7 σημαντικές τροφές για φυσική απώλεια βάρους

Εκτός από το ότι είναι πλούσια σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία κι αντιοξειδωτικά, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι χαμηλά σε θερμίδες. Τα 5 γεύματα ημερησίως θα σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερο διάστημα.

Η διατροφή παίζει ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή μας, καθώς μέσω αυτής το σώμα λαμβάνει τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, την καύση ενέργειας, την καταπολέμηση ασθενειών και τη διατήρηση της καλής υγείας γενικότερα.

Επιπλέον υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που στηρίζουν τη φυσική απώλεια βάρους. Χάρη στις ιδιότητές τους επιταχύνουν το μεταβολισμό και την καύση του λίπους πιο εύκολα.

Σύμφωνα με την Huffpost Voices, υπάρχουν τροφές που προωθούν τη φυσική απώλεια βάρους ενεργοποιώντας το μεταβολισμό, καίγοντας περισσότερες θερμίδες, αποφεύγοντας προβλήματα όπως η παχυσαρκία. Αυτή τη φορά, θα θέλαμε να σας μιλήσουμε για τις 7 προτεινόμενες τροφές για φυσική απώλεια βάρους που δεν θα σας αφήνουν να αισθάνεστε πεινασμένοι.

Έξτρα παρθένο λάδι καρύδας για φυσική απώλεια βάρους

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι το λάδι καρύδας συντελεί στη φυσική απώλεια βάρους. Αρκεί να συνοδεύεται από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Αυτή η τροφή περιέχει ωμέγα 3 λιπαρά, που καίνε τα λίπη και διεγείρουν το μεταβολισμό ώστε να απομακρύνει το  βάρος πιο εύκολα. Για να επωφεληθείτε από τις ιδιότητές του, δεν χρειάζεται όλη σας η διατροφή να βασίζεται στο λάδι καρύδας, απλά συμπεριλάβετέ το σε αυτήν πιο συχνά.

Δείτε επίσης: Τα οφέλη της καρύδας που δεν γνωρίζατε

Μηλόξυδο

miloksido

Το μηλόξυδο αποτελεί ένα πραγματικά ευέλικτο προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους στο σπίτι. Αυτό το προϊόν προέρχεται από τη ζύμωση μηλίτη και είναι πλούσια πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων, ενζύμων κι αμινοξέων.

Χάρη στο θρεπτικό του περιεχόμενο και τα αμινοξέα, είναι ιδανικό για την υγιεινή καύση του λίπους και τη γρήγορη απώλεια βάρους.

Είναι σημαντική η επιλογή υψηλής ποιότητας μηλόξυδου, καθώς οι οικονομικότερες επωνυμίες συχνά προσθέτουν συντηρητικά, τα οποία μειώνουν τις ευεργετικές του ιδιότητες.

Φρούτα

Η πλειοψηφία των φρούτων, όχι απαραίτητα όλων, αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι για την απώλεια βάρους. Μπορούν να καταναλωθούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και είναι ιδανικά για την αντίσταση στις λιγούρες, οι οποίες μπορούν εύκολα να σας παρασύρουν και να υπερβείτε το όριο των θερμίδων.

Στα φρούτα με τις χαμηλότερες θερμίδες συγκαταλέγονται:

  • Πεπόνι
  • Καρπούζι
  • Μούρα
  • Ροδάκινα
  • Μήλα

Οι μπανάνες και τα αβοκάντο θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, καθώς περιέχουν περισσότερες θερμίδες. Τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν υγιεινά λιπαρά, αλλά θα πρέπει επίσης να καταναλώνονται με μέτρο.

Λαχανικά

laxanika

Εκτός από τα φρούτα, τα λαχανικά αποτελούν άλλο ένα ιδανικό συμπλήρωμα για τις δίαιτες. Τα λαχανικά είναι πραγματικά χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, αντιοξειδωτικά κι άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Τα 5 γεύματα λαχανικών ημερησίως  είναι ιδανικά για την υγιεινή απώλεια βάρους και θα σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερο διάστημα.

Σας συνιστούμε την κατανάλωση ωμών λαχανικών, ώστε να λάβετε το 100% των ιδιοτήτων τους.

Άπαχο ψάρι

Το άπαχο ψάρι, αποτελεί κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής για φυσική απώλεια βάρους. Καθώς είναι ευχάριστο, περιέχει υγιεινά λιπαρά, συντελεί στη χαμηλή κακή χοληστερίνη και είναι υψηλό σε πρωτεΐνες και σε άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στο αδυνάτισμα.

Μερικά από προτεινόμενα ψάρια είναι:

  • Σαρδέλες
  • Χέλι
  • Ρέγγα
  • Σολωμός
  • Σκουμπρί
  • Τόνος

Ο τρόπος που μαγειρεύετε το ψάρι είναι πραγματικά σημαντικός αν θέλετε να λάβετε όλα του τα οφέλη. Θα πρέπει να αποφεύγετε το πανάρισμα καθώς το αλεύρι μπορεί να απορροφήσει πολλά λίπη, τα οποία μόνο αρνητική επίδραση θα έχουν στο σώμα.

Το καλύτερο είναι να μαγειρευτεί σε λίγο ελαιόλαδο, στον αέρα ή ψητό στο φούρνο με φυσικά μυρωδικά και μπαχαρικά.

Σας συστήνουμε να διαβάσετε: 5 Ψάρια που θα πρέπει να αποφύγετε

Σπαράγγια

sparagia

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τα σπαράγγια μπορούν να αποτελέσουν μια σπουδαία ενίσχυση για τη διατροφή χάρη στις διουρητικές και καθαρτικές τους ιδιότητες. Η κατανάλωση σπαραγγιών καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και ενεργοποιεί την απομάκρυνση των άχρηστων ουσιών από το σώμα. Έτσι ο μεταβολισμός ξεκινάει να καίει τα λίπη ευκολότερα.

 Αυτή η τροφή ανήκει στην ομάδα που περιέχει «αρνητικές θερμίδες» καθώς καίει περισσότερες θερμίδες για την χώνεψή του από όσες αυτό περιέχει.

Τα σπαράγγια αποτελούν το ιδανικό συμπλήρωμα για το μεσημεριανό ή για ένα ελαφρύ υγιεινό βραδινό.

Αβγά

 Παρόλο που υπάρχουν πολλοί μύθοι για την κατανάλωση αβγών, η αλήθεια είναι ότι αυτή η τροφή είναι ευεργετική για τη διατροφή και μπορεί να βοηθήσει στην υγιεινή απώλεια βάρους. Τα αβγά περιέχουν μια σημαντική ποσότητα Β12, η οποία ελέγχει το μεταβολισμό.

Επιπλέον, περιέχουν πρωτεΐνη που είναι βασική για το σχηματισμό της μυϊκής μάζας και τη βελτίωση της σωματικής εμφάνισης.

Τα αβγά καλύτερα να τρώγονται μαγειρεμένα, κατά προτίμηση χωρίς τον κρόκο. Αποφύγετε να τα τρώτε τηγανητά με άλλα τρόφιμα όπως λουκάνικα.