Επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και αδυνατίστε

Όταν τρώμε πρωινό επιταχύνουμε το μεταβολισμό μας, αρχίζουμε να καίμε θερμίδες και προσφέρουμε στο σώμα μας ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.

Δεν είναι κρυφό ότι πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να ξυπνήσουμε και να κάνουμε ασκήσεις. Ίσως μάλιστα να έχετε αφήσει και το βάρος των διακοπών να συσσωρευτεί. Γι’ αυτό λοιπόν συνεχίστε το διάβασμα για να ανακαλύψετε πώς μπορείτε να επιταχύνετε με φυσικό τρόπο το μεταβολισμό σας μέσω της υγιεινής διατροφής και της άσκησης.

Είναι σημαντικό να έχετε υγιές σώμα. Αν μάθουμε να ελέγχουμε το μεταβολισμό μας θα μπορούμε να έχουμε καλή φυσική κατάσταση και να είμαστε υγιείς. Θα αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση και θα μειώσουμε τη διαδικασία της κατάθλιψης.

Γιατί να επιταχύνω το μεταβολισμό μου;

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση και έχουμε την απάντηση. Όσο πιο γρήγορος είναι ο μεταβολισμός τόσο πιο πολύ λίπος μπορεί να κάψει το σώμα. Αν έχετε εκ φυσικού σας αργό μεταβολισμό δεν έχει καμία σημασία αν παίρνετε χάπια ή αν κάνετε δίαιτα· δεν πρόκειται να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε. Γι’ αυτό το λόγο συνεχίστε το διάβασμα και ανακαλύψτε πώς μπορείτε να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας!

Συμβουλές για να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και να αδυνατίσετε

Ποτέ μην παραλείπετε το πρωινό σας γεύμα

Όταν τρώτε πρωινό, επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και βοηθάτε το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η κατανάλωση του πρωινού γεύματος βοηθά επίσης το σώμα σας να διατηρεί τα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης. Γι’ αυτό το λόγο προσπαθήστε να καταναλώνετε όσο πιο υγιεινές τροφές μπορείτε να βρείτε!

Να ελέγχετε την πρόσληψη των λιπαρών

Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι το σώμα καίει πολύ περισσότερες θερμίδες όταν καταναλώνετε υγιεινές τροφές οι οποίες έχουν λίγα λιπαρά. Συνιστάται η κατανάλωση τροφών που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και υγιεινούς υδατάνθρακες τα οποία θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερο λίπος. Αυτές οι τροφές θα σας κάνουν να αισθάνεστε πιο χορτάτοι για ολόκληρη την ημέρα και θα σας προσφέρουν πολύ περισσότερη ενέργεια από τις λιπαρές τροφές.

Αυτό εξηγεί το λόγο που οι άνθρωποι που τρώνε πολύ λίγο δεν αδυνατίζουν… Όσο λιγότερο τρώτε τόσο λιγότερα θρεπτικά συστατικά έχει το σώμα σας, ειδικά αν τρώτε λιπαρές τροφές αντί για πρωτεΐνες.

Να ασκείστε με άδειο στομάχι

treximo-perpatima

Να προσέχετε πάρα πολύ όταν ασκείστε με άδειο στομάχι· το καλύτερο είναι να συμβουλευτείτε κάποιον επαγγελματία υγείας. Σας προτείνουμε να ασκείστε κατ’ αυτό τον τρόπο μόνο τα σαββατοκύριακα διαφορετικά θα πρέπει να ακολουθείτε μια πολύ καλά ισορροπημένη διατροφή. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην αισθάνεστε υποτονικοί, ταραγμένοι και πεινασμένοι κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος άσκησης καθώς βοηθά στη μείωση της γλυκόζης και του αποθηκευμένου λίπους.

Πείτε όχι στις τροφές με λίγες θερμίδες

Αν θέλετε πραγματικά να αδυνατίσετε τότε θα πρέπει να στοχεύσετε στην άσκηση και στην κατανάλωση τροφών που σας βοηθούν με φυσικό τρόπο να καίτε θερμίδες και θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σας (π.χ. όχι τροφές με λίγες θερμίδες ή χωρίς λιπαρά που είναι επεξεργασμένες και το πεπτικό σας σύστημα δυσκολεύεται να χωνέψει). Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε μερικές τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τα επιθυμητά αποτελέσματα ενισχύοντας το μεταβολισμό σας από 8 έως και 16% για τρεις ώρες μετά το φαγητό σας.

Να τρώτε μικρότερα γεύματα, περισσότερες φορές

mila smith

Εφόσον έχετε συμπεριλάβει το πρωινό γεύμα στην καθημερινότητά σας θα πρέπει να προσθέσετε ακόμη 4 γεύματα στη διάρκεια της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια για να αντέχετε όλη την ημέρα και θα επιταχύνετε σημαντικά το μεταβολισμό σας. Να επιλέγετε τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και έχουν λίγες θερμίδες.

Να πίνετε πολύ νερό

Το νερό βοηθά στον καθαρισμό του σώματός σας και εξαλείφει τις τοξίνες . Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε την αποθήκευση και τη συσσώρευση λίπους στο σώμα σας.

Η σωστή ενυδάτωση θα σας βοηθήσει να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας· μπορείτε να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας μέχρι και 30% σε μια ώρα εφόσον πιείτε νερό. Για παράδειγμα μπορείτε να κάψετε 24 θερμίδες πανεύκολα!

Μπαχαρικά!

mpacharika

Προσθέτοντας μπαχαρικά στα φαγητά σας όπως κάρυ, πιπέρι καγιέν, κύμινο και άλλα, βοηθάτε το σώμα σας να καίει λίπος. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά σας βοηθούν να σπαταλάτε περισσότερη ενέργεια με πολύ απλό τρόπο· ιδρώνοντας!

Αποκτήστε μυς

Δεν χρειάζεται να είστε ένα από εκείνα τα μοντέλα με τα σμιλεμένα κορμιά που έχουν μόνο 1% λίπος στο σώμα τους. Μπορείτε να κάνετε βάρη καθημερινά χωρίς έντονη προπόνηση και να αποκτήσετε περισσότερους μυς, οι οποίοι με τη σειρά τους θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερο λίπος.

Ίσως σας αρέσουν