λιπίδια.

Η τακτική του κατανάλωση είναι εξαιρετικό συμπλήρωμα για τη δίαιτά σας και αυτό ισχύει ειδικά για τους ανθρώπους που δυσκολεύονται να χάσουν κιλά.

Ποια τα οφέλη του νερού μελιτζάνας;

koiliako lipos

Ένα από τα βασικά οφέλη αυτού του λαχανικού, όσον αφορά στην καύση του λίπους είναι ότι περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και πολύ λίγες θερμίδες.

Η βασική περιεκτικότητα του νερού, προσφέρει διουρητική δράση που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και τις φλεγμονές.

Χάρη στη βιταμίνη Ε, ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό, το νερό μελιτζάνας προωθεί την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Είναι επίσης πλούσιο σε κάλιο και νάτριο, δυο μεταλλικά στοιχεία που στις σωστές ποσότητες μπορούν να βελτιώσουν τη μεταβολική λειτουργία και τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Η περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες βελτιώνει τις εντερικές κινήσεις και προλαμβάνει προβλήματα όπως τη δυσκοιλιότητα και τα αέρια.

Οι φυτικές ίνες σας βοηθούν επίσης να αισθάνεστε περισσότερο χορτάτοι και βελτιώνουν την ικανότητα απορρόφησης του λίπους από το έντερο αντί να συσσωρεύεται στις αρτηρίες σας.

Άλλη μια ιδιότητα που δεν πρέπει να παραλείψουμε είναι ότι η μελιτζάνα προωθεί την παραγωγή χολής και την υγεία του συκωτιού σας, προστατεύοντας αυτό το όργανο από το περιττό λίπος.

Θεωρείται εξαιρετικό συμπλήρωμα για όσους πάσχουν από αναιμία και προβλήματα του ανοσοποιητικού συστήματος καθώς προσφέρει υγιείς ποσότητες μαγνησίου και σιδήρου.

Παρακαλούμε διαβάστε: 5 συμβουλές για τη βελτίωση της λειτουργίας του συκωτιού και της χοληδόχου κύστης

Πώς μπορείτε να φτιάξετε νερό μελιτζάνας για την καύση του λίπους και τον έλεγχο της χοληστερόλης;

nero melitzanas

Όταν φτιάχνετε και καταναλώνετε νερό μελιτζάνας όχι μόνο θα έχετε καλύτερη συνολική υγεία και θα χάσετε βάρος αλλά παράλληλα θα έχετε περισσότερη ενέργεια για να συνεχίζει το σώμα σας να εκτελεί όλες τις καθημερινές εργασίες.

Άλλο ένα πλεονέκτημα που δεν αναφέραμε είναι η εύκολη προετοιμασία του και η εξαιρετικά οικονομική τιμή του καθώς τα υλικά έχουν πολύ προσιτές τιμές και θα μπορέσετε να τα βρείτε στο μανάβικο της περιοχής σας.

Ας το κάνουμε!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Δείτε: Το εκπληκτικά θεραπευτικό νερό μελιτζάνας

Υλικά

  • 1 μέτρια, βιολογική μελιτζάνα
  •  χυμός από 1 λεμόνι
  • 1 λίτρο νερό
  • 1 γυάλινο δοχείο

Προετοιμασία

  • Πρώτα πρέπει να ξεπλύνετε τη μελιτζάνα με αρκετό μηλόξυδο ή μαγειρική σόδα.
  • Εφόσον την απολυμάνετε, μπορείτε να την τεμαχίσετε σε κύβους όχι πάνω από 2,5 cm σε πάχος.
  • Τοποθετήστε αυτούς τους κύβους στο γυάλινο δοχείο και προσθέστε το ένα λίτρο νερό.
  • Στύψτε το χυμό από ένα λεμόνι και προσθέστε τον στο δοχείο.
  • Φυλάξτε αυτό το ρόφημα στο ψυγείο και αφήστε το να σταθεί όλο το βράδυ.

Τρόπος κατανάλωσης

  • Για να προωθήσετε την αποτοξίνωση, θα πρέπει να το πίνετε για επτά συνεχόμενες ημέρες, κάθε μήνα.
  • Μπορείτε επίσης να το καταναλώνετε τρεις φορές την εβδομάδα ή όποτε αισθάνεστε έντονα την ανάγκη να φάτε κάτι.
  • Το ένα λίτρο νερό θα πρέπει να μοιράζεται σε αρκετές κούπες την ημέρα (για παράδειγμα, μια κούπα πριν από κάθε γεύμα).

Για καλύτερα αποτελέσματα, όσον αφορά στον έλεγχο του βάρους σας, καλό είναι να αυξήσετε την κατανάλωσή σας σε φρούτα και λαχανικά και να μειώσετε την πρόσληψη λιπαρών και ραφιναρισμένου αλευριού.

Επιπλέον, θα πρέπει να ασκείστε για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.

Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές θα μπορέσετε να χάσετε μερικά εκατοστά σε λίγες εβδομάδες. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμάστε ότι κάθε μεταβολισμός λειτουργεί διαφορετικά και ορισμένα άτομα μπορεί να χρειαστούν περισσότερο διάστημα για να μπορέσουν να δουν αποτελέσματα.

Η μελιτζάνα δεν πρέπει να καταναλώνετε ωμή σε μεγάλες ποσότητες καθώς περιέχει ένα αλκαλοειδές γνωστό ως σολανίνη που προκαλεί εμετούς και διάρροια. Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε για κάτι αν καταναλώνετε μόνο τη συνιστώμενη ποσότητα.