Πρόγραμμα αδυνατίσματος για όλη την ημέρα

· 16 Οκτωβρίου 2015

Αν αναζητάτε ένα σωστό, υγιεινό πρόγραμμα αδυνατίσματος, πρώτη προτεραιότητά σας πρέπει να είναι η πειθαρχία, αφού η συνέπεια είναι κλειδί για κάθε άσκηση. Πρώτα από όλα, ξεκινήστε να τρώτε προσεκτικά και να μην το παρακάνετε κάθε μέρα. Μια καλή δίαιτα μαζί με γυμναστική μπορεί να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Η γυμναστική και τα σπορ είναι μεγάλης σημασίας για το σώμα μας, το οποίο είναι φτιαγμένο για υψηλές αποδόσεις. Ακριβώς επειδή οι πρόγονοί μας ήταν γρήγοροι και αθλητικοί κατάφερναν να πιάσουν τα καλύτερα θηράματα και να επιβιώσουν καλύτερα. Με την πάροδο του χρόνου, αυτές οι ικανότητες γίνονταν καλύτερες από γενιά σε γενιά.

Υπάρχουν καθημερινά προγράμματα γυμναστικής που δίνουν στο σώμα το σήμα να αρχίσει να χάνει κιλά. Η άσκηση το απόγευμα ή το βραδάκι επιταχύνει τον μεταβολισμό και σας βοηθάει να αδυνατίσετε σε λιγότερο χρόνο. Το σημαντικότερο είναι να θυμάστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 30 λεπτά τη φορά για να διατηρήσετε την υγεία και τη ζωτική ενέργεια του σώματός σας.

Μέρα ή νύχτα, η γυμναστική είναι πολύ σημαντική, αφού ενεργοποιεί τον μεταβολισμό για να κάψει τις θερμίδες που έχουμε καταναλώσει. 20 λεπτά τρεξίματος ή ποδηλασίας θα βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος, την κυκλοφορία του αίματος και θα επιταχύνουν την αποβολή των τοξινών.

Είναι πολύ καλή ιδέα να θέσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα αδυνατίσματος μιας που είναι πολύ δύσκολο να καταφέρετε να είστε συνεπής σε μια δίαιτα όταν δεν είναι ξεκάθαρο πότε και πώς να τρώτε. Επίσης πρέπει να σκεφτείτε καλά τα γεύματά σας. Μια ισορροπημένη δίαιτα βοηθά το σώμα να διατηρήσει το ιδανικό του βάρος με φυσικό τρόπο. Οι διατροφολόγοι συστήνουν το εξής πρόγραμμα:

  • 6:00 – 7:00 π.μ.: Πιείτε υγρά για να βοηθήσετε τη διαδικασία της πέψης όπως και ολόκληρο τον οργανισμό μετά από μια ξεκούραστη νύχτα. Πιείτε ροφήματα όπως καφέ, χυμό και νερό – κατά προτίμηση κρύο.

kafes3

  • 8:00 – 9:00 π.μ.: Είναι η ώρα της ημέρας κατά την οποία το σώμα μας χρειάζεται μια σημαντική δόση ενέργειας, δηλαδή το πρωινό του. Οι θερμίδες που θα καταναλώσετε στο πρωινό ορίζουν τα επίπεδα ενέργειάς σας για το υπόλοιπο πρωί αλλά και όλη την ημέρα. Το πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει:
    • Γαλακτοκομικά: κασέρι, γάλα, βούτυρο ή γιαούρτι
    • Υδατάνθρακες: ψωμί, προϊόντα καλαμποκιού όπως τορτίγιες
    • Πρωτεΐνες: αβγά, κρέας και δημητριακά
  • 11:00 π.μ.: Φάτε κολατσιό – κάτι ελαφρύ, όπως ένα φρούτο ή δύο φρυγανιές.

mhla

  • 12:00 π.μ. – 1:00 μ.μ: Φάτε το μεσημεριανό σας αυστηρά αυτή την ώρα, αφού ειναι η ιδανική για να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες του γεύματος αυτού το σώμα σας. Γνωρίζουμε καλά ότι το σώμα έχει ένα βιολογικό ρολόι και η επιστήμη έχει ορίσει ότι το σώμα δέχεται καλύτερα τις θρεπτικές ουσίες κατ’ αυτό το διάστημα της ημέρας. Το μεσημεριανό πρέπει να αποτελείται από δύο υδατάνθρακες, όπως ρύζι ή μπανάνες, μια πρωτεΐνη όπως το κρέας αλλά και τροφές όπως σαλάτες. Όλα μαζί θα σας δώσουν όλες τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε για να αποδώσουν σωστά όλα τα συστήματα του σώματος.
  • 3:00 – 4:00 μ.μ.: Η ώρα που ιδανικά πρέπει να καταναλώσετε κάποιο γαλακτοκομικό. Η βρώμη είναι επίσης καλή εναλλακτική, αφού η υψηλή περιεκτικότητά της σε θρεπτικές ουσίες δίνει ενέργεια στο σώμα. Είναι επίσης καλή ώρα για φρούτα και σαλάτες.

vrwmi

  • 6:00 – 7:00 μ.μ.: Το βραδινό σας πρέπει να περιλαμβάνει δημητριακά τα οποία μπορείτε να συνοδεύσετε με κομμάτια φρούτου ή μέλι. Μπορείτε επίσης να φάτε μπισκότα και μαρμελάδες.
  • 9:00 – 10:00 μ.μ.: Φάτε ένα ελαφρύ σνακ προτού πέσετε για ύπνο, όπως φιστίκια, αμύγδαλα, ένα μήλο ή μικρά φρούτα όπως τα σταφύλια επειδή το πεπτικό σύστημα παραμένει ενεργοποιημένο κατά τη διάρκεια της νύχτας, παράγοντας και εγχύοντας γαστρικά υγρά και ένζυμα που μπορούν να προκαλέσουν έλκος και γαστρίτιδα.

Μην ξεχνάτε να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας!

Ένα σημείο-κλειδί στη δίαιτά σας είναι να κρατάτε το σώμα σας ενυδατωμένο. Τα συστήματά του εξαρτώνται από την ενυδάτωση.