Τέσσερις συμβουλές για να μειώσετε τη ροή της περιόδου σας

· 7 Ιουλίου 2018
Κάθε σώμα είναι διαφορετικό, και όταν πρόκειται για την περίοδό τους, οι γυναίκες πρέπει να φροντίζουν με προσοχή την υγεία τους. Έχετε κανονική ή βαριά ροή; Ακολουθήστε αυτή τη συμβουλή για να μπορέσετε να την ελέγξετε.

Η περίοδος προστατεύει τον κόλπο από πιθανές λοιμώξεις, τον καθαρίζει και τον υγροποιεί. Ωστόσο, μπορεί να αυξηθεί σημαντικά η ροή της περιόδου κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, επηρεάζοντας την καθημερινή ζωή των γυναικών. Ανακαλύψτε τέσσερις συμβουλές για να μειώσετε την ροή της περιόδου σας.

Οι μεταβολές στην ένταση της αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου μπορεί να περιορίσουν την ποιότητα ζωής των γυναικών.

Το σώμα σας έχει ορισμένα επίπεδα ορμονών, όπως είναι το οιστρογόνο, για παράδειγμα, που καθορίζουν την αύξηση ή τη μείωση της κολπικής ροής της περιόδου κατά τις ημέρες της ωορρηξίας. Ως αποτέλεσμα, οποιεσδήποτε αλλαγές σε αυτά τα επίπεδα επηρεάζουν άμεσα την ποιότητα ζωής σας εκείνη την εποχή του μήνα.


Συμβουλές για να μειώσετε τη ροή της περιόδου

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε έναν ειδικό. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν η άφθονη ροή της περιόδου σας είναι η συνέπεια μιας πιο σημαντικής εσωτερικής ανισορροπίας. Στη συνέχεια, μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές για να τη μειώσετε.


1. Βελτιώστε τη διατροφή σας


καρύδι σε γυναικείο στόμα

Επιλέξτε υγιεινά τρόφιμα γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, όπως είναι πρωτεΐνες, οι τροφές πλούσιες σε σίδηρο και τα γαλακτοκομικά προϊόντα για να αποκτήσετε ασβέστιο. Ο σίδηρος παίζει σημαντικό ρόλο στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και έτσι μια ανεπάρκεια σιδήρου μπορεί να προκαλέσει άφθονη ροή αίματος.

Η βιταμίνη C έχει πολύ σημαντικό ρόλο, επειδή είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική απορρόφηση του σιδήρου. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τρόφιμα που περιέχουν και τα δύο ώστε να ελέγξετε τη ροή της εμμηνόρροιας. Προτείνουμε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας:

  • Καρύδια
  • Πράσινα λαχανικά
  • Γιαούρτι
  • Τυρί
  • Πορτοκάλια
  • Φράουλες
  • Κεράσια
  • Βερίκοκα

 

2. Πάρτε συμπληρώματα

Βελτιώστε τα αποτελέσματα του φαγητού που τρώτε λαμβάνοντας συμπληρώματα σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου, ασβεστίου και βιταμίνης Β6. Μπορείτε να τα πάρετε με τη μορφή πολυβιταμινών ή να τα παίρνετε ξεχωριστά.

Τα συμπληρώματα σιδήρου βοηθούν στη μείωση της ροής της περιόδου σας. Η βιταμίνη Β επεξεργάζεται την περίσσεια οιστρογόνων στο ήπαρ και προάγει τη σύνθεση των προσταγλανδινών, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη μείωση του σχηματισμού ανώμαλων θρόμβων αίματος.


3. Κάνετε τσάι από βότανα
πράσινο τσάι σε κούπα

Πολλά βότανα έχουν χρησιμοποιηθεί για χιλιετίες για τον έλεγχο της υπερβολικής ροής της περιόδου από τη μήτρα. Μπορούν επίσης να διορθώσουν τις ορμονικές ανισορροπίες και να ελέγξουν τη αιμορραγία του κόλπου.

Πιείτε τα ακόλουθα φυσικές εγχύματα από φυτά. Είναι ιδανικά για γρήγορη ανακούφιση, την παραγωγή προγεστερόνης και για να χαλαρώσετε τους μύες της μήτρας:

  • Aλχημίλλη
  • Αγριοκαρδαμούδα
  • Λυγαριά
  • Κανέλα
  • Έγχυμα από φύλλα κόκκινου σμέουρου.

4. Κάντε κομπρέσες με πάγο

Το κρύο μειώνει την αιμορραγία και ανακουφίζει τον πόνο και τη φλεγμονή, επειδή κάνει τα αιμοφόρα αγγεία να συστέλλονται, πράγμα που μειώνει την απώλεια αίματος.

Θα πρέπει να τοποθετήσετε ένα πακέτο γεμάτο από κομμάτια πάγου στην κοιλιά σας. Αφήστε το για περισσότερο από 20 λεπτά, αφαιρέστε το και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το ξανά 2 έως 4 ώρες αργότερα. Κάνετε το αυτό για όσο διάστημα τα συμπτώματα επιμένουν. Αν αισθάνεστε πολύ κρύο ή το δέρμα σας μουδιάσει, αφαιρέστε τη κομπρέσα.

 

Ποια είναι η φυσιολογική ροή;

λουλούδι σε γυναικείο κορμί

Γνωρίζοντας ποια ποσότητα ροής είναι φυσιολογική και ποια μορφή ροής πρέπει να αναμένεται σε κάθε κύκλο, αποτελεί συχνό προβληματισμό. Διαφορετικές διακυμάνσεις στη ροή  μπορούν να εντοπιστούν λαμβάνοντας υπόψη τη συχνότητα, την ένταση και τη διάρκεια της έμμηνου ρύσεως.

Η συχνότητα της περιόδου πρέπει να είναι κάθε 21 έως 35 ημέρες. Η κανονική ένταση είναι μεταξύ 30 και 80 ml και η ιδανική διάρκεια είναι από 3 έως 7 ημέρες. Οι διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια του μήνα περιλαμβάνουν την αιμορραγία λόγω ωορρηξίας, η οποία είναι μια πολύ ελαφριά ροή κατά τη διάρκεια του κύκλου και είναι καφέ χρώματος.

Άλλες παραλλαγές περιλαμβάνουν: πολυμηνόρροια (εμμηνόρροια για περισσότερο από 7 ημέρες), ολιγομηνόρροια (κύκλοι μικρότερες των 3 ημερών) και η καθυστέρηση της περιόδου (εμφανίζεται σε διαστήματα μεγαλύτερα των 35 ημερών).

Υπάρχει επίσης υπερμενόρροια (αιμορραγία άνω των 80 ml / κύκλος) και υπομηνορροία (μείωση της ποσότητας αίματος). Κάθε παραλλαγή πρέπει να μελετηθεί και να αντιμετωπιστεί σε ατομική βάση από έναν ειδικό.


Καταστάσεις υγείας

Είναι σωστό να λάβετε κάποια μέτρα επειδή η άφθονη ή η παρατεταμένη ροή της έμμηνου ρύσεως επηρεάζει την καθημερινή σας απόδοση, συμπεριλαμβανομένων των σωματικών δραστηριοτήτων και της συναισθηματικής σας υγείας, καθώς και της κοινωνικής σας ζωής.

Μπορεί επίσης να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως είναι η αναιμία λόγω ανεπάρκειας σιδήρου. Σε γενικές γραμμές, η εμμηνόρροια συνοδεύεται από ζάλη, κόπωση, πονοκεφάλους, κράμπες, δύσπνοια, ασαφή όραση και αρρυθμία.

Αν η ένταση του κύκλου σας δεν είναι αποτέλεσμα μιας ασθένειας που απαιτεί ιατρική παρέμβαση, ακολουθήστε τις παραπάνω 4 συμβουλές για να μειώσετε την ροή της περιόδου σας, ώστε να ξεχάσετε ότι περνάτε μια δύσκολη φάση στις ημέρες του μήνα και να απολαύσετε την ευχαρίστηση του να είστε γυναίκα.