Αδυνατίστε με ένα μήλο την ημέρα

Τα μήλα είναι πλούσια σε πηκτίνη, μια φυσική ουσία που συμβάλλει στη ρύθμιση του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα και εξαλείφει το λίπος.

Σήμερα το αδυνάτισμα δεν έχει να κάνει μόνο με την ωραία εμφάνιση, αλλά η διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι πραγματικά σημαντική για να απολαμβάνουμε βέλτιστη υγεία και μια ολοκληρωμένη ζωή. Το αδυνάτισμα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από μια ισορροπημένη διατροφή. Ευτυχώς υπάρχουν φυσικά προϊόντα με ιδιότητες που μπορούν να σας εξασφαλίσουν καλύτερα αποτελέσματα. Τα μήλα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία προϊόντων. Έχουν πολλές χρήσεις, είναι γευστικά και έχουν σημαντικές ωφέλειες για το σώμα όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος.

Τα μήλα είναι ένα πραγματικά δημοφιλές φρούτο και συνιστώνται για κάθε είδος δίαιτας. Επίσης προσφέρονται για πολλές συνταγές καθώς εξασφαλίζουν σημαντικές ωφέλειες για τη βελτίωση της υγείας. Το φρούτο αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικές ουσίες και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, που μπορούν να σας βοηθήσουν να λεπτύνετε χωρίς να πεινάσετε.

Δείτε επίσης: Τα οφέλη του πράσινου μήλου σε άδειο στομάχι

Πώς μπορούν τα μήλα να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε;

Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι, αν συμπεριλαμβάνετε τα μήλα στη διατροφή σας, θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε ευκολότερα. Τα μήλα έχουν χαμηλά επίπεδα νατρίου, θερμίδων και λίπους. Εξασφαλίζουν σημαντικές ποσότητες ινών, βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών ουσιών και άλλων απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, που συμβάλλουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καύση περισσότερου λίπους.

adynatisma-me-milo

Συμπεριλαμβάνοντας αυτό το φρούτο στη διατροφή σας, παρέχετε στο σώμα σας περισσότερη ζωτικότητα και ενέργεια, βελτιώνοντας τη φυσική επίδοση και καίγοντας αποτελεσματικά τις θερμίδες. Τα μήλα περιέχουν επίσης άφθονα ένζυμα που βελτιώνουν την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών του σώματος.

Χάρη στην περιεκτικότητά τους σε πηκτίνη, τα μήλα συμβάλλουν στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και στην αποβολή του περιττού λίπους. Προφανώς, οι ωφέλειες αυτές είναι δυνατές μόνο όταν τα μήλα συνοδεύονται από μια ισορροπημένη διατροφή και υγιεινές συνήθειες, όπως η τακτική άσκηση.

Ποια μήλα είναι τα καλύτερα μήλα για απώλεια βάρους;

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές ποικιλίες μήλων σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με το School of Nutritional Science του Washington State University, οι βιοχημικές επιδράσεις που συνεισφέρουν στο αδυνάτισμα διαφέρουν ανάλογα με την ποικιλία.

Αρκετές μελέτες έχουν διεξαχθεί πάνω σε εφτά διαφορετικές ποικιλίες του φρούτου, για να διαπιστωθεί ποια είναι η καλύτερη για το αδυνάτισμα. Η μελέτη παρατήρησε τις επιδράσεις των βιοχημικών ουσιών που περιέχονται στα μήλα σε μια ομάδα παχύσαρκων ποντικιών.

mila-1

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, τα πράσινα μήλα λειτουργούν καλύτερα όταν πρόκειται για αδυνάτισμα, συγκριτικά με ποικιλίες όπως η Braeburn, η Fuji, η Gala, η Golden Delicious, η Red Delicious ή η McIntosh. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι μια ανισορροπία στην εντερική χλωρίδα μπορεί να προκαλέσει τη χρόνια φλεγμονή που συχνά συνοδεύει το διαβήτη, όμως η κατανάλωση ενός μήλου την ημέρα μπορεί να μειώσει αυτόν τον κίνδυνο.

Μια μερίδα πράσινου μήλου 100 γραμμαρίων περιέχει μόλις 53 θερμίδες και μια καλή ποσότητα ινών που θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Νερό με μήλο και κανέλα για αδυνάτισμα

nero-milo-kanela

Αν και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να αξιοποιήσετε τις ωφέλειες που έχουν να προσφέρουν τα μήλα για το αδυνάτισμα, αυτή τη φορά θέλουμε να σας παρουσιάσουμε πώς να φτιάχνετε νερό με μήλο και κανέλα, κάτι που πραγματικά θα υποστηρίξει τη δίαιτά σας.

Τα μήλα και η κανέλα συνεργάζονται για την ενίσχυση του μεταβολισμού, γεγονός που σημαίνει ότι θα χάσετε βάρος γρηγορότερα.

Υλικά

  • 1 μήλο
  • 1 ξυλάκι κανέλας
  • Πάγο
  • 2 λίτρα νερό
  • 1 κανάτα

Οδηγίες

Γεμίστε την κανάτα μέχρι τη μέση και έπειτα προσθέστε μερικά κομμάτια μήλο και ένα ξυλάκι κανέλας. Προσθέστε πάγο μέχρι η κανάτα να γεμίσει κατά 1/4 ακόμα και μετά προσθέστε το υπόλοιπο νερό. Αφήστε το στην άκρη για δεκαπέντε λεπτά πριν σερβίρετε.