7 λόγοι που δεν χάνετε βάρος

Παρόλο που είναι δύσκολο για μας να το αποδεχτούμε, όλοι γνωρίζουμε ότι για να πετύχουμε το ιδανικό βάρος θα πρέπει να συνδυάσουμε μια υγιεινή διατροφή με έναν υγιεινό τρόπο ζωής και καλή καθημερινή άσκηση.

Είναι αλήθεια ότι ένα από τα πράγματα που ενδιαφέρουν τους ανθρώπους  σήμερα είναι το βάρος τους: είναι ένα θέμα που απασχολεί το μυαλό των περισσότερων ανθρώπων είτε για λόγους υγείας είτε λόγω των στερεοτύπων που προέρχονται από την κοινωνία γενικότερα. Για τον λόγο αυτό υπάρχει μια πληθώρα ακραίων διαιτών, σωματικών ασκήσεων και μηχανημάτων που υπόσχονται σπουδαία αποτελέσματα απώλειας βάρους.

Ωστόσο, αυτό που συμβαίνει συχνά μετά από αυτές τις δίαιτες ή τις ασκήσεις που προτείνονται, είναι ότι τα επιθυμητά αποτελέσματα δεν επιτυγχάνονται και το βάρος δεν χάνεται. Οι λόγοι που δεν χάνετε βάρος είναι αρκετά διαφορετικοί και θα τους συζητήσουμε εδώ.

Η επίτευξη του ιδανικού βάρους είναι  αποτέλεσμα της ισορροπίας ανάμεσα σε  υγιεινή διατροφή, συνεχή καθημερινή άσκηση και σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Τα παρακάτω αποτελούν μια συλλογή ενός αριθμού παραγόντων που μπορεί να καταστήσουν το σώμα σας ανίκανο να λάβει τα θετικά αποτελέσματα για την εμφάνιση  και την υγεία σας από δίαιτα κι άσκηση.

Δεν μπορείτε να χάσετε βάρος; Ανακαλύψτε μερικούς από τους λόγους!

  •  1. Ο πρώτος παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει τα επιθυμητά αποτελέσματα απώλειας βάρους είναι ο κακός ύπνος και η ανεπάρκεια χρόνου για ύπνο. Όταν δεν ελέγχουμε τον ύπνο μας, οι ορμόνες της πείνας μεταβάλλονται, αυξάνοντας την παραγωγή της ορμόνης που επηρεάζει την όρεξη για φαγητό, διατάζοντας τον εγκέφαλο για συνεχή κατανάλωση φαγητού. Προτείνεται ύπνος τουλάχιστον 8 ωρών κάθε νύχτα, ώστε το σώμα να ρυθμίσει τον μεταβολισμό του και να ολοκληρώσει τις απαραίτητες εργασίες που απαιτούνται κατά την διάρκεια του ύπνου, έτσι μια καλή ποιότητα ζωής είναι εγγυημένη.

Ypnos-me-adeio-stomachi

  • 2. Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης αυξάνει τις θερμίδες στο σώμα κι εμποδίζει την διαδικασία του μεταβολισμού, κάτι το οποίο προκαλεί συσσώρευση λιπών και σακχάρων που μπορεί να αυξήσουν το βάρος και την μυϊκή μάζα. Πρέπει να έχετε γνώση  των προϊόντων που καταναλώνετε, καθώς και της θρεπτικής τους αξίας και των συστατικών που περιέχουν, ώστε να αποφύγετε τα κρυμμένα σάκχαρα που αυξάνουν το βάρος σας χωρίς να το καταλαβαίνετε.
  • 3. Είναι πολύ γνωστό ότι οι θερμίδες έχουν μια μεγάλη επίδραση στην παχυσαρκία και στην αύξηση βάρους για τους ανθρώπους. Όμως είναι απαραίτητο να θυμάστε την ανάγκη εξισορρόπησης  θερμίδας και λήψης θρεπτικού συστατικού. Πρέπει να αποφεύγετε την εμμονή με τις θερμίδες, η οποία θα μπορούσε να σας κάνει να αφαιρέσετε τροφές από την διατροφή σας που παρέχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την υγεία σας και βελτιώνουν τον μεταβολισμό του σώματος.

Thermides

  • 4. Η καθιστική ζωή και η σωματική αδράνεια μπορούν να προκαλέσουν  μια ταχεία αύξηση του σωματικού βάρους, κάνοντας ένα άτομο  να γίνει υπέρβαρο ή ακόμη και παχύσαρκο. Έτσι συνιστάται η εκτέλεση κάποιου είδους σωματικής δραστηριότητας ή άσκησης για τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα.
  • 5. Μια φτωχή διατροφή μπορεί να αντικατοπτρίζει την ανικανότητα απώλειας βάρους: η σωματική αδράνεια και το πρόχειρο φαγητό είναι οι χειρότεροι εχθροί αυτών που επιθυμούν να έχουν μια λεπτότερη εμφάνιση, παρόλο που πολλοί άνθρωποι, λόγω της έλλειψης χρόνου, προτιμούν να τρώνε κατεψυγμένες τροφές ή πρόχειρο φαγητό, τα οποία δεν παρέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά στο σώμα. Αντιθέτως, είναι γεμάτα λίπη και θερμίδες που αυξάνουν το βάρος και μπορεί να βλάψουν την υγεία του σώματος εάν καταναλώνονται πολύ συχνά. Να θυμάστε ότι μια καλή διατροφή εξασφαλίζει καλή υγεία, ευεξία και το επιθυμητό βάρος, το τελευταίο επιτυγχάνεται με καλή καθημερινή άσκηση.

Proheiro-fagito

  • 6. Ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να συμβάλλει στην καθυστέρηση απώλειας βάρους μπορεί να προκληθεί από τις ορμονικές μεταβολές. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, ώστε να διαπιστώσετε εάν αυτή η ορμονική αλλαγή μπορεί να αυξάνει το βάρος σας και να αποκλείσετε κάθε τραύμα ή άλλη σοβαρή αιτία που θα μπορούσε να επηρεάσει την υγεία του σώματος. Θα πρέπει επίσης να συμβουλευτείτε κι έναν διατροφολόγο, ο οποίος μπορεί να σας πει ποιες τροφές να τρώτε ώστε να αντέξετε αυτές τις ορμονικές αλλαγές.
  • 7. Ένας άλλος λόγος  μπορεί να είναι το να μην λαμβάνετε την σωστή ποσότητα βασικών λιπαρών οξέων μέσω της διατροφής σας: για πολλά χρόνια υποστηριζόταν ότι για να είμαστε λεπτοί ή για να χάσουμε βάρος, έπρεπε να μειώσουμε όλα τα λιπαρά από τις τροφές που τρώμε. Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι υπάρχει μια κατηγορία λιπαρών που θεωρείται απαραίτητη για την σωστή  λειτουργία του μεταβολισμού, η οποία με την σειρά της διευκολύνει την αφαίρεση των βλαβερών λιπαρών και δημιουργεί μια κατάσταση ικανοποίησης. Αυτό μας βοηθά να μην έχουμε αυξημένη όρεξη για φαγητό και μειώνει τη λήψη τροφής. Τα βασικά αυτά λιπαρά είναι:  τα λιπαρά οξέα που εμφανίζονται στο λινέλαιο, στο ιχθυέλαιο, στους ξηρούς καρπούς και στους σπόρους.

Έτσι λαμβάνοντας υπόψη αυτούς του βασικούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τον στόχο σας για απώλεια βάρους, μπορείτε να συγκρίνετε ποιους από αυτούς έχετε αντιμετωπίσει ή σας έχουν επηρεάσει αρνητικά. Αυτό θα σας βοηθήσει να αλλάξετε τις συνήθειες σας και να φτιάξετε έναν λεπτομερή διατροφολογικό οδηγό που θα  παρέχει στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για μια εγγυημένα καλή υγεία  κι ευεξία, καθώς και το επιθυμητό βάρος για τον καθένα σας .