5 συμβουλές για να απαλλαγείτε από το πάχος

Τα περιττά παχάκια στα χέρια και τη μέση μπορεί να γίνουν αρκετά ενοχλητικά για μερικούς και είναι δύσκολο να απαλλαγούμε από αυτά, ακόμη και με δίαιτα ή άσκηση. Μια δραματική αυξομείωση του βάρους μπορεί να προκαλέσει τράβηγμα του δέρματος σε ορισμένα σημεία, χάνοντας έτσι την ελαστικότητά του. Άλλες αιτίες μπορεί να είναι το πέρασμα του χρόνου, η έλλειψη άσκησης και η κακή διατροφή. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε μια σειρά από συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να απαλλαγείτε από το πάχος.

Βήματα για να απαλλαγείτε από το πάχος

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια από τις κύριες αιτίες για την εμφάνιση του πάχους είναι σίγουρα η κακή διατροφή. Μερικές φορές έχουμε την τάση να ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο είδος διατροφής για να χάσουμε βάρος, η οποία μας κάνει επίσης να χάνουμε και μεγάλες ποσότητες νερού από τον οργανισμό μας και, κατ’ επέκταση, μυϊκή μάζα. Η απώλεια βάρους πραγματοποιείται, λοιπόν, σε πολλά σημεία στο σώμα σας, όπως στα χέρια, στους γλουτούς, στην κοιλιά ή στους μύες. Εξαιτίας αυτής της έλλειψης νερού και μυϊκής μάζας τα σημεία αυτά θα μαλακώσουν, πράγμα που σημαίνει ότι το δέρμα που περιείχε το λίπος σας πριν, τώρα θα φαίνεται πλαδαρό και χαλαρό.

Ας δούμε τι είδους ενέργειες μπορούμε να κάνουμε και ποιες καθημερινές μας συνήθειες μπορούμε να βελτιώσουμε για την καταπολέμηση του εν λόγω ενοχλητικού πάχους. 

1. Τροφές που δυναμώνουν τους μύες και καίνε το λίπος

Οι τροφές με τη διπλή αυτή ιδιότητα είναι απαραίτητες όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά και για να γίνει αυτό σωστά, χωρίς να χάσετε πάρα πολύ νερό και να μειωθεί η αντοχή και η αντίσταση των μυών σας. Αυτό άλλωστε είναι που δίνει δύναμη στο σώμα σας, το οποίο επιτελεί μια ουσιώδη λειτουργία με τα οστά και τις αρθρώσεις σας. Αν τα φρονστίσετε αρκετά και τα ενισχύσετε μέσω μιας καλής διατροφής, θα μπορέσετε να απαλλαγείτε από το πάχος. Είναι, βέβαια, πολύ σημαντικό να έχετε κατά νου, ότι όταν είστε σε δίαιτα, θα πρέπει να χάνετε λίπος και όχι μυϊκή μάζα.

  • Πρωτεΐνη: Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την ενίσχυση των μυών. Υπάρχουν άνθρωποι που αποφασίζουν να σταματήσουν να καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες όταν αρχίζουν μια δίαιτα, γιατί θεωρούν ότι έτσι θα χάσουν βάρος. Πρόκειται για τεράστιο λάθος, καθώς οι πρωτεΐνες πρέπει απαραίτητα να συμπεριλαμβάνονται στη διατροφή μας προκειμένου αυτή να είναι ποικίλη και ισορροπημένη. Ο πιο συνιστώμενος τύπος πρωτεΐνης που μπορείτε να καταναλώσετε βρίσκεται στα αβγά και στο άπαχο κρέας, όπως, για παράδειγμα, το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα. Ο σολομός και τα αμύγδαλα αποτελούν επίσης ιδανικές τροφές για να λάβετε μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών.
  • Μήλα: Μην αμφιβάλλετε καθόλου γι’ αυτό, τα μήλα με τη φλούδα τους είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και σας βοηθάνε να κάψετε λίπος. Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Αϊόβα, το ουρσολικό οξύ, το οποίο βρίσκεται στο δέρμα των μήλων, βοηθά στην ενίσχυση της ανάπτυξης των μυών, ενώ την ίδια στιγμή σας επιτρέπει να κάψετε μεγάλο αριθμό θερμίδων.

 2. Η σημασία των αντιοξειδωτικών

Τα αντιοξειδωτικά είναι η καλύτερη πηγή για την καταπολέμηση των χημικών ριζών, οι οποίες είναι εκείνες που σιγά-σιγά γερνούν το δέρμα σας και, κατ’ επέκταση, ευνοούν τα παχάκια. Επιπλέον, η βιταμίνη C που περιέχεται σε πολλά από αυτά βοηθά στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας και στο να καίτε πάντα λίπος και ποτέ μυϊκή μάζα. Με άλλα λόγια, όταν τα φρούτα πλούσια στη βιταμίνη αυτή καταναλώνονται σε τακτική βάση, σας επιτρέπουν να ενισχύσετε την απαλότητα και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας σας, να την ανανεώσετε, να τη φροντίσετε, και να κάψετε τα λίπη που είναι επιβλαβή και άχρηστα για το σώμα σας.

Τα μούρα είναι ιδανικά για να λάβετε μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C, όπως επίσης συμβαίνει με τα πορτοκάλια και τα λεμόνια. Περιέχουν, ακόμη, κολλαγόνο, το οποίο είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της σφριγηλότητας το δέρμα σας. Έτσι, όποτε έχετε χρόνο, αξίζει να φτιάξετε στον εαυτό σας ένα καλό πρωινό με μούρα και υγιείς φυσικούς χυμούς που πάντα σας ωφελούν λόγω της καταπληκτικής συμβολής τους σε βιταμίνες και μέταλλα.

 3. Πείτε όχι στο φαστ φουντ και στα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά

Είναι προφανές και όλοι ξέρουμε το γιατί. Ωστόσο, μερικές φορές, όταν δεν έχετε χρόνο ή όταν είστε αγχωμένοι και ψάχνετε ευχαρίστηση στην κατανάλωση γλυκών, για παράδειγμα, το έτοιμο φαγητό είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση. Αυτό, βέβαια, πρόκειται για μεγάλο λάθος, καθώς τέτοιου είδους τροφές όχι μόνο σας κάνουν να παίρνετε βάρος, αλλά και με το να συμπεριλαμβάνετε υψηλά επίπεδα αλατιού και ζάχαρης στα γεύματά σας, πρήζεστε, συσσωρεύονται υγρά και αναπόφευκτα χάνεται η σφριγηλότητα της επιδερμίδας. Αποφύγετέ τες!

4. Να είστε προσεκτικοί με τον ήλιο

Σίγουρα εκπλαγήκατε. Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ήλιος είναι απαραίτητος για την υγεία μας, καθώς συμβάλλει, για παράδειγμα, στη σύνθεση της βιταμίνης D. Ωστόσο, αν εκτίθεστε στον ήλιο για μεγάλο χρονικό διάστημα, το φυσικό κολλαγόνο σας θα εξαφανιστεί, θα χάσετε την ενυδάτωση σας, και, συνεπώς, τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας σας. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει πάντα να αποφεύγεται η ηλιοθεραπεία κατά τη διάρκεια της ημέρας που οι ακτίνες του ήλιου είναι εντονότερες (δηλαδή από το μεσημέρι έως τις 16:00).

5. Ασκήσεις κατά του πάχους

Το καλύτερο είδος ασκήσεων είναι σίγουρα αυτό που προορίζεται για την καταπολέμηση του πάχους στα σημεία που συγκεντρώνουν περισσότερο από όσο χρειάζεται. Εάν εμφανίζετε παχάκια στη μέση και την κοιλιά σας, οι ιδανικές ασκήσεις συμπεριλαμβάνουν τέντωμα των μυών. Αν θέλετε να σφίξετε τα πόδια και τους γλουτούς σας, να πηγαίνετε τουλάχιστον μια ώρα για γρήγορο περπάτημα, ποδηλασία, ή κολύμβηση. Αυτές οι μικρές, καθημερινές προπονήσεις σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή, θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε τους ρυθμούς σας και σιγά-σιγά να καταπολεμήσετε τα παχάκια σας. Αυτό φυσικά απαιτεί προσπάθεια, όπως όλοι άλλωστε γνωρίζουμε, ωστόσο τίποτα δεν είναι αδύνατο, ειδικά αν διαθέτετε  λίγη θέληση. Μπορείτε να αρχίσετε ακόμη και σήμερα!

Κατηγορίες: Ομορφιά Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν