Μειώστε την αρτηριακή πίεση χωρίς φάρμακα

10 Δεκεμβρίου 2015

Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι μια σοβαρή πάθηση η οποία, αν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερα προβλήματα, όπως σε καρδιακή προσβολή, σε προβλήματα του καρδιαγγειακού συστήματος ακόμα και σε θάνατο. Αυτό το πρόβλημα υγείας χρειάζεται ιατρική παρακολούθηση για να παραμείνει υπό έλεγχο, όμως υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε φυσικά την αρτηριακή πίεση χωρίς φάρμακα.

Όσοι υποφέρουν από υψηλή αρτηριακή πίεση πρέπει να αλλάξουν μερικές από τις συνήθειές τους, ώστε να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με σκοπό την πρόληψη και την αντιμετώπιση των προβλημάτων λόγω της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Σήμερα θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να μειώσετε την αρτηριακή πίεση χωρίς φάρμακα.

Φτιάξτε το φαγητό σας χωρίς αλάτι

Οι άνθρωποι με υψηλή αρτηριακή πίεση θα πρέπει να περιορίσουν την κατανάλωση αλατιού ή νατρίου. Το συστατικό αυτό, που χρησιμοποιείται συχνά στο μαγείρεμα, μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών, αυξάνοντας τον όγκο του αίματος. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η καρδιά πρέπει να χτυπάει δυνατότερα για να μετακινήσει αυτή την επιπλέον ποσότητα υγρού μέσα στο σώμα, κάτι που προκαλεί υψηλή αρτηριακή πίεση. Έχετε υπόψη σας ότι το αλάτι δεν υπάρχει μόνο στην κουζίνα σας, αλλά και σε πολλές τροφές και προϊόντα που πωλούνται στο σούπερ μάρκετ.

Αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές

epeksergasmenes-trofes

Οι επεξεργασμένες τροφές περιέχουν υψηλή ποσότητα νατρίου, που μπορεί να βλάψει τους ανθρώπους που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση. Αυτά τα είδη τροφίμων συνήθως είναι ανθυγιεινά και γεμάτα χημικές ουσίες, οι οποίες μπορούν να βλάψουν σοβαρά το σώμα με ποικίλους τρόπους. Αν έχετε διαγνωσθεί με υψηλή αρτηριακή πίεση, θα πρέπει να αποφεύγετε τα τρόφιμα σε κονσέρβες, τα επεξεργασμένα κρέατα, τα ντρέσινγκ και τις σως, τα γλυκίσματα και διάφορες άλλες επεξεργασμένες τροφές.

Να ασκείστε τακτικά

Έχει αποδειχτεί ότι η τακτική άσκηση για τριάντα λεπτά με μία ώρα μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση κατά 4 ως 9 mmHg και τα αποτελέσματα είναι άμεσα. Η άσκηση θα βελτιώσει την υγεία σας με πολλούς τρόπους ενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ουσιαστική προκειμένου να ελέγξετε την αρτηριακή σας πίεση. Η τακτική άσκηση προλαμβάνει και συνιστάται ιδιαίτερα σε όσους αντιμετωπίζουν αυτό το εν δυνάμει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Είναι πάντα καλύτερα να συμβουλεύεστε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση.

Άλλες φυσικές θεραπείες

trote-skordo1

Υπάρχει μια σειρά διαφορετικών φυσικών θεραπειών που μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση με εξαιρετικά αποτελέσματα. Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε ομοιοπαθητική θεραπεία, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας, ειδικά αν παίρνετε φάρμακα. Πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι η αρτηριακή πίεση μπορεί να μειωθεί με τη βοήθεια της εναλλακτικής ιατρικής.

Μερικά από τα αποτελεσματικότερα φυσικά προϊόντα για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης είναι τα εξής:

  • Συνένζυμο Q10
  • Ωμέγα-3
  • Ιχθυέλαιο
  • Σκόρδο
  • Κουρκουμάς
  • Τζίντζερ
  • Πιπέρι καγιέν
  • Ελαιόλαδο
  • Ξηροί καρποί
  • Ακταία
  • Κοινός κράταιγος
  • Μαγνήσιο
  • Χρώμιο

Σταματήστε το κάπνισμα

Οι διεγερτικές ουσίες στον καπνό του τσιγάρου αυξάνουν σημαντικά την αρτηριακή πίεση. Αυτή η εξαιρετικά βλαβερή συνήθεια μπορεί να επιδεινώσει τα προβλήματα που συνδέονται με την αρτηριακή πίεση και να έχει σοβαρές συνέπειες για την καρδιαγγειακή σας υγεία. Δεν είναι εύκολο να κόψετε το κάπνισμα, όμως είναι δυνατό. Με τη δύναμη της θέλησης και λίγη βοήθεια μπορείτε να κόψετε αυτή την άσχημη συνήθεια.

Χάστε βάρος

haste-varos1

Όσοι είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι καταπονούν επιπλέον την καρδιά τους και αυτό οδηγεί σε προβλήματα με την αρτηριακή πίεση. Η διατήρηση ενός υγιούς, ισορροπημένου βάρους όχι μόνο θα ενισχύσει την αυτοεκτίμησή σας, αλλά είναι ουσιαστική για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των προβλημάτων με την αρτηριακή πίεση. Αν έτσι έχει η κατάσταση, θα πρέπει να υιοθετήσετε κάποιες πιο υγιεινές συνήθειες ή να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια για να χάσετε βάρος.

Μειώστε το άγχος

Μπορεί να φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία σχέση, όμως το άγχος και η ανησυχία μπορούν να αυξήσουν προσωρινά την αρτηριακή πίεση. Τα συναισθήματα αυτά ελέγχονται δύσκολα καμιά φορά, ειδικά αν υπάρχουν παράγοντες στη ζωή σας οι οποίοι σας προκαλούν άγχος και ανησυχία. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε αυτά τα αρνητικά συναισθήματα, προκειμένου να εξασφαλίσετε έναν πιο υγιή τρόπο ζωής. Βρείτε χρόνο για να χαλαρώσετε, να διαλογιστείτε ή απλώς να κάνετε κάτι που απολαμβάνετε. Οι παραπάνω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το άγχος και να μην του επιτρέψετε να γίνει πρόβλημα για την υγεία σας.

Ίσως σας αρέσουν