Πώς να κοιμάστε καλύτερα

Μερικές φορές ξυπνάμε το πρωί και αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε κοιμηθεί καθόλου, παρόλο που πήγαμε για ύπνο κουρασμένοι και ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα αναπληρώναμε την ενέργεια που είχαμε δαπανήσει στις καθημερινές μας ρουτίνες. Είναι απογοητευτικό να εξακολουθείτε να αισθάνεστε κούραση τη μία μέρα μετά την άλλη. Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να ανακαλύψετε μερικές συμβουλές για να κοιμάστε καλύτερα.

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να μας συμβούν είναι το να μην μπορούμε πραγματικά να ξεκουραστούμε όταν κοιμόμαστε και αν αυτό συμβαίνει ξανά και ξανά μπορεί να μετατραπεί σε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας. Είναι απαίσιο να αισθάνεται κανείς ευερέθιστος και κακόθυμος απέναντι σε όλο τον κόσμο λόγω έλλειψης ύπνου.

Εφόσον, όμως, κανένας δεν φταίει γι αυτό το πρόβλημα, πρέπει να βρούμε το σωστό τρόπο να διορθώσουμε αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση. Είναι λοιπόν σημαντικό να δώσετε μεγάλη προσοχή στις παρακάτω συμβουλές για να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα.

Συμβουλές για καλύτερο ύπνο

2-ksypnitiri

  • Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε είναι να διατηρούμε ένα τακτικό πρόγραμμα ύπνου. Αυτό σημαίνει ότι πηγαίνουμε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα και προσπαθούμε να κοιμόμαστε τουλάχιστον εφτά ώρες κάθε νύχτα. Με αυτό τον τρόπο το σώμα συνηθίζει σε μια ρουτίνα, κάτι που μας βοηθάει να αποκοιμηθούμε ευκολότερα και να εξασφαλίσουμε την ξεκούραση που χρειαζόμαστε. Έτσι αναπληρώνουμε την ενέργειά μας και ξεκινάμε κάθε νέα ημέρα χαλαροί και γεμάτοι ενέργεια.
  • Ένα ζεστό ντους περίπου μισή ώρα πριν κοιμηθούμε είναι ακόμα ένας καλός τρόπος να αποκοιμηθούμε γρηγορότερα και να κοιμηθούμε βαθύτερα. Το ζεστό νερό βοηθάει τους μύες να χαλαρώσουν, απελευθερώνει τις εντάσεις που συσσωρεύονται κατά τη διάρκεια της ημέρας και γενικά καταπραΰνει.
  • Μερικοί άνθρωποι ίσως θυμούνται τη γιαγιά ή τη μητέρα τους να προτείνει ένα ποτήρι ζεστό γάλα, ίσως με μια κουταλιά μέλι, πριν τον ύπνο. Αυτό πράγματι λειτουργεί, όμως οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη θα πρέπει να το αποφεύγουν, επειδή το αποτέλεσμα θα είναι ένα φούσκωμα ή μια αίσθηση βάρους που θα τους κρατήσει ξύπνιους τη νύχτα -κάτι που δεν είναι επιθυμητό.
  • Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, θα πρέπει να αποφεύγετε να πίνετε καφεϊνούχα ροφήματα όπως καφέ. Αν δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς, μπορείτε να τα πίνετε το πρωί αλλά ποτέ πριν πάτε για ύπνο, επειδή η καφεΐνη είναι διεγερτική ουσία και εμποδίζει την επαρκή ανάπαυση -όπως και η κατανάλωση οινοπνεύματος.
  • Κάτι άλλο που μπορεί να εμποδίσει τον ύπνο είναι το να φάτε ένα βαρύ γεύμα πριν πάτε να κοιμηθείτε. Είναι πολύ καλύτερα να φάτε κάτι ελαφρύ, κατά προτίμηση μια σαλάτα ή κάτι παρόμοιο, και να περιμένετε τουλάχιστον δύο ώρες πριν πάτε για ύπνο, έτσι θα ξεκουραστείτε καλύτερα.
  • Ένα καλό κρεβάτι παίζει κρίσιμο ρόλο στην εξασφάλιση ενός καλού νυχτερινού ύπνου και θα πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση όσον αφορά στο πόσο σκληρό είναι -ούτε υπερβολικά σκληρό, ούτε υπερβολικά μαλακό. Το ίδιο ισχύει και για τα μαξιλάρια σας, που πρέπει να παρέχουν επαρκή στήριξη ώστε να κοιμάστε σε άνετη και βολική θέση προκειμένου να έχετε έναν ξεκούραστο ύπνο.
  • Βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία του δωματίου σας είναι άνετη, δηλαδή το δωμάτιο δεν είναι ούτε υπερβολικά ζεστό ούτε υπερβολικά κρύο. Και κρατήστε μακριά τον υπερβολικό φωτισμό καθώς και το θόρυβο, επειδή μπορεί να εμποδίσουν την επαρκή ανάπαυση.

Κατηγορίες: Υγιεινές Συνήθειες Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν