Τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Από τις πολλές επιλογές τροφών που είναι διαθέσιμες, υπάρχουν μερικές που μπορούν να μας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και να αποτρέψουν τη συσσώρευση λίπους στο σώμα. Είναι καλό να μάθετε ποιες είναι και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ωφέλειές τους για τη διατήρηση της σιλουέτας σας.

Η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους στις μέρες μας μπορεί να είναι δύσκολη λόγω του καθιστικού τρόπου ζωής, της πολύωρης εργασίας στο γραφείο ή των κακών επιλογών στη διατροφή -όλα τα παραπάνω παίζουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους και στην υγεία. Όμως, όπως είναι καλά γνωστό, το να μην είμαστε υπέρβαροι δεν αποτελεί μόνο ζήτημα αισθητικής. Υπάρχουν πολλά προβλήματα υγείας που συνδέονται με το υπερβολικό βάρος.

Παρακάτω, θα μιλήσουμε για μερικές τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το επιθυμητό βάρος σας, εφόσον τις χρησιμοποιείτε σωστά. Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς να τις συμπεριλάβετε με αποτελεσματικό τρόπο στη διατροφή σας, συνιστούμε να επισκεφθείτε ένα διατροφολόγο, ο οποίος μπορεί να σας καθοδηγήσει στην προετοιμασία γευστικών γευμάτων που είναι υγιεινά και στις σωστές αναλογίες προκειμένου να φτάσετε στο επιθυμητό σας βάρος.

Να θυμάστε ότι ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους δεν είναι το ίδιο με ένα πρόγραμμα διατήρησης βάρους (το οποίο σας βοηθάει να αποφύγετε την απόκτηση ανεπιθύμητου βάρους αφού έχετε αδυνατίσει).

Τροφές που συμβάλλουν στην καύση θερμίδων

  • Μελιτζάνα
  • Τομάτες
  • Μαϊντανός
  • Κρεμμύδια
  • Ροδάκινα
  • Νεροκάρδαμο
  • Καλαμπόκι
  • Ρεβίθια
  • Πεπόνι
  • Κεράσια
  • Αρακάς
  • Ραπανάκι
  • Σπανάκι
  • Καρπούζι
  • Αχλάδια
  • Παντζάρια
  • Λάχανο
  • Καρότα
  • Σέλινο
  • Εσπεριδοειδή
  • Σπαράγγια
  • Μήλα

Όλες αυτές οι τροφές μας βοηθούν να επιταχύνουμε το μεταβολισμό μας και αποτρέπουν τη συσσώρευση λίπους στο σώμα καθώς κατά κάποιο τρόπο πολεμούν τις θερμίδες. Αν τις συμπεριλάβετε κανονικά στη διατροφή σας, πέρα από την απώλεια βάρους θα διαπιστώσετε και άλλες ωφέλειες, όπως η καλύτερη πέψη και η συνολική ενίσχυση της λειτουργίας του σώματος.

Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό, επειδή βοηθάει το σώμα να απαλλαγεί από τις τοξίνες και συμβάλλει στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Όταν πίνετε πολύ νερό καταστέλλετε την αίσθηση της πείνας, αποφεύγοντας την περιττή κατανάλωση τροφής.

Καλές συνήθειες στο σπίτι

2-parko

Η καθιέρωση καλών οικογενειακών συνηθειών υγείας δεν είναι πάντα εύκολη. Πρόκειται για μια διαδικασία μάθησης κατά την οποία αποκτούμε επίγνωση της ζωής που ζούμε και όσων θέλουμε να πετύχουμε. Η παχυσαρκία οφείλεται σε κακές συνήθειες ζωής και γίνεται κάτι όλο και πιο συνηθισμένο σε όλο τον κόσμο -κυρίως μεταξύ των μικρών παιδιών.

Όμως, παρόλο που αυτό δεν είναι εύκολο, δεν είναι κάτι αδύνατο. Μπορούμε να κάνουμε μικρά βήματα κάθε μέρα προς την καθιέρωση μιας καλύτερης διατροφής, η οποία μπορεί επίσης να συμβάλλει στη δημιουργία σημαντικών δεσμών ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας.

Μια καλή οικογενειακή υγεία προάγει την αίσθηση της συντροφικότητας, διευκολύνει τη συζήτηση και μας βοηθάει να ενδιαφερθούμε περισσότερο για την υγεία όλων των μελών της οικογένειάς μας. Βάλτε για μια στιγμή στην άκρη το άγχος που συνδέεται με τη δουλειά και απλώς απολαύστε τα θεμελιώδη πράγματα στη ζωή. Ένα ήσυχο, ήρεμο γεύμα μάς επιτρέπει να ωφεληθούμε πολύ περισσότερο από τις θρεπτικές ουσίες στην τροφή και το πεπτικό μας σύστημα, με τη σειρά του, λειτουργεί ευκολότερα και αποδοτικότερα.

Η έλλειψη επαρκών θρεπτικών στοιχείων, η χαμηλή αυτοεκτίμηση και η κατάχρηση ουσιών είναι προβλήματα που μπορεί να συνδέονται μεταξύ τους και επίσης αναπτύσσονται μαζί αν δεν ελεγχθούν. Μέσα στον αγώνα της καθημερινότητας για την απόκτηση περισσότερων χρημάτων, τη συντήρηση της οικογένειας και την εξασφάλιση καλής εκπαίδευσης στα παιδιά κ.λπ., πάρα πολλοί άνθρωποι αγνοούν την αγάπη και τη φροντίδα που είναι απαραίτητες για την ανατροφή των νεαρών μελών της κοινωνίας έτσι ώστε να δείχνουν ευαισθησία απέναντι στις δικές τους ανάγκες καθώς και τις ανάγκες των άλλων.

Κάθε μέρα θα πρέπει να αφιερώνουμε μια στιγμή για να στοχαστούμε και να δούμε αν ακολουθούμε το σωστό μονοπάτι. Αναρωτηθείτε αν αντιπροσωπεύετε τις αξίες που θέλετε να βλέπετε μέσα σε μια υγιή και ευτυχισμένη ζωή. Όλα συνδέονται μεταξύ τους και αν τα θεμέλιά μας είναι γερά μπορούμε να ξεπεράσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο με εμπειρία και ακεραιότητα. Αν όμως τα θεμέλιά μας δεν είναι γερά, θα αποδυναμωθούμε και θα αποτύχουμε, συνεχίζοντας τις κακές συνήθειες που βλάπτουν περαιτέρω τη σωματική και τη διανοητική υγεία μας -όπως διατροφικές διαταραχές, έλλειψη αυτοεκτίμησης, απώλεια κινητοποίησης, και τόσα πολλά άλλα πράγματα που μας κάνουν δυστυχισμένους και δεν μας αφήνουν να προσφέρουμε τίποτα θετικό στην κοινωνία.

Κατηγορίες: Αδυνάτισμα Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν