5 κόλπα για να κάψετε θερμίδες χωρίς κόπο!

Θέλετε να χάσετε εκείνα τα παραπανίσια παχάκια χωρίς να χρειαστεί να ασκηθείτε σκληρά; Δοκιμάστε τα παρακάτω έξπυνα κόλπα!

Η απώλεια του υπερβολικού σωματικού λίπους είναι μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει κάποιος που είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος. Γι’ αυτόν το λόγο πάντα είναι καλοδεχούμενα κάποια ασφαλή κόλπα για να κάψετε θερμίδες χωρίς κόπο!

Ενώ η υγιεινή διατροφή και η καθημερινή άσκηση μπορούν να βοηθήσουν πολύ, μερικές φορές είναι απαραίτητο να λάβουμε υπόψη μας και άλλους παράγοντες που μπορεί να μας βοηθήσουν να φτάσουμε στο στόχο μας. 

Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι μπορούν να χάσουν βάρος μόνο και μόνο ακολουθώντας μια αυστηρή ρουτίνα γυμναστικής ή στερητικές δίαιτες χαμηλών θερμίδων.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά εύκολα κόλπα που μπορείτε να δοκιμάσετε για τον ίδιο σκοπό. Δεν διακινδυνεύουν την υγεία, αλλά σας βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες χωρίς υπερβολική προσπάθεια.

Δεδομένου ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που θέλουν να χάσουν λίγο βάρος, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας αυτές τις απλές συμβουλές. Σας παρουσιάζουμε δοκιμασμένα κόλπα για να κάψετε θερμίδες χωρίς κόπο.

Μην τις χάσετε!

1. Αποφύγετε τα λιπαρά φαγητά

κόλπα για να κάψετε θερμίδεςΗ υπερβολική κατανάλωση τροφών με επιβλαβή λιπαρά είναι ένα από τα κύρια εμπόδια για όσους προσπαθούν να αποκτήσουν ένα υγιές σώμα και να σταθεροποιήσουν το βάρος τους.

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να τα εξαλείψετε εντελώς από τη διατροφή σας, καθώς εμπεριέχονται σε πολλά προϊόντα στο εμπόριο.

Μπορείτε, ωστόσο, να ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωσή τους, αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις για να τα αντικαταστήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο να χάσετε βάρος.

Τι πρέπει να κάνετε:

Ελέγξτε τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε στο σούπερ μάρκετ και αποφύγετε όσα περιέχουν πολύ κορεσμένα λιπαρά. Επίσης αναζητήστε προϊόντα που είναι φτιαγμένα με φυτικά έλαια.

Μερικά από τα πιο συνηθισμένα λιπαρά τρόφιμα είναι τα εξής:

  • Τα επεξεργασμένα τρόφιμα
  • Τα αλλαντικά ή τα κρέατα σε κονσέρβα
  • Τα προψημένα τρόφιμα
  • Το πλήρες γάλα
  • Τα τηγανητά φαγητά

Αντ ‘αυτών, πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση των υγιεινών λιπαρών (μονοακόρεστων ή πολυακόρεστων λιπαρών) που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως:

  • Ελαιόλαδο
  • Λιπαρά ψάρια
  • Σπόρους και καρύδια
  • Φυτικό γάλα
  • Λάδι καρύδας
  • Αβοκάντο

2. Πιείτε νερό πριν από κάθε γεύμα

Πολλοί διατροφολόγοι συμφωνούν ότι αν πιει κανείς νερό πριν από κάθε κύριο γεύμα του μπορεί να τον βοηθήσει να φτάσει ευκολότερα στον πεπτικό κορεσμό, γεγονός που, με τη σειρά του, είναι το κλειδί για να μειώσετε πόσες θερμίδες καταναλώνετε ανά πιάτο.

Το ζωογόνο νερό δεν περιέχει καθόλου θερμίδες και είναι επίσης απαραίτητο για να επιτύχετε τα βέλτιστα μεταβολικά, πεπτικά και αποτοξινωτικά αποτελέσματα.

Οδηγίες χρήσης

Καταναλώστε ένα ή δύο ποτήρια ζεστού νερού με άδειο στομάχι, λίγο πριν ξεκινήσετε κάθε γεύμα της μέρας σας.

 

3. Καταναλώστε ελαφριά γεύματα

κόλπα για να κάψετε θερμίδες
Τα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και μεταξύ των γευμάτων είναι μια συνήθεια που δεν μπορούμε εύκολα να αποτινάξουμε, μιας και το σώμα αισθάνεται αναπόφευκτα πείνα μεταξύ των γευμάτων.

Υπάρχουν, ωστόσο, τόσα πολλά ανθυγιεινά σνακ που είναι υπεύθυνα για την αύξηση του σωματικού βάρους, παρόλο που μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνονται ακίνδυνα.

Για πολλούς, η λανθασμένη επιλογή των σωστών υγιεινών σνακ αποτελεί σημαντικό εμπόδιο στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος, ακόμα κι αν, σε γενικές γραμμές, τηρούν καλές διατροφικές συνήθειες κατά τη διάρκεια των κύριων γευμάτων τους.

Τι πρέπει να κάνετε:

Αποφύγετε να καταναλώνετε σνακ όπως:

  • Τηγανητές πατάτες
  • Λουκάνικα
  • Μπισκότα και ψωμιά
  • Tortillas
  • Σόδα

Αντ ‘αυτών, να έχετε πάντα πρόχειρα υγιεινά σνακ, όπως:

  • Ξηρούς καρπούς
  • Ψιλοκομμένα λαχανικά
  • Φρούτα
  • Smoothies
  • Σπόρους

4. Βάλτε το περπάτημα στη ζωή σας για να κάψετε θερμίδες

Ακόμα κι αν νομίζετε ότι δεν έχετε πολύ χρόνο για προπόνηση, μπορείτε πάντα να αφιερώσετε λίγα λεπτά της μέρας σας για να πάτε μια βόλτα με τα πόδια. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Όλοι μπορούν να κάνουν αυτή την απλή άσκηση. Επιπλέον, το περπάτημα με λίγο πιο γρήγορο ρυθμό μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια περισσότερων θερμίδων και, συνεπώς, σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

Τι πρέπει να κάνετε:

  • Κάθε φορά που μπορείτε, προτιμήστε να περπατήσετε αντί να πάρετε το αυτοκίνητο.
  • Αν έχετε περίπου 30 λεπτά διαθέσιμα, βάλτε μερικά ακουστικά και πηγαίνετε για μια γρήγορη βόλτα.
  • Αδράξτε την ευκαιρία να βγάλετε βόλτα και να περπατήσετε μαζί με το κατοικίδιό σας.

 

5. Χορέψτε!

κόλπα για να κάψετε θερμίδες
Ο χορός είναι μια απολαυστική δραστηριότητα που μας βοηθάει να κάψουμε πολλές θερμίδες σχεδόν χωρίς να το καταλάβουμε.

Αφιερώνοντας 30 έως 40 λεπτά την ημέρα για χορό μπορεί να κάψετε έως και 700 θερμίδες.

Επιπλέον, αυτή η δραστηριότητα βοηθά στην αύξηση των επιπέδων σεροτονίνης, ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας και τονώνει τους μυς.

Πώς να το κάνετε:

Βρείτε έναν ελεύθερο χώρο στο σπίτι, βάλτε τα αγαπημένα σας τραγούδια και αρχίστε να χορεύετε.

Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να καίτε θερμίδες; Ακολουθήστε αυτά τα απλά κόλπα για να κάψετε θερμίδες και ανακαλύψτε πόσο χρήσιμα αποδεικνύονται στο θέμα της απώλειας περιττού βάρους.

 

 

Ίσως σας αρέσουν