7 σημεία-κλειδιά για τη μη πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας

Καθώς μεγαλώνουμε οι διαδικασίες μεταβολισμού του οργανισμού μας επιβραδύνονται, με αποτέλεσμα να κερδίζουμε βάρος. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να παραμείνουμε στα κιλά μας και να διατηρήσουμε την καλή μας υγεία; Μάθετε στο παρακάτω άρθρο!

Όλοι έχουμε την τάση να βάζουμε βάρος καθώς περνούν τα χρόνια. Η πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε όλοι καθώς μεγαλώνουμε. 

Προφανώς και αυτό δεν είναι υγιές. Μπορεί, ωστόσο, να αποφευχθεί σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, αν ακολουθήσετε μια σειρά από συμβουλές.

Αν έχετε βάλει και εσείς κιλά με το χρόνο, αξιοποιήστε αυτές τις συμβουλές και θα παρατηρήσετε αλλαγές στο σώμα σας.

Επιπλέον, πρέπει πάντα να θυμάστε πως οι πραγματικοί λόγοι που συμβαίνει η πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας δεν είναι τόσο η ίδια η ηλικία που προχωρά, όσο οι αλλαγές και οι νέες συνήθειες που υιοθετούμε στη ζωή.

 

Αν έχετε βάλει και εσείς κιλά με το χρόνο, αξιοποιήστε αυτές τις συμβουλές και θα παρατηρήσετε αλλαγές στο σώμα σας.
Επιπλέον, πρέπει πάντα να θυμάστε πως οι πραγματικοί λόγοι που συμβαίνει η πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας δεν είνα τόσο η ίδια η ηλικία που προχωρά, όσο οι αλλαγές και οι νέες συνήθειες που υιοθετούμε στη ζωή.

1. Για να αποφύγετε την πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας, γυμναστείτε!

μη πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίαςΕίναι σημαντικό να κρατάτε το σώμα σας δραστήριο. Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως ο μεταβολισμός μας επιβραδύνει τους ρυθμούς του με τα χρόνια, γι’ αυτό και είναι πιο εύκολη η πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας μας.

Για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο, είναι σημαντικό να παραμένουμε δραστήριοι και ο καλύτερος τρόπος για να κάνουμε κάτι τέτοιο είναι η μετριοπαθής αλλά συστηματική γυμναστική

Με αυτή την απλή και υγιεινή συνήθεια θα δυναμώσετε και θα έχετε νεανικούς μυς και αρθρώσεις, γεγονός που θα έχει θετικό πρόσημο στις αλλαγές που φέρνει η πάροδος της ηλικίας στο σώμα σας.

Μην πιστεύετε πως θα χρειαστεί πολύς χρόνος. Τρεις δεκάλεπτες περίοδοι καθημερινά είναι αρκετές.

Μπορείτε να επιτύχετε μεγάλα αποτελέσματα με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια. Δοκιμάστε το και θα δείτε τη διαφορά.

2. Κρατήστε σε εγρήγορση το μυαλό σας

Πρέπει πάντα να κρατάμε το μυαλό μας σε εγρήγορση, όπως ακριβώς κάνουμε και με το σώμα μας.

Μην ξεχνάτε να εφαρμόζετε καθημερινά ασκήσεις και παιχνίδια που προϋποθέτουν εξάσκηση του μυαλού, όπως:

  • Σταυρόλεξα
  • Σκάκι
  • Sudoku

Αυτές οι δραστηριότητες θα ενεργοποιήσουν διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου και θα επιταχύνουν τις διαδικασίες της μνήμης, βελτιώνοντας παράλληλα τη δυνατότητα συγκέντρωσης.  

Όλα αυτά θα αποτρέψουν το άγχος και την κατάθλιψη, ενισχύοντας τη διατήρηση ενός καλού επιπέδου ζωής. Θα εμποδίσουν επίσης από τα τσιμπολογήματα ως συνέπεια του άγχους.

3. Προσοχή στις δίαιτες με χαμηλή πρόσληψη θερμίδων

μη πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας
Πολλές παρόμοιες δίαιτες ενδέχεται να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σας μόνιμα. Αυτό οφείλεται στο ότι το σώμα προσπαθεί να εξοικονομήσει ενέργεια με την κατανάλωση λιγότερων θερμίδων.

Αν συχνά ακολουθείτε τέτοιες στερητικές δίαιτες, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μόνιμη μείωση του μεταβολικού σας ρυθμού.

Επίσης, αν ακολουθείτε δίαιτες με λιγότερες από 1.200 θερμίδες, ο μεταβολισμός σας μπορεί να καταστρέψει μη λιπώδεις ιστούς, όπως αυτούς των μυών.

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Επιλέξτε δίαιτες που παρέχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία και όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται το σώμα σας.

4. Καταναλώστε τρόφιμα που περιέχουν φλαβονοειδή

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φλαβονοειδή μπορούν να αποδειχτούν μεγάλοι σας σύμμαχοι στην προσπάθεια να διατηρήσετε μια ισορροπημένη και υγιή διατροφή.

Στην πραγματικότητα, μπορείτε να διατηρήσετε το βάρος σας, ακόμα και να το μειώσετε ελαφρώς, με το να αυξήσετε την κατανάλωση των φλαβονοειδών.

Η μεγαλύτερη συσχέτιση της απώλειας βάρους με την κατανάλωση φλαβονοειδών γίνεται στα εξής τρόφιμα:

  • Βατόμουρα, φράουλες, κεράσια
  • Σταφύλια
  • Τσάι
  • Μήλα
  • Κρεμμύδια
  • Πράσα
  • Μπρόκολα

Χρειάζεται να προσθέσετε μονάχα κάποιο από τα παραπάνω στην καθημερινή διατροφή σας για να παρατηρήσετε μια σημαντική αλλαγή στην υγεία σας.

5. Κρατήστε υπό έλεγχο την υγεία σας

μη πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίας
Το πέρασμα του χρόνου και η ηλικία συνεπάγονται καταστάσεις όπως η υπέρταση και η οστεοπόρωση, που μπορεί να σας περιορίσουν σε σχέση με τη δυνατότητα να κάνετε γυμναστική.

Η σωστή διατήρηση της υγείας σας θα σας επιτρέψει να απολαύσετε τη ζωή σας με περισσότερη ενέργεια.

Αυτό θα δημιουργήσει μια θετική κυκλική αλυσίδα. Εξάλλου, έχοντας τον έλεγχο της υγείας σας, σας δίνει περισσότερη ενέργεια για άσκηση, η οποία με τη σειρά της αποδεικνύεται ωφέλιμη για να σας κάνει να αισθάνεστε υγιείς. Θα σας βοηθήσει επίσης να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή.

 

6. Προσέχετε το βάρος σας από την αρχή

Πρέπει να προσέχετε για τυχόν πιθανή αύξηση βάρους από την αρχή.

Μην περιμένετε να δείτε τα κιλά να συσσωρεύονται για να προσπαθήσετε να απαλλαγείτε από αυτά, γιατί τότε θα είναι πολύ πιο δύσκολο το έργο σας και με μεγαλύτερο (και πιο αρνητικό) συναισθηματικό αντίκτυπο για εσάς.

Προσπαθήστε να υιοθετήσετε στην καθημερινότητά σας υγιεινές συνήθειες, προκειμένου να αποφύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους κατά τη διάρκεια των ετών.

7. Αποκτήστε πρόγραμμα στο φαγητό

μη πρόσληψη βάρους με την πάροδο της ηλικίαςΈνα σώμα που ακολουθεί πρόγραμμα είναι υγιές.

Στην πραγματικότητα, αυτή η απλή συνήθεια θα ενισχύσει την απώλεια βάρους και θα βελτιώσει το μεταβολισμό σας.

Αυτό υποστηρίζεται από διάφορες μελέτες που διαπίστωσαν ότι τα άτομα που τρώνε μέσα σε ένα διάστημα από οκτώ έως δώδεκα ώρες αποκόμισαν περισσότερα οφέλη για την υγεία τους από εκείνα που επιτρεπόταν να καταναλώνουν την ίδια ποσότητα θερμίδων ανά πάσα στιγμή.

Δοκιμάστε το!

 

Ίσως σας αρέσουν