6 ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι για καλύτερη υγεία

Θέλετε να είστε σε φόρμα και να τονώσετε το σώμα σας αλλά είστε πολύ κουρασμένοι ή πολύ απασχολημένοι για να πάτε στο γυμναστήριο; Μην ψάχνετε άλλο και δείτε τις παρακάτω έξι εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στην άνεση του σπιτιού σας!

Μερικές φορές συνδέουμε την καλή φυσική κατάσταση με πολλές ώρες στο γυμναστήριο και με μεγάλο χρηματικό κόστος. Ή μπορεί να πιστεύουμε ότι πρέπει να επιδιδόμαστε σε αθλήματα εκτός σπιτιού.

Τίποτα δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Για να σας το αποδείξουμε, σας παρουσιάζουμε μερικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι. Θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την υγεία σας σημαντικά και να μείνετε σε φόρμα.

Επωφεληθείτε από τις ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας.

1. Για να σφίξετε τους γλουτούς σας

Αν θέλετε να αποκτήσετε πιο σφιχτούς γλουτούς, μπορείτε να δοκιμάσετε τα παρακάτω βαθιά καθίσματα. Πρόκειται για μία από τις πλέον συνιστώμενες επιλογές για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου.

Χάρη σε αυτή την εύκολη κίνηση, μπορείτε να κάψετε λίπος και να δυναμώσετε τους μυς σας.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Καταρχάς σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά στο εύρος των ώμων. Η πλάτη σας πρέπει να είναι ίσια και η κοιλιά σας τραβηγμένη προς τα μέσα (ωστόσο μπορείτε να κάνετε τα βαθιά καθίσματα και με τα πόδια σας ενωμένα).
  • Στη συνέχεια κάνετε ένα βαθύ κάθισμα. Φροντίστε η πλάτη σας να παραμένει πάντοτε ίσια και να κοιτάζετε ευθεία μπροστά. Επίσης βεβαιωθείτε ότι το βάρος σας πέφτει στις φτέρνες σας.
  • Σηκώστε τα χέρια σας σε γωνία ενενήντα μοιρών με τον κορμό σας. Έπειτα επαναλάβετε την άσκηση.

2. Για να αποκτήσετε πιο δυνατά πόδια

Όλοι θέλουν δυνατά, γυμνασμένα πόδια. Αυτό επίσης επιτυγχάνεται πιο εύκολα από ό,τι νομίζουμε.

Με την παρακάτω άσκηση θα δείτε αποτελέσματα μέσα σε μερικές εβδομάδες.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Θα πρέπει να εκτελέσετε αυτή την άσκηση ξαπλωμένοι στο πλάι.
  • Πρέπει να στηριχτείτε στον πήχη σας, ο οποίος θα είναι ευθυγραμμισμένος με τον ώμο σας.
  • Στη συνέχεια προσπαθείτε να κρατήσετε το πόδι σας τεντωμένο.
  • Η άσκηση περιλαμβάνει την ανύψωση του ποδιού όσο πιο ψηλά μπορείτε, χωρίς να στηρίζεστε στο γονάτό σας και χωρίς να το λυγίζετε.
  • Μόλις ολοκληρώσετε την άσκηση, επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε. Αλλάξτε πλευρά και κάντε την ίδια άσκηση με το άλλο πόδι.

3. Γυμνάστε το κάτω μέρος του σώματός σας

Με αυτή την άσκηση γυμνάζετε το κάτω μέρος του σώματός σας. Αυτό σημαίνει τα πόδια, τις γάμπες και τους γλουτούς σας.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Σε όρθια θέση ξεκινήσετε από μια στάση σαν να επρόκειτο να κάνετε βαθύ κάθισμα. Κρατήστε τους βραχίονές σας ελαφρά λίγο πιο μπροστά σας.
  • Έπειτα κάντε ένα επιτόπιο άλμα. Ταυτόχρονα προσπαθήστε να σηκώσετε τα πόδια σας όσο πιο πολύ μπορείτε.
  • Επιστρέφοντας στο έδαφος προσγειωθείτε στα δάχτυλα των ποδιών σας. Έτσι μειώνονται οι κραδασμοί και αποτρέπονται οι τραυματισμοί.

4. Τονώστε τους βραχίονές σας

Πρόκειται για την πιο αποτελεσματική άσκηση που υπάρχει για να τονώσετε τους βραχίονές σας. Χρησιμοποιούνται ελαστικοί ιμάντες, που αποτελούν έναν θαυμάσιο σύμμαχο.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βάλετε τα πόδια σας πάνω στη μία άκρη ενός ελαστικού ιμάντα. Προσοχή. Δεν θέλετε η άκρη του να σας γλιστρήσει κατά τη διάρκεια της άσκησης!
  • Βάλτε το χέρι σας στον γοφό σας. Στη συνέχεια τεντώστε τον ιμάντα μέχρι το ύψος των ώμων σας.
  • Φροντίστε να κάνετε αργές, ρευστές κινήσεις. Έτσι πραγματικά θα δυναμώσετε τους βραχίονές σας και η άσκηση θα είναι αποτελεσματική.

5. Για τους γοφούς σας

Αν ψάχνετε για μια άσκηση που θα σας βοηθήσει να τονώσετε τους γοφούς σας, η συγκεκριμένη είναι η μόνη που χρειάζεστε. Μπορεί να σας βοηθήσει να σμιλέψετε τους γοφούς σας και να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Καταρχάς πρέπει να ξαπλώσετε ανάσκελα. Τα γόνατά σας πρέπει να είναι λυγισμένα και τα πέλματά σας στο έδαφος.
  • Έπειτα πρέπει να σηκώσετε τους γοφούς σας μέχρι ο κορμός σας να βρεθεί σε ευθεία γραμμή.
  • Σφίξτε τους γλουτούς σας και μείνετε σε αυτή τη θέση για τρία ως πέντε δευτερόλεπτα.
  • Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε αρκετές φορές.

6. Μην ξεχνάτε τις κάμψεις

Οι κάμψεις είναι η καλύτερη άσκηση για το στήθος και τους βραχίονές σας.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Για να κάνετε τις κάμψεις, θα πρέπει να ξεκινήσετε κοιτάζοντας κάτω και στηριζόμενοι στους βραχίονές σας. Οι βραχίονές σας θα πρέπει να είναι ίσιοι με τα χέρια σας σε απόσταση. Τα πόδια σας θα πρέπει να είναι ενωμένα. Έπειτα μπορείτε να ξεκινήσετε.
  • Κάμψτε τους βραχίονές σας μέχρι το στήθος σας να αγγίζει σχεδόν το έδαφος. Φροντίστε να μη λυγίσετε τη μέση σας. Και μην αφήσετε ποτέ το στήθος σας να αγγίξει το έδαφος.
  • Στη συνέχεια ισιώστε τους βραχίονές σας και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε την κίνηση αρκετές φορές.

Η άσκηση στο σπίτι δεν ήταν ποτέ ευκολότερη!