9 συνήθειες που θα επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής σας

Γνωρίζατε ότι αν ασχολήστε τακτικά με κάποιο άθλημα μπορείτε να προσθέσετε 4 επιπλέον χρόνια στη ζωή σας; Επιπλέον, συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς σας, τη λειτουργία των πνευμόνων και βελτιώνει τη διάθεσή σας.
neotita

Υπάρχουν ορισμένες καθημερινές, κακές συνήθειες που περιορίζουν τη διάρκεια ζωής και επηρεάζουν την ανάπτυξη διαφόρων ασθενειών. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν επίσης και υγιεινές συνήθειες που βοηθούν την υγεία, επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής και πάνω από όλα βελτιώνουν την ποιότητά της.

Αν λάβετε υπόψη σας ότι έχετε μόνο μια ζωή και ένα μόνο σώμα, θα συνειδητοποιήσετε  το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζετε την υγεία σας και να υιοθετήσετε έναν τρόπο ζωής που θα σας εξασφαλίσει μια καλή ζωή για πολλά χρόνια. Αν ακόμη δεν γνωρίζετε ποιες είναι αυτές οι υγιεινές συνήθειες που μπορούν να επιμηκύνουν τη διάρκεια της ζωής σας, σας προτείνουμε να συνεχίσετε το διάβασμα για να μάθετε περισσότερα γι αυτές και να προσπαθήσετε να τις ακολουθείτε καθημερινά.

Μην τρώτε πολύ

Οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνουμε μικρές ποσότητες τροφής πολλές φορές και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το καλύτερο είναι να καταναλώνουμε 5 με 6 μερίδες την ημέρα. Αποφεύγοντας την υπερκατανάλωση τροφής, θα μπορέσετε να αποκτήσετε μια πιο υγιεινή ζωή και φυσικά ένα υγιές βάρος. Κάθε φορά που ετοιμάζετε κάποιο γεύμα να βεβαιώνεστε ότι τρώτε τόση ποσότητα ώστε να μην αισθάνεστε πεινασμένοι πριν έρθει η ώρα για να φάτε ξανά.

Να κάνετε περισσότερο σεξ

rodopetala

Μια ενεργή σεξουαλική ζωή είναι βασική για να έχετε καλή υγεία και για να ζήσετε περισσότερο. Το σεξ συμβάλλει στην αυτοεκτίμηση, απελευθερώνει θετικές ορμόνες, καίει θερμίδες, μειώνει την αρτηριακή πίεση, ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, βελτιώνει τον ύπνο και προστατεύει την καρδιά. Οι ειδικοί συστήνουν να κάνετε σεξ 3 ή και περισσότερες φορές την εβδομάδα.

Μην εκτίθεστε για πολύ ώρα στον ήλιο

Η υπερβολική έκθεση στις επιβλαβείς ακτινοβολίες UV προκαλεί την πρόωρη γήρανση του δέρματος ενώ παράλληλα προκαλεί ηλιακά εγκαύματα, ερεθισμούς ή ακόμη και καρκίνο του δέρματος. Ενώ η έκθεσή μας στον ήλιο κρίνεται απαραίτητη, είναι σημαντικό να αποφεύγετε την υπερβολική έκθεση καθώς αυτή μειώνει την ποιότητα ζωής. Συνιστάται η εφαρμογή αντηλιακών προϊόντων στο πρόσωπο όπως επίσης και στο υπόλοιπο σώμα.

Να έχετε κοινωνική ζωή

chamogelo

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που περιτριγυρίζονται από φίλους και από πρόσωπα της οικογένειάς τους αντιμετωπίζουν πολύ μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν κάποια καρδιακή ασθένεια. Η μοναξιά είναι ένας παράγοντας που μπορεί να οδηγήσει στην κατάθλιψη, στο άγχος, στο στρες, στην υψηλή χοληστερόλη όπως και σε άλλες παθήσεις. Όταν περνάτε χρόνο με την οικογένεια και με τους φίλους σας, είναι εξαιρετικά καλό για την υγεία σας ενώ παράλληλα σας βοηθά να αισθάνεστε και πιο υγιείς.

Να πίνετε ένα ποτήρι κρασί την ημέρα

Αν και η κατανάλωση αλκοόλ δεν συνιστάται για την υγεία σας, οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα είναι υγιεινό καθώς συμβάλλει στην πρόληψη των καρδιακών προσβολών ή ακόμη και του διαβήτη.

Να τρώτε φρούτα και λαχανικά

froutosalata

Η τακτική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι απαραίτητη για να έχετε καλύτερη και μακροχρόνια ζωή. Τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, αντιοξειδωτικά και άλλες ιδιότητες που βοηθούν στον έλεγχο του βάρους, στην πρόληψη και στη θεραπεία πολλών ασθενειών, αποτοξινώνουν το σώμα ενώ παράλληλα διατηρούν το δέρμα μας υγιές και νεανικό.

Άσκηση

Για να έχετε καλή υγεία και να βρίσκεστε σε καλή φυσική κατάσταση, η άσκηση είναι το καλύτερο εργαλείο και φυσικά συνιστάται από τους ειδικούς. Σύμφωνα με μελέτες, αν ασχολείστε με κάποιο άθλημα μπορείτε να επιμηκύνετε τη διάρκεια ζωής μέχρι και 4 χρόνια ενώ παράλληλα βοηθάτε την υγεία της καρδιάς σας, τη λειτουργία των πνευμόνων σας και βελτιώνετε ακόμη και τη διάθεσή σας. Συνιστάται η ενασχόληση με κάποιο άθλημα ή/και η άσκηση για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.

Μην καπνίζετε

kapnisma

Το κάπνισμα είναι μια από τις χειρότερες συνήθειες που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος καθώς όχι μόνο μειώνει τη διάρκεια ζωής αλλά παράλληλα καταστρέφει την ποιότητας της ζωής του ανθρώπου που καπνίζει. Αυτή η συνήθεια είναι μια από τις πολλές αιτίες θανάτου στον κόσμο καθώς αυτό οδηγεί σε καρκίνο του πνεύμονα και σε άλλα αναπνευστικά προβλήματα. Η διακοπή του καπνίσματος μπορεί να είναι πολύ δύσκολη αλλά όχι και αδύνατη και τα οφέλη της παρατηρούνται από την πρώτη κιόλας ημέρα καθώς το σώμα αρχίζει να ανακτά την υγεία του.

Περιορίστε το στρες

Όλοι μας βιώνουμε το στρες στην καθημερινότητά μας. Ακόμη και αν το στρες φαίνεται φυσιολογικό, οι ειδικοί έχουν επιστήσει την προσοχή στους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να γνωρίζετε περισσότερα γι αυτό το πρόβλημα. Σύμφωνα με μελέτες, επηρεάζει αρνητικά την πνευματική, τη συναισθηματική και τη σωματική υγεία. Συνιστάται η καταπολέμηση του στρες και η διατήρηση μιας θετικής στάσης χωρίς να εμμένετε σε καταστάσεις που μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσετε. Ακόμη και αν αυτό φαίνεται δύσκολο, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα.