Πώς να ελέγξετε την κακή κυκλοφορία του αίματος

Η κακή κυκλοφορία του αίματος μπορεί να έχει πολλές αιτίες, όπως τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης, η ελλιπής κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ίνες, η κατανάλωση πολύ αλμυρών τροφών, καθώς και η ανεπαρκής πρόσληψη υγρών.

Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας κορεσμένων λιπαρών μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή χοληστερίνη, η οποία προκαλεί βλάβες στα αιμοφόρα αγγεία και τα κάνει να χάνουν την ελαστικότητά τους, η οποία πρέπει να διατηρείται προκειμένου το αίμα να ρέει ελεύθερα μέσα σε όλες τις αρτηρίες. Η άμεση συνέπεια αυτού είναι προφανώς η πρόκληση διαφόρων προβλημάτων στο κυκλοφορικό σύστημα. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πώς να αντιμετωπίσουμε με φυσικό τρόπο την κακή κυκλοφορία του αίματος.

Μασάζ

Μπορείτε να κάνετε ένα απαλό αλλά σταθερό μασάζ με μια καλή κρέμα ξεκινώντας από τα πέλματα και ανεβαίνοντας προς τα πάνω στους μύες σας. Με αυτό τον τρόπο, η ροή του αίματος αυξάνεται και όλα τα προβλήματα στην κυκλοφορία του θα μειωθούν αισθητά.

Κατανάλωση τροφών που κατεβάζουν την αρτηριακή πίεση

Οι τροφές που μπορούν να ανακουφίσουν από τα προβλήματα στο κυκλοφορικό σύστημα και επίσης να βελτιώσουν την αρτηριακή πίεση είναι πολλές. Μεταξύ αυτών είναι οι εξής:

  • Σπανάκι
  • Σέλινο
  • Ηλιόσποροι
  • Μπανάνες
  • Σόγια
  • Πατάτες
  • Σοκολάτα
  • Αβοκάντο
  • Αποβουτυρωμένο γάλα
  • Ψάρι
  • Εσπεριδοειδή

Κόψτε το κάπνισμα

9-logoi-na-kopsete-to-kapnisma

Εδώ και πολλά χρόνια έχει αποδειχτεί ότι το τσιγάρο είναι ένας από τους κύριους εχθρούς της ανθρώπινης υγείας. Αποτελεί αιτία σοβαρών νόσων του κυκλοφορικού συστήματος και μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αρτηριακή πίεση.

Κάντε υδροθεραπεία

Η υδροθεραπεία είναι ένα μασάζ που πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας δυνατή εκτόξευση ζεστού και κρύου νερού, εναλλάξ. Με αυτό τον τρόπο, διεγείρεται η κυκλοφορία του αίματος αμέσως και αρχίζει να πραγματοποιείται κανονικά. Η θεραπεία αυτή μπορεί να εφαρμόζεται κάθε δύο ημέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.

Τρώτε πιπεριές καγιέν

kagien-piperia

Η κόκκινη πιπεριά περιέχει καψαϊκίνη, ένα συστατικό που έχει την ικανότητα να διεγείρει και να ενεργοποιεί το καρδιαγγειακό σύστημα, κάτι που συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων της χοληστερίνης. Συνεισφέρει επίσης αποτελεσματικά στη μείωση των πιθανοτήτων προσβολής από αρτηριοσκλήρωση, δηλαδή τη σκλήρυνση των αρτηριών που προκαλεί πολλά προβλήματα σε ολόκληρο το κυκλοφορικό σύστημα.

Σηκώστε τα πόδια σας ψηλά

Όταν επιστρέφετε στο σπίτι, θα πρέπει να δίνετε στον εαυτό σας μερικά λεπτά για να χαλαρώσετε λίγο και ενώ ξεκουράζεστε μετά από μια ημέρα πολύωρης εργασίας. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να σηκώσετε για λίγο τα πόδια σας ψηλά. Έτσι, θα βοηθήσετε το αίμα να επιστρέψει εύκολα και θα ενεργοποιήσετε την κυκλοφορία του.

Ποδόλουτρα

podoloutro-Intercontinental-Hong-Kong

Ένας πολύ απλός τρόπος επανενεργοποίησης της κυκλοφορίας του αίματος είναι να βυθίσετε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με ζεστό νερό αναμεμειγμένο με ένα τέταρτο τριμμένο τζίντζερ. Θα το λατρέψετε!

Φτιάξτε τσάι με τζίνγκο μπιλόμπα

Πρόκειται για μια φυσική θεραπεία που συνίσταται ιδιαίτερα για τη βελτίωση της κακής κυκλοφορίας του αίματος επειδή έχει τη δυνατότητα να διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και να κάνει τα τοιχώματα των φλεβών σας πολύ ελαστικότερα.

Πιείτε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί

krasi

Η συνήθεια του να πίνετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάθε μέρα με το κύριο γεύμα σας θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος, όμως θα πρέπει να είναι μόνο ένα ποτήρι την ημέρα.

Πιείτε καφέ

Οι άνθρωποι που πίνουν ένα με δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα κακής κυκλοφορίας του αίματος. Αυτό οφείλεται στα φλαβονοειδή που περιλαμβάνονται μεταξύ των συστατικών του.

Μην κάνετε κατάχρηση του αλατιού

alati3

Είναι σημαντικό να μειώσετε την κατανάλωση αλμυρών τροφών όσο το δυνατόν περισσότερο, επειδή αυτή συνεισφέρει στην υψηλότερη αρτηριακή πίεση και στην κατακράτηση υγρών.

Ασκηθείτε ήπια και τακτικά

Η καλύτερη και απλούστερη άσκηση που μπορείτε να κάνετε κάθε μέρα για να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματός σας και να αποτρέψετε μεγαλύτερα προβλήματα είναι απλώς το περπάτημα. Περπατάτε για τουλάχιστον μισή ώρα. Η σωστή ενυδάτωση είναι επίσης θεμελιώδης για μια καλή υγεία γενικά.