Φρούτα που επιταχύνουν το μεταβολισμό

Συχνά ακούμε τους ανθρώπους να λένε πόσο θέλουν να αδυνατίσουν ή να φοράνε ρούχα ένα νούμερο μικρότερα. Ο στόχος αυτός γίνεται η προτεραιότητά τους και αφιερώνουν όλη τους τη ζωή για να τον πετύχουν. Για μερικούς ανθρώπους αυτό γίνεται ακόμα και εμμονή. Ωστόσο το αδυνάτισμα μπορεί να γίνει εύκολο αν επιταχύνετε με φυσικό τρόπο το μεταβολισμό σας. Αυτό επιτυγχάνεται με την κατανάλωση ορισμένων φρούτων που περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών, τα οποία μπορούν ακόμα και να αποβάλουν τα περιττά υγρά και τις τοξίνες από το σώμα σας. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα; Συνεχίστε να διαβάζετε! Παρακάτω θα προτείνουμε μερικά φρούτα που επιταχύνουν το μεταβολισμό με φυσικό τρόπο.

Φρούτα που επιταχύνουν το μεταβολισμό

Γκρέιπφρουτ

Το φρούτο αυτό έχει ιδιότητες που βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και των διαταραχών στο ουροποιητικό σύστημα. Επιπλέον περιλαμβάνει μια αντιοξειδωτική ουσία που βοηθάει το σώμα να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την ινσουλίνη, η οποία διατηρεί τα επίπεδα του σακχάρου σας σε ισορροπία. Παρομοίως το γκρέιπφρουτ βοηθάει στο κάψιμο θερμίδων, κάτι που το καθιστά ιδανικό στοιχείο για μια ισορροπημένη διατροφή εστιασμένη στο αδυνάτισμα. Οι ωφέλειες του γκρέιπφρουτ έχουν αποδειχτεί από την Κλινική Scripps στην Καλιφόρνια.

Μήλα

Τα μήλα όχι μόνο είναι από τα φρούτα που επιταχύνουν το μεταβολισμό σας, αλλά αποτοξινώνουν και το συκώτι σας. Επιπλέον μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης και της γλυκόζης στο αίμα χάρη στη μεθιονίνη και στα πεπτίδια που περιέχουν. Επίσης, βοηθούν στην ενίσχυση της μνήμης και είναι αποτελεσματικά στην καταπολέμηση των νευροεκφυλιστικών ασθενειών. Μελέτες από το Πανεπιστήμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση τριών μικρών μήλων την ημέρα μπορεί να συνεισφέρει σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

Αχλάδια

ahladi

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε βιταμίνες και φολικό οξύ. Όπως τα μήλα, μπορούν να συμβάλλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας και στη μείωση των υψηλών επιπέδων λιπιδίων στον οργανισμό. Για να δείτε πόσο σίδηρο περιέχει αυτό το φρούτο, απλώς κόψτε το στα δύο: αν μαυρίσει, αυτό σημαίνει ότι είναι πλούσιο σε σίδηρο, αν όμως δεν αλλάξει χρώμα, αυτό σημαίνει ότι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο.

Εσπεριδοειδή

Περιέχουν τρία επίπεδα διαφορετικών φωτοχημικών ιδιοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Επιπλέον, μας βοηθούν να κάψουμε λίπος και να ενισχύσουμε το μεταβολισμό μας.

Παπάγια

papagia

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι απωθούνται από τη μυρωδιά (και για το λόγο αυτό αποφεύγουν την παπάγια), αν συνειδητοποιούσαν όλες τις ωφέλιμες ιδιότητές της, σίγουρα θα άλλαζαν γνώμη. Η παρουσία της παπαΐνης -ενός ενζύμου που βελτιώνει την πέψη των πρωτεϊνών- ενισχύει το μεταβολισμό και, λόγω του γεγονότος ότι η παπάγια περιέχει λίγες θερμίδες, οδηγώνας σε απώλεια βάρους. Λέγεται επίσης ότι η παπάγια αποβάλλει τα επιπλέον υγρά και σας εξασφαλίζει ηλεκτρολύτες που είναι χρήσιμοι για την πρόληψη της καρδιακής ανεπάρκειας και της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Δοκιμάστε λοιπόν να φάτε μια παπάγια!

Πικάντικες τροφές

Οι πικάντικες τροφές αποτελούν σήμερα το επίκεντρο πολλών ερευνητικών προγραμμάτων λόγω των εκπληκτικών επιδράσεών τους. Μόλις τρεις ώρες μετά την κατανάλωση πικάντικης τροφής, ο μεταβολισμός ενός ατόμου μπορεί να αυξηθεί κατά 25%. Οι πικάντικες τροφές συμβάλλουν στην καύση θερμίδων και απελευθερώνουν ενδορφίνες (γεγονός που τις καθιστά ισχυρές διεγερτικές και αντικαταθλιπτικές ουσίες).

Ακτινίδιο

aktinidia-adynatisma

Το φρούτο αυτό, που προέρχεται από την Κίνα, είναι πλούσιο σε ίνες και περιέχει τεράστια ποσότητα βιταμινών, κάτι που το καθιστά εξαιρετικό για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε ίνες, μας βοηθάει να βελτιώσουμε την πέψη και το μεταβολισμό, καθώς και να εξισορροπήσουμε τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα. Ένα μόνο ακτινίδιο εξασφαλίζει την απαιτούμενη καθημερινή ποσότητα βιταμίνης C, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες.

Πεπόνι

Χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό, το φρούτο αυτό λιώνει στο στόμα σας. Είναι γλυκό και ιδανικό για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες, ενώ επειδή είναι πλούσιο σε κάλιο, είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για τη διατήρηση ενός γρήγορου μεταβολισμού, βοηθώντας σας έτσι να αδυνατίσετε.

Να θυμάστε…

Χάρη σε αυτή τη λίστα βλέπετε ότι υπάρχουν πολλά αποτελεσματικά φρούτα όταν πρόκειται για τη βελτίωση του μεταβολισμού σας. Οι τροφές αυτές θα είναι ακόμα πιο ωφέλιμες αν τις καταναλώνετε ανάμεσα στα γεύματα, έτσι ώστε το πεπτικό σας σύστημα να μπορεί να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά ευκολότερα.

Είναι πάντα καλό να έχετε υπόψη ότι τα φρούτα μπορούν να αποτελέσουν έναν καλό τρόπο επιτάχυνσης του μεταβολισμού σας εφόσον ακολουθείτε τις διατροφικές οδηγίες και τηρείτε μια ισορροπημένη διατροφή. Δεν μπορούμε να τρώμε μόνο φρούτα όλη τη μέρα, επειδή ο οργανισμός μας χρειάζεται και άλλες θρεπτικές ουσίες, βιταμίνες και μέταλλα για να διατηρήσει τα όργανά μας γερά. Παρομοίως, η άσκηση είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση της υγείας, ενώ η ήπια σωματική δραστηριότητα μετά από κάθε γεύμα είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να ασκηθείτε. Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να καταναλώνετε αυτές τις τροφές;

Κατηγορίες: Αδυνάτισμα Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν