Smoothies και αφεψήματα για το νευρικό σύστημα

Πολλά smoothies και κάποια ροφήματα ή αφεψήματα μπορεί να σας βοηθήσουν να ελέγχετε καλύτερα το νευρικό σας σύστημα ή τα επίπεδα του άγχους σας. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές θεραπείες ώστε να έχετε μια καλύτερη ζωή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι καλύτερες θεραπείες λειτουργούν καλύτερα με την πρόληψη.

Μια καλή και ισορροπημένη διατροφή, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το επίπεδο του άγχους σας, να αλλάξετε τις κακές συνήθειες με καλές συνήθειες και πάνω απ όλα, είναι σημαντικό να έχετε πάντα μια θετική στάση που θα σας κάνει να φαίνεστε και να αισθάνεστε καλά για τη ζωή σας. Υπάρχουν, επίσης, διάφορα φρούτα, βότανα και λαχανικά που μπορούν να σας θεραπεύσουν γρήγορα, έτσι δεν θα χρειαστεί να καταφύγετε σε φάρμακα που φέρνουν συνήθως όλες τις αντενδείξεις και τις «παράπλευρες απώλειες».

Εδώ σας παρουσιάζουμε μερικά από τα φρούτα, τα λαχανικά και τα βότανα των οποίων η χρήση συνιστάται ιδιαίτερα για την υγεία του νευρικού μας συστήματος.

Η βιταμίνη Β

mangko

Όλα τα τρόφιμα που βρίσκονται στην ομάδα των βιταμινών Β είναι πολύ βοηθητικά για να θεραπεύσουν το νευρικό σας σύστημα. Θα πρέπει να αρχίσετε να περιλαμβάνετε στη διατροφή σας φυσικούς χυμούς με διάφορα φρούτα όπως τα μήλα, το πεπόνι, το πορτοκάλι και το μάνγκο. Χάρη σε αυτά μπορούμε να θρέψουμε το νευρικό μας σύστημα, ενώ η βιταμίνη Β ανακουφίζει και μπορεί ακόμα και να θεραπεύσει τις παθήσεις νευρικής φύσεως.

Μαρούλι και κρεμμύδι

marouli

Το πρώτο έχει ιδιότητες που το καθιστούν ένα από τα πιο χαλαρωτικά και ηρεμιστικά λαχανικά, για παράδειγμα ένα αφέψημα από βρασμένο μαρούλι μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία νευρικών καταστάσεων. Επίσης, το κρεμμύδι, αν είναι ελαφρά μαγειρεμένο έχει μεγάλη ηρεμιστική επίδραση στο νευρικό και το πεπτικό μας σύστημα. Πέρα από αυτό, καθαρίζει ολόκληρο το έντερό σας από ερεθιστικές ουσίες που μπορούν να επηρεάσουν άμεσα και το νευρικό σας σύστημα.

Τσάι δενδρολίβανου

rozmari-tsai

Ξεκινάμε με ένα από τα καλύτερα αφεψήματα, που είναι αυτό του δεντρολίβανου και μπορείτε να το ετοιμάσετε ως εξής: βράστε ένα φλιτζάνι νερό και στη συνέχεια, προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού δεντρολίβανο, τότε αφήστε το να σταθεί για 5 λεπτά και στη συνέχεια προσθέστε το μέλι και το χυμό λεμονιού. Είναι σημαντικό ότι το ποτό θα πρέπει να είναι τόσο ζεστό, όσο αντέχετε.

Φασκόμηλο σε ρόφημα

Ένα άλλο σημαντικό αφέψημα είναι το φασκόμηλο και μπορείτε να το κάνετε με τον εξής τρόπο: βράστε ένα φλιτζάνι νερό, τη στιγμή που το κατεβάζετε από τη φωτιά, προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας φασκόμηλο, στη συνέχεια καλύψτε το κατσαρολάκι και αφήστε το να καθίσει για 5 λεπτά. Στη συνέχεια, μπορείτε να το στραγγίσετε και να προσθέσετε χυμό λεμονιού και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι. Πιείτε το κι αυτό όσο πιο ζεστό μπορείτε.

Smoothie με αχλάδι και βρώμη

Ο χυμός από αχλάδι με λίγο πλιγούρι βρώμης είναι μια θαυμάσια ιδέα για τη μάχη ενάντια στα υψηλά επίπεδα του άγχους σας. Μπορείτε να το κάνετε με αυτόν τον τρόπο:

Το αχλάδι πρέπει να περάσει μέσα από ένα αποχυμωτή,  παράλληλα θα προετοιμάσετε και ένα τσάι από μέντα και όταν το τσάι κρυώσει, ανακατέψτε το με το χυμό αχλαδιού και το πλιγούρι βρώμης (μπορεί να είναι σε υγροποιημένη μορφή). Στη συνέχεια βάζετε το μείγμα αυτό να βράσει για 5 λεπτά σε χαμηλή φωτιά, προσθέτετε  μέλι και αφήστε το να σταθεί για 5 λεπτά και πιείτε το ζεστό.

Smoothie από μήλα και καρύδια

mila

Από την άλλη πλευρά, έχουμε χυμό μήλου που αναμιγνύεται με καρύδια και μπορείτε να ακολουθήσετε σχεδόν την ίδια διαδικασία όπως με το αχλάδι. Περάστε το μήλο από τον αποχυμωτή, χωρίς όμως να αφαιρέσετε το φλοιό του. Μπορείτε να ανακατέψτε το τελικό προϊόν με ένα ποτήρι γάλα αμυγδάλου και καρύδια. Πρέπει όμως να πιείτε αυτό το νόστιμο και θρεπτικό ποτό αμέσως μόλις είναι έτοιμο.

Να θυμάστε …

Θέλουμε να εφαρμόσετε τις συμβουλές μας και να λάβετε αυτά τα μεγάλα οφέλη για την υγεία σας. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είναι ευκολότερο να αποτρέψετε τυχόν ανωμαλίες ή ασθένειες. Να θυμάστε ότι αν μπορείτε να μάθετε να διαχειρίζεστε με ισορροπία το κάθε ένα από τα πράγματα που αποτελούν την καθημερινή ζωή σας, μπορείτε να ζήσετε μια πιο ειρηνική, ήρεμη και ευτυχισμένη ζωή.