Συμβουλές για να χάσετε βάρος περπατώντας

Ναι, μπορείτε να χάσετε βάρος περπατώντας, όμως υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και να κάψετε περισσότερο λίπος.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το καθημερινό περπάτημα ωφελεί την υγεία της καρδιάς. Βελτιώνει την αναπνοή, το μυϊκό τόνο και, με τις σωστές κινήσεις, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Χάρη σε αυτή την υγιεινή άσκηση, μπορούμε να καίμε περισσότερες θερμίδες και να αισθανόμαστε καλύτερα σε καθημερινή βάση. Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε πώς να χάσετε βάρος περπατώντας!

Περπατήστε και αδυνατίστε

Σε πολλούς ανθρώπους δεν πολυαρέσει η ιδέα του περπατήματος για το κάψιμο λίπους. Όμως είναι γεγονός ότι οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει στη μετατροπή της γλυκόζης, του λίπους και των πρωτεϊνών σε ενέργεια, η οποία με τη σειρά της καίει το λίπος. Έτσι, αν ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη δίαιτα και περπατάμε, μπορούμε να χάσουμε βάρος εύκολα.

1. Να είστε συνειδητοί

perpatima-2-300x200

Αφιερώστε μία ώρα την ημέρα στο περπάτημα. Φορέστε ρούχα και κάλτσες γυμναστικής ειδικά για το περπάτημα και την άσκησή σας. Τα παπούτσια που εφαρμόζουν σωστά είναι απαραίτητα. Προσπαθήστε να βρείτε κάποιον να περπατάτε μαζί, αυτό θα σας βοηθήσει να μείνετε πιστοί στη συνήθειά σας.

2. Καθιερώστε ένα ρυθμό

perpatima-3-300x224

Συνιστάται να ξεκινήσετε την άσκησή σας περπατώντας μισή ώρα δύο φορές την ημέρα, έτσι ώστε να μην κουράζεστε εύκολα. Σε περίπου μία εβδομάδα θα συνηθίσετε και θα μπορείτε να περπατάτε για μία ώρα συνεχόμενα.

Όταν λέμε περπάτημα δεν εννοούμε με χαλαρό βήμα. Πρέπει να περπατάτε ζωηρά, ενώ η διατήρηση ενός ρυθμού αποτελεί κλειδί. Μπορείτε επίσης να εναλλάσσετε περπάτημα και τζόγκινγκ για μέχρι και δεκαπέντε λεπτά.

3. Πώς να περπατάτε για να κάψετε λίπος

perpatima-4-300x186

  • Δεν χρειάζεται να κάνετε μεγάλο διασκελισμό. Αν καταπονήσετε υπερβολικά τους μύες σας μπορεί να πάθετε τράβηγμα, προκαλώντας τραυματισμό. Κάντε κανονικό διασκελισμό και μην τεντώνετε πολύ τα πόδια σας.
  • Χαλαρώστε τους ώμους σας και διατηρήστε ευθυτενή στάση. Πρέπει να αισθάνεστε άνετα, η στάση/θέση σας δεν πρέπει να είναι οδυνηρή.
  • Κάντε ζωηρά βήματα αλλά διατηρήστε κανονικό διασκελισμό. Ξεκινήστε με κανονικό ρυθμό, έπειτα μετά από πέντε λεπτά αρχίστε να ακολουθείτε ένα γρηγορότερο ρυθμό.
  • Προσέξτε πώς κινούνται οι γοφοί σας όταν περπατάτε. Η κίνηση θα πρέπει να είναι συνεχής και φυσική, χωρίς να είναι ούτε οδυνηρή ούτε ενοχλητική.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας βρίσκουν το έδαφος με το σωστό τρόπο. Τα δάχτυλα θα πρέπει να αγγίζουν πρώτα το έδαφος.
  • Κρατήστε το κεφάλι σας σε κανονική θέση. Όχι υψωμένο, ούτε χαμηλωμένο. Μην κοιτάτε συνεχώς τα πόδια σας, διαφορετικά μπορεί να στραβολαιμιάσετε ή να έχετε κάποιον άλλο ενοχλητικό πόνο.
  • Οι ώμοι σας θα πρέπει να παραμένουν πάντοτε χαλαροί και ήρεμοι.
  • Κρατήστε ψηλά τον κορμό και τη στάση σας ευθυτενή. Η πλάτη σας θα πρέπει να κινείται με ευκολία μαζί με τους γοφούς σας.
  • Κρατήστε τα μπράτσα σας σε γωνία 90 μοιρών. Αυτό σας βοηθάει να κρατάτε σταθερό ρυθμό ενώ περπατάτε και συμβάλλει στην ισορροπία. Μη σφίγγετε τις γροθιές σας. Έχετε τις παλάμες σας χαλαρές.

4. Αναπνέετε σωστά

perpatima-5

Θα πρέπει να αναπνέετε με την κοιλιά σας. Να θυμάστε ότι το περπάτημα είναι αεροβική άσκηση. Το αίμα σας μεταφέρει οξυγόνο στα όργανα και στους μύες τους οποίους ασκείτε, είναι επομένως σημαντικό να συνεχίζετε να αναπνέετε σωστά. Αναπνέετε βαθιά και εκπνέετε πάντα από το στόμα.