Μυστικά για υγιή μαλλιά

Αν τα μαλλιά σας είναι λεπτά κι αδύναμα, μπορείτε να τα ενυδατώσετε και να τα δυναμώσετε χρησιμοποιώντας λάδι καρύδας και συγχρόνως να συμπεριλάβετε περισσότερη πρωτεΐνη στην διατροφή σας.

Τα μαλλιά σας εκτίθενται σε παράγοντες που τα αποδυναμώνουν και τα καταστρέφουν καθημερινά, κάνοντας τα να φαίνονται λιγότερο όμορφα. Όταν αρχίζουν τα πρώτα προβλήματα, θα νιώσετε φαγούρα στο κεφάλι σας, ενοχλητική πιτυρίδα και τα μαλλιά σας γενικά θα δείχνουν θαμπά και λεπτά. Ευτυχώς, όλα αυτά τα προβλήματα λύνονται εύκολα, ώστε να έχετε πάλι απαλά, όμορφα και υγιή μαλλιά.

Το πρώτο μυστικό για υγιή μαλλιά είναι ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής. Όταν το κεφάλι σας είναι υγιές, είναι εύκολο να κάνετε τα μαλλιά σας να μοιάζουν θαυμάσια. Αυτός είναι ο λόγος που θα σας δείξουμε μερικά από τα καλύτερα κρυμμένα  μυστικά για ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής κι ένα κεφάλι γεμάτο υγιή μαλλιά.

Ξηρό δέρμα της κεφαλής

Όταν το πρόβλημα είναι το ξηρό δέρμα της κεφαλής, έχουμε φαγούρα και πιτυρίδα. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι φλοίδες νεκρού δέρματος που εμφανίζονται σαν αποτέλεσμα. Αγνοώντας το πρόβλημα, αυτό μπορεί να γίνει χειρότερο.

Η λύση;

  • Αναμείξτε δέκα σταγόνες αιθέριου ελαίου λεβάντας με μια κουταλιά αμυγδαλέλαιο ή λάδι jojoba. Κάντε απαλή εντριβή στο τριχωτό της κεφαλής με κυκλικές κινήσεις για 5 λεπτά.
  • Για ευαίσθητα κεφάλια, κάντε μασάζ μόνο με λάδι jojoba  για πέντε λεπτά πριν από το ντους.
  • Επιπλέον, θα πρέπει να αυξήσετε την λήψη του Ωμέγα-3, ενός λιπαρού οξέως που βρίσκεται στα ψάρια και στα λαχανικά.

Κανονικά μαλλιά

makria-mallia

Τα δυνατά ή κανονικά μαλλιά συνήθως έχουν λιγότερα προβλήματα από τους άλλους τύπους. Ωστόσο, δεν είναι κακή ιδέα να περιποιείστε περιστασιακά τα κανονικά μαλλιά με μια θεραπεία ενδυνάμωσης.

Πώς περιποιούμαι τα κανονικά μαλλιά;

  • Μετά από το λούσιμο, απλώνετε μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο στο τριχωτό της κεφαλής και στα μαλλιά από τις ρίζες έως τις άκρες. Έπειτα τυλίγετε τα μαλλιά με πλαστική μεμβράνη ή τα καλύπτετε με ένα πλαστικό καπελάκι. Αφήνετε το ελαιόλαδο να δουλέψει για 10 με 15 λεπτά, έπειτα ξεπλένετε με άφθονο νερό και βάζετε την μαλακτική κρέμα ως συνήθως.

Λεπτά μαλλιά

Λέγεται ότι έχουμε λεπτά μαλλιά όταν αυτά χάνουν την δύναμη και την ισχύ τους και γίνονται πιο επιρρεπή στο να πέσουν. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να είναι αποτέλεσμα μιας κακής διατροφής, έλλειψης βιταμινών, ακατάλληλης φροντίδας και μερικών ενδοκρινικών διαταραχών.

Η λύση;

Ζεστάνετε 1/2 κούπα μηλόξυδου κι αραιώστε το με 1/2 κούπα νερό και το απλώνετε στο τριχωτό της κεφαλής με απαλές κινήσεις. Καλύψτε τα μαλλιά με μια πλαστική μεμβράνη κι αφήστε τα για 30 με 40 λεπτά. Το μηλόξυδο βοηθάει στην αποκατάσταση του pH στο τριχωτό της κεφαλής.

Εύθραυστα μαλλιά

psalida

Τα εύθραυστα μαλλιά μπορεί να είναι αποτέλεσμα μιας φτωχής διατροφής, έλλειψης βιταμινών, έκθεσης στον ήλιο, χρήσης στεγνωτήρων ή μασιών, ρολών και κακομεταχείρισης. Όταν τα μαλλιά σας είναι εύθραυστα, τείνουν να πέφτουν ευκολότερα και μεγαλώνουν πιο αργά.

Η λύση;

  • Για την ενδυνάμωση των εύθραυστων μαλλιών, κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής και στα μαλλιά με μια μικρή ποσότητα λαδιού καρύδας κι αφήστε τα να καθίσουν για 5 ή 10 λεπτά. Το ιδανικό θα ήταν, να τυλίξετε τα μαλλιά και να τα αφήσετε να καθίσουν πριν τα ξεβγάλετε.
  • Συμπεριλάβετε περισσότερο στην διατροφή σας τα ακόλουθα τρόφιμα: άπαχα κρέατα, ψάρια, τυριά χαμηλών λιπαρών, ασπράδια αβγών, σπανάκι, σόγια, πορτοκάλια και φράουλες.

Πιτυρίδα

Pityrida

Η πιτυρίδα παράγεται όταν η υπερβολική ανάπτυξη βακτηριδίων προκαλεί τα νεκρά κύτταρα του δέρματος να συγκεντρώνονται στο τριχωτό της κεφαλής. Μπορεί να εμφανισθεί και στους δυο τύπους δέρματος της κεφαλής, λιπαρό και ξηρό.

Η λύση;

  • Αναμείξτε 10 σταγόνες τεϊόδεντρου, ελαίου από ευκάλυπτο ή περγαμόντο με μια κουταλιά jojoba  ή αμυγδαλέλαιο, έπειτα κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής με απαλές κυκλικές κινήσεις πριν το ντους.
  • Εάν ψάχνετε για μια γρήγορη θεραπεία, αναμείξτε μια μικρή ποσότητα αμαμηλίδας με στοματικό διάλυμα και τρίψτε το τριχωτό της κεφαλής μετά από το λούσιμο και την μαλακτική κρέμα.
  • Για καλύτερα αποτελέσματα, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει στην διατροφή σας τροφές πλούσιες σε  ψευδάργυρο, όπως μύδια, καβούρια, άπαχο κρέας, αστακό, φυστικοβούτυρο, σπόρους κολοκύθας και  σολομό.