Τα 4 καλύτερα δημητριακά για πρωινό

Η βρώμη σας επιτρέπει να αντιμετωπίσετε την ημέρα γεμάτοι ενέργεια, χάρη στις βιταμίνες που εξασφαλίζει. Επίσης, επειδή είναι πλούσια σε ίνες, ενισχύει την κινητικότητα του εντέρου και σας κρατάει χορτάτους.

Τα δημητριακά είναι απαραίτητο μέρος της διατροφής. Γιατί λοιπόν δεν τα περιλαμβάνετε στο διατροφολόγιό σας ως πρωινό; Είναι υπέροχα! Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να τα αποφεύγουν, επειδή πιστεύουν ότι περιέχουν πολλές θερμίδες ή πολλά σάκχαρα. Είναι, λοιπόν, αλήθεια ότι τα δημητριακά μας κάνουν να παχαίνουμε;

Όχι, δεν είναι αλήθεια. Τα δημητριακά αποτελούν ένα θαυμάσιο συστατικό κάθε πρωινού γεύματος. Αν τα τρώτε με ισορροπημένο τρόπο, συνοδευόμενα από μια ποικιλία άλλων τροφών, θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε την ημέρα σας με δύναμη και χωρίς να πάρετε ούτε ένα κιλό.

Μάθετε περισσότερα στο παρακάτω άρθρο.

Γιατί θα πρέπει να τρώμε δημητριακά το πρωί;

Αγαπάτε τα δημητριακά; Αν ναι, μην ανησυχείτε. Αν τα τρώτε με ισορροπημένο τρόπο, οπωσδήποτε θα αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα που θα έχουν στην υγεία σας. Ρίξτε μια ματιά σε όλα όσα μπορούν να κάνουν τα δημητριακά για σας:

  • Τα δημητριακά είναι πλούσια σε μεγάλο αριθμό βιταμινών και μετάλλων, γεγονός που τα καθιστά θαυμάσια τόσο για τους ενήλικες όσο και για τα παιδιά.
  • Τα δημητριακά δίνουν ενέργεια, γεγονός που τα καθιστά ένα θαυμάσιο τρόπο για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας.
  • Αποτελούν μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής. Αν καταναλώνονται στις σωστές ποσότητες, μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε ένα ισορροπημένο βάρος.
  • Είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες.
  • Είναι πλούσια σε ίνες, κάτι που τα καθιστά εξαιρετικά για την πρόληψη της δυσκοιλιότητας.
  • Τα δημητριακά μας επιτρέπουν να ισορροπούμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας.
  • Είναι θαυμάσια για την εντερική υγεία.
  • Είναι αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση των πεπτικών και των στομαχικών προβλημάτων.

Όπως γνωρίζετε, υπάρχουν πολλοί τρόποι κατανάλωσης των δημητριακών: σε μορφή σπόρων, ψωμιών, αλευριών και ως τα κλασικά δημητριακά πρωινού που πωλούνται από πολλές εταιρείες τροφίμων, σε συνδυασμό με άλλα συστατικά. Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί απέναντι στα συγκεκριμένα προϊόντα, επειδή δεν είναι όλα τόσο υγιεινά:

  • Αποφύγετε όλα τα δημητριακά πρωινού με τεχνητές χρωστικές ουσίες. Αν και μπορεί να είναι διασκεδαστικά για τα παιδιά, δεν συνιστώνται για την υγεία.
  • Αποφύγετε τα δημητριακά με πρόσθετη ζάχαρη.
  • Πολλά δημητριακά περιέχουν αποξηραμένα φρούτα, σοκολάτα, ακόμα και ξηρούς καρπούς. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει γνωρίζετε ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν συνιστώνται για σας. Τα δημητριακά τύπου «μούσλι», για παράδειγμα, τείνουν να περιέχουν πολλές θερμίδες, βεβαιωθείτε λοιπόν ότι καταναλώνετε τα συγκεκριμένα προϊόντα με μέτρο.
  • Τα δημητριακά με σοκολάτα ή μέλι επίσης περιέχουν υπερβολικά πολλή ζάχαρη.

Τα καλύτερα δημητριακά για το πρωινό γεύμα

Μόλις σηκωθήκατε από το κρεβάτι και έχουν περάσει έξι με οχτώ ώρες από το τελευταίο σας γεύμα. Ο οργανισμός σας χρειάζεται θρεπτικές ουσίες και ενέργεια για να ξεκινήσει την ημέρα. Ποια δημητριακά είναι καλύτερα για να τρώγονται το πρωί; Μάθετε περισσότερα παρακάτω.

1. Πλήρης σίκαλη

sikali

Η σίκαλη είναι ένα από τα καλύτερα δημητριακά που μπορείτε να φάτε. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, συνιστούμε να φάτε μια γευστική φέτα ψωμιού σίκαλης με μαρμελάδα δαμάσκηνο, πορτοκάλι ή μύρτιλο (βεβαιωθείτε ότι είναι χωρίς ζάχαρη). Συνδυάστε το πρωινό αυτό με ένα ποτήρι φυσικό χυμό φρούτου ή ένα φλιτζάνι τσάι, που θα κάνει το πρωινό σας γεύμα και χορταστικό εκτός από θρεπτικό.

  • Η σίκαλη σας εξασφαλίζει ένα είδος διατροφικών ινών με πολύ λίγες θερμίδες καθώς και πολύ περισσότερες ίνες από το πλήρες σιτάρι.
  • Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και φολικό οξύ.
  • Η σίκαλη είναι ιδανική για τον καθαρισμό του αίματος και για τη ρύθμιση της αποκαλούμενης κακής χοληστερίνης.

2. Φαγόπυρο

fagopyro

Ίσως να μη γνωρίζετε αυτό το είδος δημητριακού, όμως είμαστε εδώ για να σας πούμε ότι είναι ένα από τα πιο υγιεινά που υπάρχουν. Να γιατί:

  • Το φαγόπυρο είναι πλούσιο σε λινολεϊκό οξύ (Ωμέγα-3), μέταλλα όπως ο σίδηρος και ο χαλκός, βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β5 και φολικό οξύ.
  • Το δημητριακό αυτό είναι γνωστό για την υψηλή του περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, που είναι απαραίτητο για τη σωστή απορρόφηση του ασβεστίου.
  • Το φαγόπυρο προστατεύει επίσης το συκώτι, βοηθώντας το να συνθέσει βιταμίνες και να απαλλαγεί από τις τοξίνες.
  • Το συγκεκριμένο δημητριακό είναι εξαιρετικό για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σας, βοηθώντας σας να κάψετε λίπος, να απαλλαγείτε από τις τοξίνες και να ρυθμίσετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.
  • Το φαγόπυρο βοηθάει στη μείωση της κακής χοληστερίνης.
  • Το δημητριακό αυτό είναι παρόν σε πολλά είδη ψωμιού. Μπορείτε επίσης να το βρείτε στη φυσική του μορφή σε καταστήματα φυσικών τροφών. Για να το μαγειρέψετε, απλώς ακολουθήστε την ίδια διαδικασία που ακολουθείτε για τη βρώμη.

3. Βρώμη

proino

Λατρεύουμε τη βρώμη. Αυτή η υπερτροφή θα πρέπει να είναι απαραίτητο μέρος της διατροφής σας, ειδικά στο πρωινό σας γεύμα, μαζί με κομμάτια μήλου, φράουλας ή σταφύλια. Πώς μπορείτε να αντισταθείτε;

Έχετε υπόψη σας ότι η καλύτερη επιλογή είναι να αγοράζετε πάντα νιφάδες από πλιγούρι βρώμης. Έτσι, μπορείτε να ετοιμάζετε το πρωινό σας γρηγορότερα.

  • Η βρώμη είναι πλούσια σε βιταμίνες και αμινοξέα, που είναι εξαιρετικά για τη φροντίδα του συκωτιού και της καρδιάς σας.
  • Είναι πολύ πλούσια σε ίνες, κάτι που βελτιώνει την υγεία των εντέρων και προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα.
  • Η βρώμη είναι κατάλληλη για ανθρώπους με διαβήτη.
  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες γεγονός που την καθιστά ιδανική για την ανάπλαση των ιστών.
  • Η βρώμη είναι πλούσια σε ιώδιο, που βοηθάει στην προστασία του θυρεοειδούς σας αδένα.
  • Να θυμάστε ότι η βρώμη είναι εξαιρετική για την καταπολέμηση της κακής χοληστερίνης.

4. Κριθάρι

Μπορείτε να φτιάξετε ένα γευστικό πουρέ από κριθάρι και φρούτα, όπως στην παραπάνω φωτογραφία. Είναι νοστιμότατο! Μπορείτε επίσης να αγοράσετε ψωμιά με κριθάρι και να τα τρώτε φρυγανισμένα ως μέρος ενός υγιεινού πρωινού.

  • Το κριθάρι είναι ένα από τα καλύτερα δημητριακά που υπάρχουν για τη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερίνης. Για να επωφεληθείτε από αυτή την ιδιότητά του, θα πρέπει να το τρώτε στο πρωινό σας για έναν ολόκληρο μήνα.
  • Το πιο υγιεινό είδος κριθαριού είναι το πλήρες ή το αναποφλοίωτο κριθάρι. Μπορείτε να το βρείτε εύκολα σε οποιοδήποτε κατάστημα φυσικών τροφών. Είναι και υγιεινό και γευστικό.
Κατηγορίες: Υγιεινές Συνήθειες Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν