Πώς να χάσετε βάρος με παπάγια

Είναι γνωστό ότι η παπάγια είναι ένα φρούτο που βοηθά στην υγεία. Έχει μια γλυκιά, ευχάριστη γεύση και όμορφο χρώμα. Βαθιά μέσα στη σάρκα της κρύβεται μία ουσία γνωστή ως παπαΐνη, έτοιμη να προσφέρει  θεραπευτικές ιδιότητες στον οργανισμό μας. Και δεν είναι μόνο αυτό – μπορείτε επίσης να χάσετε βάρος με την παπάγια. Θα θέλατε να μάθετε πώς;

Η παπάγια είναι ένα γνωστό εξωτικό φρούτο. Όμως, είναι εύκολο να το βρείτε και να ωφεληθείτε από αυτό. Είναι ιδιαίτερα διουρητικό και αντιοξειδωτικό ενώ προσφέρει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών και πολύ λίγες θερμίδες. Επίσης, είναι καλή πηγή για βιταμίνες A, C και B, καθώς και για ασβέστιο, σίδηρο και φώσφορο. Και αν αυτά δεν σας είναι αρκετά, η παπάγια βοηθά στην απώλεια βάρους και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Επομένως, συνεχίστε να διαβάζετε καθώς πρόκειται να εξηγήσουμε σε αυτό το άρθρο πώς μπορείτε να χάσετε βάρος με παπάγια.

Πλεονεκτήματα της παπάγια

papaya xumos

  • Μερικές φορές είναι δύσκολο να επιλέξετε ποια δίαιτα να ακολουθήσετε ώστε να χάσετε βάρος. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε αυτή που δεν θα σας βοηθήσει απλώς να χάσετε βάρος αλλά θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς. Εάν έχετε απορίες πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον γιατρό ή τον διαιτολόγο σας. Η δίαιτα με παπάγια είναι σύντομη. Αυτό σημαίνει ότι για 2 μέρες θα ακολουθήσετε μια πολύ προσεκτική διατροφή που θα λήξει την 3η μέρα. Η παπάγια κάνει δύο πράγματα: αποτοξινώνει τον οργανισμό και καίει το λίπος. 
  • Πρέπει να επισημάνουμε ότι η παπάγια είναι καταπληκτική για όσους υποφέρουν από πεπτικά προβλήματα, όπως διάρροια, αέρια, δυσκοιλιότητα, γαστρίτιδα…καθώς επίσης από δερματικά προβλήματα, όπως ακμή, λόγω των θεραπευτικών της ιδιοτήτων. Πρόκειται σίγουρα για ένα φρούτο – θαύμα!

Πώς να χάσετε βάρος με παπάγια

Papaya-1

Θα ακολουθήσετε αυτή την διατροφή για δύο ημέρες κάθε εβδομάδα. Στην ιδανική περίπτωση θα την ακολουθήσετε για δύο ή τρεις μήνες. Όχι μόνο θα χάσετε βάρος αλλά θα σας βοηθήσει να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας και θα φροντίσει το πεπτικό σας σύστημα. Αξίζει τον κόπο να την δοκιμάσετε για 48 ώρες. Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνουμε:

Πρωινό

Να ψάχνετε πάντα για φρέσκια παπάγια που δεν είναι υπερβολικά ώριμη. Αυτές τις δυο μέρες θα ήταν ιδανικό να πίνετε ένα ποτήρι νερό σόγιας ή βρώμης (σε ζεστό νερό διαλύετε σόγια ή βρώμη) με δύο κουταλάκια του γλυκού φύτρο σιταριού ή κάποιου άλλου σιτηρού. Κάτι τέτοιο θα σας προσφέρει αρκετές φυτικές ίνες. Στη συνέχεια φάτε μια σαλάτα παπάγια. Επιλέξτε μεσαίου μεγέθους φρούτο, ξεφλουδίστε το και κόψτε το σε κύβους. Αυτός είναι ένας θρεπτικός και υγιεινός τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

Γεύμα

  • Για μεσημεριανό φτιάξτε καστανό ρύζι. Μπορείτε να το φτιάξετε με ζωμό λαχανικών και να το συνοδεύσετε με ψιλοκομμένες φέτες ντομάτας, μερικά φύλλα σπανάκι, ελιές, μια σκελίδα σκόρδο και τον χυμό από μισό λεμόνι. Μετά από το καστανό ρύζι , πιείτε έναν χυμό παπάγια.
  • Τη δεύτερη μέρα της δίαιτά σας, φτιάξτε ψητές μελιτζάνες με μια μικρή σαλάτα από σπανάκι με ντρέσινγκ από ελαιόλαδο και λίγα τεύτλα. Στη συνέχεια πιείτε τον χυμό σας από παπάγια.

Κολατσιό

Για ένα σνακ, φτιάξτε χυμό με μισή παπάγια και δύο φέτες ανανά. Καθαρίστε καλά τα φρούτα σας και βάλτε τα σε μπλέντερ για να τα κάνετε έναν ωραίο χυμό.

Βραδινό

  • Για δείπνο ετοιμάστε ένα φλυτζάνι ζωμό λαχανικών. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κρεμμύδι, σέλινο και χυμό λεμονιού. Για επιδόρπιο φυσικά θα έχετε ψιλοκομμένη παπάγια. 
  • Την δεύτερη μέρα μπορείτε να μαγειρέψετε αγκινάρες. Ψήστε τις καλά και πασπαλίστε τις με αλάτι και ξύδι. Θα μπορούσατε να τις συνοδεύσετε με μια φέτα ψωμί τοστ ολικής αλέσεως με λίγο ελαιόλαδο. Για να τελειώσετε το δείπνο σας σερβίρετε παπάγια κομμένη σε κύβους.

Τα οφέλη της απώλειας βάρους από σπόρους παπάγια

papaya spori

Μπορεί να σας φανεί παράξενο, αλλά οι σπόροι της παπάγια έχουν απίστευτες ιδιότητες:

  • Προστατεύουν τα νεφρά, εάν πάσχετε από νεφρική ανεπάρκεια.
  • Αποβάλλουν τις τοξίνες και πιθανά εντερικά παράσιτα.
  • Προστατεύουν το συκώτι, ειδικά σε όσους πάσχουν από κίρρωση.
  • Φροντίζουν το πεπτικό σας σύστημα: οι σπόροι παπάγια έχουν αντι-βακτηριδιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Επιπλέον, οι σπόροι παπάγια έχουν την ικανότητα να εμποδίζουν την απορρόφηση του λίπους. Αυτό σημαίνει ότι λειτουργούν ως ρυθμιστές. Πώς θα επωφεληθείτε από αυτούς; Πώς μπορείτε να καταναλώσετε αυτούς τους σπόρους; Είναι απλό. Υπάρχουν πολλές επιλογές διαθέσιμες. Κάποιοι προτιμούν να τους αλέθουν στο μπλέντερ ενώ άλλοι να τους παίρνουν σαν χάπια. Η συμβουλή μας είναι αυτή: στο πρωινό σας φάτε 8 με 10 σπόρους. Είναι πιο εύκολο να τους πάρετε αφού πρώτα τους κόψετε σε κύβους. Συνδυάζοντάς τους με ένα ποτήρι χυμό γκρέιπφρουτ, είναι ακόμα καλύτερα.

Επομένως να θυμάστε: Ακολουθήστε τη δίαιτα παπάγια για δύο ημέρες την εβδομάδα για ένα διάστημα 2 ή 3 μηνών. Καταναλώστε τους σπόρους παπάγια στο πρωινό για 15 ημέρες στη σειρά, μετά ξεκουραστείτε για 15 ημέρες  ή όπως εσείς προτιμάτε.