Μπορείτε να θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη;

· 22 Φεβρουαρίου 2016
Για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα της διαφραγματοκήλης θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση όξινων τροφών και να αυξήσετε την κατανάλωση προϊόντων που βοηθούν στην ουδετεροποίηση των οξέων που υπάρχουν ήδη στο στομάχι σας.

Μπορείτε να θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη; Οι άνθρωποι που πάσχουν από διαφραγματοκήλη παρουσιάζουν ένα εκτόπισμα του στομάχου το οποίο διεισδύει στη θωρακική κοιλότητα μέσω ενός ανοίγματος που είναι γνωστό ως τρήμα του διαφράγματος. Τα πιο κοινά συμπτώματα είναι η καούρα, η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και ο πόνος ή η δυσκολία κατά την κατάποση.

Γνωρίζετε ότι έως και το 20% του πληθυσμού θα μπορούσε να πάσχει από αυτή τη διαταραχή; Και πάνω από όλα γνωρίζετε ότι με μια καλή διατροφή και με μερικές απλές ασκήσεις μπορείτε να θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη με φυσικό τρόπο;

Τι είναι η διαφραγματοκήλη;

Η διαφραγματοκήλη μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε ηλικία αλλά συναντάται περισσότερο σε ανθρώπους ηλικίας άνω των 50. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλλουν στην αποδυνάμωση του διαφράγματος και προκαλούν αυτή τη διαταραχή:

  • Αποδυνάμωση των μυών λόγω ηλικίας
  • Χρόνιος βήχας
  • Δυσκοιλιότητα
  • Παχυσαρκία
  • Στρες
  • Κάπνισμα
  • Γενετική

Για να θεραπεύσετε αυτή τη διαταραχή με φυσικό τρόπο, εκτός από τις παρακάτω συμβουλές, θα πρέπει να αποφύγετε τους επικίνδυνους παράγοντες που αναφέραμε παραπάνω.

Πώς θα θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη;

Για μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική θεραπεία, θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε δυο πράγματα: στις αιτίες και στα συμπτώματα:

  • Τόνωση του αποδυναμωμένου μυ στο διάφραγμα
  • Ανακούφιση από την καούρα, τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και από τον πόνο ή τη δυσκολία κατάποσης

Να τρώτε σωστά για να θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη

Μια από τις καθημερινές αιτίες της αποδυνάμωσης του τρήματος μπορεί να σας ξαφνιάσει. Οι περισσότεροι άνθρωποι που πάσχουν από διαφραγματοκήλη έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τρώνε χωρίς να μασάνε καλά την τροφή τους ή μασάνε πολύ γρήγορα, πιέζοντας ακόμη περισσότερο ολόκληρο το πεπτικό σύστημα και ειδικά το στομάχι.

Επομένως, το πρώτο βήμα είναι να τρώτε πάντα καθιστοί, χωρίς βιασύνη, χωρίς συνομιλίες και χωρίς να περιμένετε να φάτε μέχρι να πεινάσετε απίστευτα. Και να θυμάστε ότι δεν πρέπει να καταπίνετε την τροφή σας αν δεν την έχετε μασήσει πρώτα καλά.

Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να αποφύγετε την καούρα και τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Τονώστε το διάφραγμα

Ο μυς του διαφράγματος μπορεί να τονωθεί. Οι τραγουδιστές και οι άνθρωποι που ασχολούνται με δραστηριότητες, όπως είναι η γιόγκα ή άλλες τεχνικές αναπνοής, μαθαίνουν να ελέγχουν την αναπνοή τους χρησιμοποιώντας το διάφραγμά τους. Αντί να εισπνέετε αέρα από το άνω τμήμα των πνευμόνων θα πρέπει να επικεντρώνεστε στο να γεμίζετε την κοιλιά και τα πλευρά σας με αέρα.

Κάτι ακόμη που μπορείτε να συνηθίσετε να κάνετε πριν από κάθε γεύμα είναι να παίρνετε μικρές αναπνοές και στη συνέχεια να ωθείτε τον αέρα προς τα μέσα και προς την περιοχή του διαφράγματος. Αυτή η απλή άσκηση βοηθά στην τόνωση αυτού του μυ.

θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη γιογκα

Τροφές για ανακούφιση από την καούρα

Τέλος, για να ανακουφίσετε τα συμπτώματα της διαφραγματοκήλης, όπως είναι η καούρα και η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, θα πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στις τροφές που καταναλώνετε. Θα πρέπει να αποφεύγετε τις όξινες τροφές όπως κι εκείνες που απλά σας ενοχλούν.

Γενικά, θα πρέπει να αποφύγετε ή να περιορίσετε την κατανάλωση:

  • Κόκκινου κρέατος και αλλαντικών
  • Γαλακτοκομικών προϊόντων
  • Σακχάρων
  • Τηγανητών τροφών
  • Ραφιναρισμένων τροφών και συστατικών
  • Αρτοπαρασκευασμάτων
  • Καπνού
  • Αλκοόλ
  • Καφές
  • Μπαχαρικών όπως κανέλα, γαρύφαλλο, πιπερόριζα και πιπέρι
  • Συγκεκριμένα ροφήματα
  • Πρόχειρα φαγητά

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να κάνετε απολέπιση με καφέ.

θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη - μπεργκερ

Από την άλλη πλευρά, είναι καλή ιδέα να αυξήσετε την κατανάλωση τροφών που βοηθούν στην ουδετεροποίηση των περιττών οξέων του στομάχου:

  • Σταφύλια: τα σταφύλια είναι ένα από τα πιο αλκαλικά φρούτα αλλά προσπαθήστε να βρείτε βιολογικά για να αποφύγετε την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτοφάρμακα.

θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη - σταφύλια

  • Ανανάς: ο ανανάς βοηθά στην πέψη χάρη στην περιεκτικότητά του σε πρωτεολυτικά ένζυμα αλλά δεν πρέπει να τον αναμειγνύετε με ορισμένους υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, αρτοπαρασκευάσματα, ρύζι).
  • Λάχανο: το λάχανο βοηθά στη θεραπεία των ελκών αλλά αρκετοί άνθρωποι δεν μπορούν να το χωνέψουν πολύ εύκολα όταν το τρώνε ωμό. Σε αυτή την περίπτωση, δοκιμάστε το μαγειρεμένο λάχανο με μια πρέζα κύμινο ή ωμό και ψιλοκομμένο με μια σάλτσα βινεγκρέτ ή ως λάχανο τουρσί.
  • Πιπεριές: οι πιπεριές ανήκουν στην οικογένεια των σολανιδών και είναι ιδανικές για τη θεραπεία του στομάχου.
  • Πατάτες: οι πατάτες αποτελούν μια εξαιρετική φυσική αντιόξινη τροφή. Ο χυμός τους λειτουργεί τέλεια για την καταπολέμηση της καούρας.

Μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε νόστιμες και υγιεινές τηγανητές πατάτες.

  • Χυμός λεμόνι: εκτός από εσπεριδοειδές και όξινο φρούτο, το λεμόνι εξουδετερώνει τα οξέα του στομάχου κι έτσι σας συνιστούμε την κατανάλωσή του σε τακτική βάση – μπορείτε να το προσθέσετε στα φαγητά σας ή απλά να το ανακατέψετε με λίγο νερό.
  • Κεχρί: το κεχρί είναι το μοναδικό είδος δημητριακών που είναι αλκαλοποιητικό κι έτσι είναι καλή ιδέα να το καταναλώνετε πιο συχνά από άλλα δημητριακά όπως είναι το ρύζι και το σιτάρι.

Τέλος, υπάρχουν στοματικά δισκία, παστίλιες και μείγματα που πωλούνται στην αγορά σε καταστήματα με φυτικά ή διαιτητικά προϊόντα τα οποία είναι φυσικά αντιόξινα. Διαλύετε ένα από αυτά σε ένα ποτήρι με νερό και το πίνετε μετά από 10 λεπτά. Τώρα μπορείτε να θεραπεύσετε τη διαφραγματοκήλη με φυσικό τρόπο.