7 ασκήσεις για να μειώσετε το διπλοσάγονο

Αν δεν θέλετε να υποβληθείτε σε χειρουργική επέμβαση για να απαλλαγείτε από το διπλοσάγονο, μπορείτε να το μειώσετε φυσικά χάρη σε ασκήσεις που θα δυναμώσουν τους μυς του λαιμού και του προσώπου.

Σήμερα θα μιλήσουμε για το διπλοσάγονο. Μπορεί να είναι μια μικρή περιοχή του σώματος, όμως αυτό δεν την κάνει λιγότερο σημαντική τόσο αισθητικά όσο και ιατρικά. Η συγκέντρωση λίπους σε αυτό το σημείο του σώματος είναι αντιαισθητική, όμως μπορεί επίσης να αποτελεί σημάδι καρδιομεταβολικών κινδύνων.

Λόγω της συγκέντρωσης λίπους σε αυτό το σημείο, το πηγούνι μπορεί να μοιάζει πλαδαρό ή χαλαρό. Ευτυχώς υπάρχει λύση που δεν περιλαμβάνει κανενός είδους χειρουργική επέμβαση για ένα υγιές, όμορφο και ευπαρουσίαστο πηγούνι. Αν είστε υπέρβαροι, χάστε μερικά κιλά ή δοκιμάστε μερικές ασκήσεις για να δυναμώσετε τους μυς του λαιμού και του προσώπου. Παρακάτω, θα σας παρουσιάσουμε μια ρουτίνα για να μειώσετε το διπλοσάγονό σας.

Πιέσεις με τη γλώσσα

Πρώτα καθίστε με την πλάτη σας εντελώς ίσια και τους ώμους σας χαλαρούς και έπειτα τεντώστε το λαιμό σας (σηκώστε το κεφάλι σας σαν να προσπαθούσατε να κοιτάξετε το ταβάνι). Μόλις βρεθείτε σε αυτή τη θέση, πιέστε τη γλώσσα σας πάνω στον ουρανίσκο σας ενώ σκύβετε το κεφάλι σας (προσπαθώντας να ακουμπήσετε το πηγούνι σας στο στήθος σας). Κάντε το αυτό ενώ συνεχίζετε να πιέζετε τη γλώσσα σας πάνω στον ουρανίσκο σας. Χαλαρώστε τη γλώσσα και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάνετε 20 επαναλήψεις αυτής της άσκησης κάθε μέρα.

Σούφρωμα των χειλιών και κάμψη

fili

Η άσκηση αυτή μπορεί να γίνει ενώ κάθεστε ή στέκεστε. Κλείστε τα χείλη σας όσο πιο σφιχτά μπορείτε (σουφρώνοντάς τα και σφίγγοντας τους μυς του λαιμού σας). Έπειτα, με τους μυς του λαιμού πάντα σφιγμένους, σκύψτε το κεφάλι σας ώστε να φέρετε το πηγούνι σας κοντά στο στήθος.

Κάντε αυτή την άσκηση χωρίς να κάμπτετε την πλάτη σας ή να σηκώνετε τους ώμους σας. Ολοκληρώστε επιστρέφοντας στην αρχική θέση. Κάνετε περίπου 20 επαναλήψεις κάθε μέρα.

Το «Ο»

Όπως ακριβώς οι προηγούμενες ασκήσεις, έτσι και αυτή θα πρέπει να εκτελείται με την πλάτη ίσια και τους ώμους χαλαρούς. Τεντώστε το λαιμό σας προς τα πίσω και κλείστε τα χείλη σχηματίζοντας ένα «Ο».

Κρατήστε τα χείλη σε αυτή τη θέση ενώ συνεχίζετε να τεντώνετε το λαιμό για περίπου 20 δευτερόλεπτα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και κάνετε 10 επαναλήψεις αυτής της άσκησης κάθε μέρα.

Φιλήστε το ταβάνι

Αυτή τη φορά, θα πρέπει να κάνετε αυτή την άσκηση όρθιοι με τους ώμους εντελώς χαλαρούς. Σε αυτή τη θέση, τεντώνετε το λαιμό σας (στρέφοντας το κεφάλι έτσι ώστε να κοιτάζετε το ταβάνι).

Τώρα, σουφρώστε τα χείλη σας σαν να προσπαθούσατε να φιλήσετε το ταβάνι. Προσπαθήστε να τεντώσετε τα χείλη όσο το δυνατόν περισσότερο ενώ αισθάνεστε τους μυς του λαιμού και του πηγουνιού να σφίγγουν. Προσπαθήστε να κρατήσετε τα χείλη σε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα και έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάνετε περίπου 15 επαναλήψεις αυτής της άσκησης κάθε μέρα.

Περιστροφές του λαιμού

peristrofes-laimou

Οι περιστροφές του λαιμού μπορούν να γίνουν σε καθιστή ή όρθια θέση. Προσπαθήστε να ισιώσετε τη σπονδυλική στήλη όσο μπορείτε περισσότερο. Έπειτα, θα πρέπει να κινήσετε το πηγούνι από τον έναν ώμο προς τον άλλο. Σχηματίστε με την κίνηση αυτή ένα ημικύκλιο, περνώντας πάνω από το στήθος. Οι ώμοι θα πρέπει να είναι χαλαροί σε όλη τη διάρκεια της άσκησης. Κάνετε 10 επαναλήψεις κάθε μέρα.

Στα πλάγια

Η άσκηση αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται στην παρακάτω θέση: καθίστε στο πάτωμα και τοποθετήστε το δεξί σας χέρι κάτω ως στήριγμα σε απόσταση 15 εκατοστών από το γοφό. Τώρα, με το αριστερό σας χέρι πάνω στο κεφάλι σας, πλησιάστε το δεξί αφτί σας στον ώμο σας πιέζοντας απαλά με το χέρι σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα και μετά αλλάξτε πλευρά. Κάνετε 3 επαναλήψεις κάθε μέρα.

Το παιχνίδι των φωνηέντων

askisi-me-fonienta

Ξεκινώντας σε όρθια θέση με τη σπονδυλική στήλη εντελώς ίσια, αρχίστε να επαναλαμβάνετε τα φωνήεντα αργά και καθαρά με το στόμα σας πολύ ανοιχτό. Η άσκηση αυτή θα πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν συχνότερα.

Ίσως σας αρέσουν