Οι καλύτερες ασκήσεις για την καύση του λίπους

· 19 Ιουλίου 2015

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να κάψετε λίπος.  Εδώ θα σας μιλήσουμε για μερικές από τις πιο καλές ασκήσεις για την καύση του λίπους, που μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινότητα σας για να στοχεύσετε σε αυτές τις συγκεκριμένες  περιοχές που, για τις γυναίκες, τείνουν να είναι οι γοφοί και η κοιλιά.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι ακόμη και η πιο καλή άσκηση για την καύση του λίπους δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα αν δεν την συνδυάσετε με μια ισορροπημένη διατροφή.

frouta-kai-lahanika

Τύποι Ασκήσεων

Παρακάτω, θα υπογραμμίσουμε την διαφορά μεταξύ της αερόβιας και της αναερόβιας άσκησης, δύο είδη ασκήσεων που μπορείτε να κάνετε για να κάψετε λίπος. Οι αναερόβιες ασκήσεις είναι υψηλής έντασης και μικρής διάρκειας, ενώ οι αερόβιες είναι ασκήσεις μεσαίας ή χαμηλής έντασης για μακρά διάρκεια. Και οι δύο είναι αποτελεσματικές.

Παραδείγματα:

  • Αερόβια: περπάτημα, τρέξιμο
  • Αναερόβια: άρση βαρών, κοιλιακοί

Ζέσταμα

Το ζέσταμα είναι απαραίτητο πριν κάνετε οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες δραστηριότητες, καθώς προετοιμάζει το σώμα για πιο έντονη άσκηση. Κατά την διάρκεια αυτού του πρώτου σταδίου, θα πρέπει να κινηθούν όλες οι αρθρώσεις σας, ώστε να κάνετε πιο συγκεκριμένες ασκήσεις συνυφασμένες με την δραστηριότητα που πρόκειται να κάνετε αργότερα. Μην ξεχνάτε να κάνετε διατάσεις πριν και μετά από τα πρόγραμμά σας. Εάν ασκηθείτε χωρίς ζέσταμα ή διατάσεις προηγουμένως, μπορεί να τραυματιστείτε, κάτι το οποίο θα σας περιορίσει από το να ακολουθήσετε το πρόγραμμα ασκήσεων  σας.

Καύση Λίπους

Όσον αφορά την καύση λίπους, οι απόψεις διίστανται. Αυτό που συνίσταται γενικά είναι ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης για την απώλεια βάρους κι έπειτα η αναερόβια άσκηση για την ενδυνάμωση των μυών. Ωστόσο, οι προπονητές θα συστήσουν ασκήσεις υψηλότερης έντασης με περιόδους ανάπαυσης, οι οποίες ονομάζονται και διαστήματα.

Αυτά θα επιβεβαιώσουν την ικανότητα του σώματός σας να καίει λίπος αποτελεσματικά και να επιταχύνει τον μεταβολισμό σας μέχρι την ημέρα της επόμενης άσκησης. Αυτού του είδους οι ασκήσεις θα πρέπει να γίνονται με τη βοήθεια ενός προπονητή. Αν δεν το κάνετε αυτό, διατρέχετε τον κίνδυνο να βλάψετε τον εαυτό σας. Όλα έχουν μια διαδικασία και το σώμα σας χρειάζεται μια περίοδο προσαρμογής, η οποία διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αρχικά, οι περίοδοι ανάπαυσης μετά από τις ασκήσεις μπορεί να είναι μεγαλύτερες καθώς συνηθίζετε σε αυτές.

Είναι επίσης αλήθεια ότι δεν θα πρέπει να εστιάζετε μόνο σε ένα τύπο άσκησης. Όσο κρατάτε έναν ρυθμό, είναι σημαντικό να συνδυάζετε διαφορετικά είδη ασκήσεων, ανεξάρτητα από το αν είναι αερόβιες ή αναερόβιες. Όλα εξαρτώνται από την σωματική σας διάπλαση και το ποσοστό λίπους που επιθυμείτε να κάψετε.

Έχετε στο νου σας ότι αυτό δεν πρέπει να σας γίνει εμμονή. Το σώμα σας θα πρέπει να είναι ισορροπημένο. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι όλα τα προγράμματα ασκήσεων θα πρέπει να συνοδεύονται από την κατάλληλη ενυδάτωση και φυσικά την αντίστοιχη διατροφή. Ένας άνθρωπος που κάνει καθιστική ζωή δεν θα χρειαστεί την ίδια διατροφή όπως ένας δραστήριος άνθρωπος  που κάνει συχνά άσκηση με σταδιακή αύξηση της έντασης.

Όσο  είναι απαραίτητη η διατροφική ισορροπία, άλλο τόσο  απαραίτητη είναι και η άσκηση. Είναι θεμελιώδες να συμβουλεύεστε ένα καταρτισμένο άτομο γιατί μιας και  θα έχετε καταφέρει να χάσετε το λίπος που σας ενοχλεί, θα χρειαστεί να κάνετε αλλαγές στην καθημερινότητά σας. Αυτό πλέον εξαρτάται από σας, αν θέλετε το σώμα σας να είναι λεπτό κι εμφανίσιμο ή αν είστε πιο απαιτητικοί και επιθυμείτε περισσότερο γραμμωμένους μύες.

askisi

Κρατήστε στο μυαλό σας ότι το να επιτύχετε τον στόχο σας είναι πολύ περίπλοκο, αλλά είναι ακόμη δυσκολότερο το να διατηρήσετε τις βελτιώσεις που έχετε κάνει. Αυτός είναι ο λόγος που είναι απαραίτητη, περισσότερο από μια εξωτερική αλλαγή, μια εσωτερική αλλαγή, στο μυαλό σας. Οι πιο ακραίες δίαιτες τείνουν να αποτυγχάνουν σε αυτό το στάδιο. Όχι πάντα, αλλά εδώ τείνει να συμβαίνει.

Μια αλλαγή στον τρόπο ζωής αποτελεί μια σίγουρη επένδυση βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Μια ορθή διατροφή συν τις συνιστώμενες ασκήσεις θα φέρουν θετικότερες αλλαγές στην ζωή σας, από την αύξηση της αυτοεκτίμησης και της ενέργειάς σας, καλή διάθεση, ελκυστική εμφάνιση και πάνω από όλα, υγιές σώμα. Πείσετε τον εαυτό σας και ξεκινήστε την διαδικασία.

Με ποια λοιπόν άσκηση λέτε να ξεκινήσετε;