Ένα γευστικό smoothie κατά του άγχους

Το smoothie αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β και C και έχει ηρεμιστικές ιδιότητες, οι οποίες μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και ταυτόχρονα να καταπολεμήσουμε το άγχος.

Τίποτα δεν μας βοηθάει να χαλαρώσουμε περισσότερο μετά από μια μέρα άγχους από ό,τι ένα smoothie κατά του άγχους. Αυτό το φυσικό ρόφημα μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός μας κατά του άγχους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν αφιερώσουμε μία ώρα για να χαλαρώσουμε μέσα στην ηρεμία και στην ησυχία.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το άγχος οφείλεται στις διανοητικές διεργασίες μας. Οι υποχρεώσεις, οι εξωτερικές πιέσεις και ο θόρυβος των σκέψεών μας είναι πάντα οι χειρότεροι εχθροί μας.

Ωστόσο υπάρχουν κάποιες θεραπευτικές τροφές. Αν είμαστε υγιείς από μέσα, ο εγκέφαλός μας θα μας προσφέρει το δώρο των ενδορφινών.

Ταυτόχρονα, το να αισθανόμαστε υγιείς μας βοηθάει να δούμε τα πράγματα από άλλη προοπτική.

Επομένως σας προτείνουμε το εξής: αφιερώστε μια στιγμή στον εαυτό σας. Μη βιάζεστε. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να χαρεί το εδώ και το τώρα. Στο μέλλον, απολαύστε αυτή τη στιγμή πίνοντας το παρακάτω smoothie κατά του άγχους.

Οι καλύτερες τροφές κατά του άγχους

Πρέπει να καταναλώνουμε τροφές που είναι βιολογικές και πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά για να ενισχύσουμε τη διάθεσή μας.

Στο παρόν άρθρο θα σας πούμε τι να συμπεριλάβετε σε αυτό το εύκολο και γευστικό smoothie.

Σπόροι chia

Μπορείτε να βρείτε σπόρους chia σε οποιοδήποτε κατάστημα υγιεινών τροφών ή σε κάποιο εξειδικευμένο τμήμα του σούπερ μάρκετ σας. Είναι μια φανταστική τροφή για να φροντίσετε την υγεία σας. Επίσης οι σπόροι αυτοί αποτελούν μια «υπερτροφή» που βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους.

  • Αυτοί οι μικροί σπόροι περιέχουν πολλά μεταλλικά στοιχεία. Στη λίστα των συστατικών τους συγκαταλέγονται το μαγνήσιο και οι βιταμίνες Β, ουσίες απαραίτητες για τη μείωση του άγχους.
  • Η μεγαλύτερη ωφέλεια αυτών των σπόρων είναι η υψηλή τους περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα Ωμέγα-3, τα οποία κάνουν πολύ καλό στη ρύθμιση της διάθεσής σας. Τα συγκεκριμένα οξέα φροντίζουν επίσης την υγεία της καρδιάς σας.

Αμύγδαλα

  • Στα αμύγδαλα βρίσκουμε ένα μεταλλικό στοιχείο που έχουμε ξανασυναντήσει. Αυτό το θαυμάσιο θρεπτικό συστατικό για τη ρύθμιση του άγχους είναι το μαγνήσιο.
  • Επιπλέον τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε ίνες, που βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα μας.
  • Επίσης υπάρχει ένας απλός συνδυασμός που μπορούμε να κάνουμε για να καταπολεμήσουμε την ανησυχία. Πρόκειται για το συνδυασμό των βιταμινών Β με τη βιταμίνη C.

Φράουλες

Οι φράουλες είναι πλούσιες σε μαγνήσιο και μας εξασφαλίζουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C.

  • Γνωρίζατε ότι, αν τρώγαμε δεκαπέντε με είκοσι φράουλες τη μέρα, θα εξασφαλίζαμε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα σε βιταμίνη C;
  • Οι φράουλες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες, φολικό οξύ, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και σελήνιο.
  • Οι φράουλες είναι πολύ θρεπτικές. Καλύπτουν τις περισσότερες από τις διατροφικές ανάγκες μας όταν βρισκόμαστε σε περιόδους άγχους.

Σκόνη πρωτεΐνης με μαύρη σοκολάτα

  • Βρίσκουμε αυτό το είδος σκόνης στα φαρμακεία και στα καταστήματα συμπληρωμάτων διατροφής.
  • Πρόκειται για πλήρη πρωτεΐνη αναμεμειγμένη με μαύρη σοκολάτα. Το μείγμα καλύπτει ένα μέρος των διατροφικών αναγκών μας χωρίς να μας κάνει να πάρουμε βάρος.
  • Όταν βρισκόμαστε σε περιόδους άγχους και ανησυχίας, οι φυσικές μας άμυνες μειώνονται. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνουμε μεγάλη ποσότητα θρεπτικών ουσιών και να εξασφαλίζουμε πολλή ενέργεια.
  • Δεν μπορούμε επίσης να ξεχάσουμε ότι η μαύρη σοκολάτα αυξάνει τις ενδορφίνες μας. Η μαύρη σοκολάτα είναι επίσης πλούσια σε  μαγνήσιο και εξαιρετική για την καταπολέμηση του άγχους.

Μέλι ανθών πορτοκαλιάς

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη μελιού. Ένα από τα πιο ωφέλιμα είναι, χωρίς αμφιβολία, το μέλι ανθών πορτοκαλιάς. Είναι ευρέως γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες.

Μπορείτε να βρείτε όλα αυτά τα συστατικά σε καταστήματα υγιεινών τροφών.

Πώς θα φτιάξετε αυτό το smoothie κατά του άγχους

Υλικά

  • 1 φλιτζάνι (200 ml) γάλα αμυγδάλου
  • 10 φράουλες
  • 1 κουταλάκι του τσαγιού (5 γραμμάρια) σπόρους chia
  • 2 κουταλιές της σούπας (50 γραμμάρια) μέλι ανθών πορτοκαλιάς
  • 1 κουταλάκι του τσαγιού (5 γραμμάρια) σκόνη πρωτεΐνης με μαύρη σοκολάτα
  • 3 παγάκια

Οδηγίες

  • Πρώτα πλύντε και κόψτε τις φράουλες στη μέση. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μόνο βιολογικές φράουλες. Επίσης δεν θα πρέπει να είναι πολύ ώριμες.
  • Αν δεν είναι η εποχή για φράουλες, μπορείτε να τις αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο φρούτο που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Η παπάγια αποτελεί μια θαυμάσια επιλογή.
  • Έπειτα βάλτε στο μπλέντερ το γάλα αμυγδάλου, τις φράουλες, τους σπόρους chia, το μέλι και τη σκόνη πρωτεΐνης με μαύρη σοκολάτα.
  • Χτυπήστε καλά όλα τα υλικά για μερικά λεπτά μέχρι να ομογενοποιηθούν. Έπειτα προσθέστε τα τρία παγάκια.
  • Απολαύστε αυτό το ηρεμιστικό smoothie κατά του άγχους. Έπειτα χαρείτε μία ώρα χαλάρωσης. Θα δείτε πόσο πιο καλά θα αισθάνεστε μετά.