Οι καλύτερες τροφές για να ικανοποιήσετε την πείνα σας

Προσπαθείτε να τρώτε υγιεινά αλλά έχετε κουραστεί να πεινάτε τόσο πολύ όλη την ώρα; Δοκιμάστε αυτές τις νόστιμες, υγιεινές τροφές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε χορτάτοι!

Όλοι γνωρίζουμε τις τροφές που μας χορταίνουν αλλά δεν μας κάνουν πολύ καλό.

Ωστόσο, όταν επιτίθεται η πείνα, είναι καλύτερα να τρώτε τροφές που γεμίζουν το στομάχι σας χωρίς να περιέχουν πολλά λιπαρά ή πολλή ζάχαρη.

Ακούγεται αδύνατον; Θα σας πούμε τι να τρώτε για να χορταίνετε χωρίς να ξεφεύγετε από τη δίαιτά σας.

Τι κάνει μια τροφή χορταστική;

Όλα όσα τρώτε σας επηρεάζουν με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένου του πόσο γεμίζουν το στομάχι σας και του πόσο σας κάνουν να αισθάνεστε ότι θέλετε να φάτε ό,τι βρίσκεται μπροστά σας.

Οι τροφές διαφέρουν όσον αφορά στο πόσο χορταίνουν και γι’αυτό το να φάτε μια σαλάτα με μαρούλι και τομάτα δεν είναι το ίδιο με το να φάτε ένα πιάτο ζυμαρικά.

Για να είναι μια τροφή χορταστική, πρέπει να καλύπτει τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να περιέχει πολλές πρωτεΐνες.
  • Να περιέχει μια καλή ποσότητα φυτικών ινών.
  • Να περιέχει περισσότερο αέρα και νερό.
  • Να περιέχει λίγες θερμίδες σε σχέση με το βάρος της.
  • Να είναι μια πλήρης τροφή.

Τροφές που ικανοποιούν την πείνα και είναι υγιεινές

Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τις τροφές που δεν είναι μόνο χορταστικές αλλά και υγιεινές (ή τουλάχιστον πιο υγιεινές από τα πρόχειρα φαγητά και τα γλυκά!).

Πρόκειται για τις εξής:

Βραστές πατάτες

Αν και συνήθως δαιμονοποιούνται από τις δίαιτες αδυνατίσματος, οι βραστές πατάτες στην πραγματικότητα αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, καλίου και υδατανθράκων.

Περιέχουν επίσης φυτικές ίνες και πρωτεΐνη και όχι πολύ λίπος. Αυτό τις κάνει πιο χορταστικές.

Βρώμη

Το να φάτε βρώμη για πρωινό είναι συνώνυμο με το να μείνετε χορτάτοι μέχρι τις μεσημεριανές ώρες.

Το δημητριακό αυτό έχει πολλές φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες που έχουν την ικανότητα να κρατούν το στομάχι σας γεμάτο για αρκετές ώρες. Μπορείτε να την κάνετε ακόμα πιο χορταστική αν τη συνδυάσετε με γιαούρτι ή γάλα.

Μήλα

Τα μήλα αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών που «διακόπτουν» το μήνυμα που λέει στον εγκέφαλό σας να συνεχίσει να τρώει. Μπορείτε να φάτε το μήλο σας το πρωί, προς τις μεσημεριανές ώρες, ως σνακ ή ως επιδόρπιο.

Τα μήλα σταθεροποιούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας και εξασφαλίζουν μια καλή ποσότητα νερού στο σώμα σας. Έτσι σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα ενώ παράλληλα προλαμβάνουν την κατακράτηση υγρών.

Αβγά

Τα αβγά είναι ακόμα μία από τις τροφές που δαιμονοποιούνται, επειδή κάποιοι υποστηρίζουν ότι αυξάνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης. Ωστόσο τα αβγά είναι θρεπτικά, ειδικά ο κρόκος τους.

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες τους (λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, μεταξύ άλλων) σας κρατούν χορτάτους για ώρες.

Αν επιλέξετε ένα βραστό αβγό πάνω σε ψωμί ή σε σφολιάτα για πρωινό, θα χορτάσετε καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες.

Πορτοκάλια

Αυτό το γευστικό εσπεριδοειδές φρούτο εξασφαλίζει μια καλή ποσότητα φυτικών ινών που μειώνουν την πείνα.

Συνιστούμε τα πορτοκάλια για τη βιταμίνη C που περιέχουν, η οποία στηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πρόκειται επίσης για φρούτα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως σε χυμούς, επιδόρπια κ.λπ..

Καρύδια

Αν τα τρώτε σε σωστές ποσότητες, δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε τις θερμίδες τους. Μία χούφτα τη μέρα, το πολύ, σας εξασφαλίζει όλα όσα έχουν να σας προσφέρουν (και σας χορταίνουν).

Τα καρύδια περιέχουν υγιεινά λιπαρά και υδατάνθρακες που μένουν στο στομάχι σας περισσότερη ώρα από ό,τι άλλες τροφές.

Σούπα λαχανικών

Για να εξασφαλίσει τη διάκριση «χορταστική και υγιεινή», η σούπα λαχανικών πρέπει να φτιάχνεται με φρέσκα λαχανικά. Με άλλα λόγια, οι σούπες σε σκόνη ή οι σούπες στιγμής δεν μετράνε.

Η σούπα περιέχει πολύ νερό που γεμίζει το στομάχι σας για περισσότερη ώρα και έτσι δεν θέλετε να ξαναφάτε για ώρες.

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε υπέροχες κρεμώδεις σούπες με κολοκύθα, καρότα, αρακά κ.λπ. (θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε αποβουτυρωμένο γάλα ή αποβουτυρωμένη κρέμα για να μειώσετε τις θερμίδες τους).

Φακές

Τα όσπρια γενικά και οι φακές ειδικά ικανοποιούν απόλυτα την πείνα σας. Σας εξασφαλίζουν μια καλή δόση φυτικής πρωτεΐνης και φυτικών ινών.

Έτσι, ένα μπολ φακές με ένα βραστό αβγό και τομάτες μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο γεύμα, που θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες και έτσι θα αποφύγετε τα σνακ το απόγευμα.

Τσάι μέντας

Το άρωμα του τσαγιού μέντας είναι χαλαρωτικό και τερματίζει την πείνα μέσα σε μερικά λεπτά.

Πέρα από τη χρήση της μέντας για το άρωμά της, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε ένα ωραίο τσάι λίγο πριν το μεσημέρι, για παράδειγμα, όταν η πείνα επιτίθεται και έχετε λιγούρες.

Το τσάι μέντας έχει επίσης και άλλες ωφέλειες, όπως το ότι ενισχύει την πέψη και προλαμβάνει τις στομαχικές κράμπες.

Άπαχο κρέας

Η πρωτεΐνη που περιέχει το κρέας το τοποθετεί στη λίστα με τις πιο χορταστικές τροφές. Ωστόσο, για να θεωρηθεί υγιεινή επιλογή, θα πρέπει να είναι άπαχο.

Μια μπριζόλα στο μεσημεριανό γεύμα (μαζί με μια σαλάτα φασολιών ή βραστές πατάτες) θα κρατήσει την πείνα μακριά μέχρι το βράδυ.

Ζυμαρικά ολικής άλεσης

Στην πραγματικότητα, μετράνε όλα τα μη επεξεργασμένα δημητριακά. Όσο για τα ζυμαρικά, αν είναι ολικής άλεσης θα τρώτε λιγότερα και θα χορταίνετε περισσότερο. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης σας εξασφαλίζουν μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Προσοχή, όμως, γιατί περιέχουν περισσότερο λίπος από τα λευκά ζυμαρικά. Προσαρμόστε αναλόγως την ποσότητα που καταναλώνετε.

Μπαχαρικά

Μια υγιεινή εναλλακτική στη θέση των δημοφιλών ντρέσινγκ είναι τα μπαχαρικά, που μπορούν επίσης να ικανοποιούν την πείνα σας.

Ένα πιάτο καρυκευμένο με πιπέρι, κάρυ, κύμινο ή τζίντζερ σάς κρατάει χορτάτους για περισσότερη ώρα και ανεβάζει τη θερμοκρασία του μεταβολισμού.

Επιπλέον τα μπαχαρικά κάνουν το φαγητό σας να έχει υπέροχη μυρωδιά και γεύση!

Ελέγξτε την πείνα σας με αυτές τις θαυμάσιες τροφές και το σώμα και η όρεξή σας θα σας ευγνωμονούν!

 

Κατηγορίες: Υγιεινές Συνήθειες Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν