Μετρήστε τις μερίδες των τροφών με τα χέρια σας

Αν και συνήθως μετράμε τις μερίδες τροφών όπως το ρύζι με τα χέρια μας, μπορούμε επίσης να τα χρησιμοποιήσουμε για να μετρήσουμε τις μερίδες πολλών άλλων τροφών.

Κάτι που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη όταν ακολουθείτε μια σωστή διατροφή είναι η ποσότητα της τροφής που καταναλώνετε μέσα στη μέρα.

Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ήδη συνηθισμένοι στο να χωρίζουν τις τροφές τους σε μερίδες, υπάρχουν κάποιοι που εξακολουθούν να δυσκολεύονται με αυτό.

Και παρόλο που οι διατροφολόγοι συνιστούν την κατανάλωση μικρών μερίδων τροφής πολλές φορές τη μέρα, πολλοί συνεχίζουν να κάνουν κακές επιλογές στη διατροφή τους.

Ευτυχώς δεν είναι πλέον απαραίτητο να επενδύσετε χρήματα σε ζυγαριές ή να καταφύγετε σε αυστηρές μεθόδους για να υπολογίσετε την ποσότητα των καθημερινών μερίδων τροφής.

Το μόνο πράγμα που θα χρειαστείτε στο εξής για να μη μετράτε λανθασμένα τις μερίδες των τροφών είναι τα χέρια σας.

Σωστά διαβάσατε! Αν και πολλοί από μας δεν το γνωρίζαμε ως τώρα, τα χέρια μας μάς επιτρέπουν να υπολογίσουμε τέλεια πόση τροφή πρέπει να φάμε.

Πώς να χρησιμοποιείτε τα χέρια σας για να μετρήσετε τις μερίδες των τροφών

Πιθανώς γνωρίζετε ότι τα χέρια σας μπορούν να δώσουν ορισμένες πληροφορίες για σας. Για παράδειγμα, μπορεί να αποκαλύψουν πτυχές της προσωπικότητάς σας ή να δώσουν κάποια σημάδια σχετικά με την υγεία σας.

Ωστόσο η μέτρηση μερίδων κάθε ομάδας τροφών με τα χέρια σας είναι λιγότερο γνωστή.

Εφόσον ξέρουμε ότι ενδιαφέρεστε για τον τρόπο με τον οποίο κάτι τέτοιο είναι δυνατό, θα σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες παρακάτω.

Η «δίαιτα του χεριού»

brokolo se palami

Η δίαιτα του χεριού δημοσιεύτηκε από τον αμερικανικό ιστότοπο Guard Your Health.

Η δίαιτα αυτή έγινε δημοφιλής επειδή σέβεται τη διατροφική ισορροπία και δεν αποτελεί μια δημοφιλή «θαυματουργή» δίαιτα.

Υποστηρίζει ότι το υπερβολικό βάρος οφείλεται σε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες τροφής που δεν είναι απαραίτητες για το σώμα και ότι η σωστή ποσότητα τροφής μπορεί να μετρηθεί με βάση το μέγεθος του χεριού.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη δίαιτα, οι μερίδες κρέατος δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το μέγεθος της παλάμης του χεριού, ενώ η μερίδα των υδατανθράκων δεν θα πρέπει να ξεπερνά τη διάμετρο της κλειστής γροθιάς.

Η μέθοδος έχει τραβήξει την προσοχή των διατροφολόγων και των ειδικών επί του θέματος, οι οποίοι τη θεωρούν ως έναν ενδιαφέροντα τρόπο να γίνει κατανοητό ότι η διατροφή είναι προσωπικό ζήτημα.

Το μέγεθος της κλειστής γροθιάς

Το μέγεθος της κλειστής γροθιάς θα πρέπει να χρησιμοποιείται για να μετρηθούν οι μερίδες των τροφών που περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες.

Μερικά παραδείγματα:

  • Ζυμαρικά.
  • Ρύζι.
  • Πατάτες.
  • Ψωμί.

Το μέγεθος του χεριού

palami me xirus karpus

Έχει αποδειχτεί ότι η παλάμη του χεριού μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της σωστής ποσότητας φρούτων που πρέπει να τρώμε κατά τη διάρκεια της μέρας.

Παρομοίως, το μέγεθος της παλάμης του χεριού από τον καρπό μέχρι τη βάση των δαχτύλων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της ποσότητας τροφών που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως οι φακές.

Τα δύο χέρια μαζί

Το μέγεθος των δύο χεριών μαζί σε σχήμα μπολ είναι κατάλληλο για τη μέτρηση της μερίδας των λαχανικών που θα πρέπει να τρώτε κάθε μέρα.

Το μέγεθος του δείκτη και του μεσαίου δαχτύλου μαζί

Μπορείτε να επιλέξετε τη σωστή ποσότητα τυριού μετρώντας το μέγεθος του δείκτη και του μεσαίου δαχτύλου μαζί.

Το μέγεθος της πρώτης φάλαγγας του αντίχειρα

Palami me glika

Το μέγεθος αυτό προσδιορίζει τη συνιστώμενη μερίδα λιπαρών και σακχάρων.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πρόκειται για τροφές που θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο κατά τη διάρκεια της μέρας.

Άλλες συστάσεις για να αποφύγετε την υπερφαγία

Αν και τα χέρια μας είναι χρήσιμα για να προσδιορίζουμε τις μερίδες των τροφών, γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να κάνουμε και άλλες συστάσεις.

Επομένως, πέρα από τα παραπάνω, είναι καλό να θυμάστε τα εξής:

  • Αποφεύγετε την κατανάλωση πακεταρισμένων και επεξεργασμένων τροφών.
  • Διαβάζετε τις συνιστώμενες μερίδες στις ετικέτες των προϊόντων διατροφής και λαμβάνετέ τες υπόψη όταν τρώτε τα συγκεκριμένα προϊόντα.
  • Μετριάστε την κατανάλωση γλυκών, αφού τείνουν να είναι εθιστικά.
  • Επιλέγετε μικρά πιάτα για να τρώτε τα γεύματά σας και χωρίζετε τις μερίδες σε τέσσερα ή πέντε γεύματα τη μέρα.
  • Αποφεύγετε να τρώτε κάνοντας πράγματα που αποσπούν την προσοχή σας από το φαγητό, όπως βλέποντας τηλεόραση, μπροστά στην υπολογιστή, ή χρησιμοποιώντας το κινητό σας, μεταξύ άλλων.
  • Αφιερώνετε είκοσι λεπτά σε κάθε γεύμα σας. Να τρώτε σε ένα ήσυχο μέρος, μακριά από θορύβους.
  • Προσθέστε περισσότερα λαχανικά σε κάθε κύριο γεύμα, έτσι ώστε να καταλαμβάνουν το μισό σας πιάτο.
  • Να επιδίδεστε σε μέτρια άσκηση.
  • Αυξήστε την κατανάλωση νερού και ροφημάτων με λίγες θερμίδες.

Όπως καταλαβαίνετε, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη προκειμένου να ελέγξετε τις μερίδες των τροφών σας κατά τη διάρκεια της μέρας.

Αν και στην αρχή μπορεί να μην είναι εύκολο να εφαρμόσετε αυτές τις αλλαγές, καθώς περνούν οι μέρες το σώμα σας θα συνηθίσει.

Τι  λέτε, θα δοκιμάσετε;

Ίσως σας αρέσουν