5 συνήθειες των επιτυχημένων ανθρώπων την ώρα του ύπνου

Το διάβασμα πριν από τον ύπνο θα σας κάνει να ξεχάσετε ή να αφήσετε το άγχος να φύγει, θα χαλαρώσετε πλήρως και θα αποκοιμηθείτε πιο εύκολα. Απενεργοποιείτε όλες τις ηλεκτρονικές συσκεύες τουλάχιστον μια ώρα πριν πάτε για ύπνο.

Δεν είναι η επαγγελματική, αλλά η προσωπική επιτυχία, που προσδιορίζει την ποιότητα της ζωής σας. Ακολουθώντας αυτές τις απλές συνήθειες πριν πάτε για ύπνο θα οδηγηθείτε σε μια πληρέστερη ζωή, όπου μπορείτε πραγματικά να απολαύσετε ό,τι είναι σημαντικό. Ας ρίξουμε μια ματιά.

1. Πόσες ώρες ύπνου χρειάζεστε για να ξυπνήσετε ξεκούραστοι;

kalos-ypnos

Η απάντηση φαίνεται να είναι αρκετά απλή. Όλοι έχουμε ακούσει επανειλημμένως ότι οι άνθρωποι χρειάζονται 8 ώρες ύπνου τη νύχτα για να ξεκουραστούν σωστά. Όμως η πραγματικότητα είναι ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες. Για ορισμένους ανθρώπους, 6 ώρες είναι αρκετές κι άλλοι μπορεί να χρειάζονται 9, με μέσο όρο τις 8. Μόνο εσείς ξέρετε πόσες ώρες χρειάζονται για να ξυπνήσετε νιώθοντας ανανεωμένοι. Το κλειδί είναι να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα για ύπνο. Χρειάζεστε 7 ώρες ύπνου; Τότε θα πρέπει να φροντίζετε να πηγαίνετε για ύπνο από τις 10 έως τις 11 μ.μ..

Κάτι ακόμη που πρέπει να θυμάστε: μελέτες έχουν δείξει ότι δεν είναι καλό να σηκώνεστε και να τρέχετε βιαστικά, βάζοντας ξυπνητήρι για τις 7 π.μ. για να φύγετε στις 7:30, για παράδειγμα. Είναι καλύτερα να σηκώνεστε, να παίρνετε ήρεμα το πρωινό σας, να κάνετε ένα ντουζ και να φεύγετε από το σπίτι νιώθοντας χαλαροί. Το να ξυπνάτε νωρίς είναι ο καλύτερος τρόπος για να αδράξετε την ημέρα.

2 . Διάβασμα πριν τον ύπνο

perissotero-diavasma

Θα πρέπει να σας πούμε ότι το διάβασμα πριν τον ύπνο αποτελεί μια υγιεινή συνήθεια: διάφορες μελέτες δείχνουν ότι το να διαβάζετε  15 λεπτά πριν πάτε για ύπνο ανακουφίζει από το άγχος. Επειδή είναι χαλαρωτικό, το διάβασμα πριν από τον ύπνο ελαττώνει την ανησυχία και μας επιτρέπει να αποκοιμηθούμε πιο γρήγορα. Όμως να θυμάστε αυτό: δεν είναι καλό να διαβάζετε από μια οθόνη υπολογιστή ή από το tablet. Το φως από τις ηλεκτρονικές συσκευές μας κρατάει ξύπνιους αντί να μας χαλαρώνει. Τι λέτε για ένα ωραίο βιβλίο τσέπης;

3 . Τι λέτε για έναν περίπατο;

perpatima

Έχετε την δυνατότητα να πηγαίνετε για μικρούς περιπάτους στην περιοχή που μένετε; Είναι ασφαλής και καλά φωτισμένη η περιοχή σας; Υπέροχα! Αν μπορείτε να έχετε και κάποιον μαζί σας, ακόμη καλύτερα. Ένας περίπατος 15-20 λεπτών οξυγονώνει το αίμα, σας βοηθάει να χαλαρώσετε και να δείτε τα πράγματα από μια άλλη οπτική γωνία κι αυξάνει την αίσθηση της ευεξίας. Οι περίπατοι σας βοηθούν πολύ ώστε να σκέφτεστε πιο καθαρά και να θέτετε τα προβλήματα σε μια σωστή βάση. Υπάρχουν φορές που αυτή η χαλάρωση θα καταλήξει σε μια ξαφνική έκρηξη δημιουργικότητας ή νέων ιδεών, κάτι που οι επιτυχημένοι άνθρωποι όπως ο Bill Gates συχνά βιώνει. Πηγαίνετε για ένα μικρό περίπατο πριν από τον ύπνο και θα δείτε πόσο καλά θα αισθανθείτε.

4 . Να περνάτε περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους

oikogeneia

Είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη ζωή μας, η πραγματική ενέργεια που ενισχύει την ευτυχία μας. Το να περνάμε ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους πριν τον ύπνο αποτελεί  βασική παράμετρο  για μια πλήρη ζωή: το δείπνο με φίλους, το παιχνίδι με τα παιδιά σας, ένα ντουζ με το σύντροφό σας... δεν κοστίζει τίποτα και θα σας κάνει να νιώσετε καλά για τον εαυτό σας. Το να περνάτε χρόνο με την οικογένεια είναι τόσο σημαντικό για την ευτυχία σας και την ποιότητα ζωής σας όσο η αναπνοή.

5 . Οραματιστείτε την επόμενη μέρα

oramatizomai

Πώς ο οραματισμός της επόμενης μέρας, πριν πάτε για ύπνο, σας βοηθάει; Το να οραματίζεστε την επόμενη μέρα θα σας βοηθήσει να θέσετε στόχους κι όρια αυτών που μπορείτε να κάνετε. Είναι ένας καλός τρόπος για να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας ποιοι είμαστε κι ότι έχουμε ένα σκοπό. Ο οραματισμός της επόμενης μέρας αποτελεί κοινή στρατηγική ανάμεσα στους επιτυχημένους ανθρώπους, αλλά να θυμάστε να είστε ρεαλιστικοί και να μην θέτετε πάρα πολλούς στόχους. Να θυμάστε ότι η πραγματική ευτυχία βρίσκεται στα μικρά πράγματα: το να λέτε όχι στο να βγείτε έξω με ένα συνεργάτη που δεν αντέχετε, ώστε να μπορέσετε να πάτε στο πάρκο με το παιδί σας, είναι ένα καλό σχέδιο. Μήπως να το εφαρμόζατε και στην πράξη;

Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές δεν θα σας βοηθήσουν να γίνετε περισσότερο επιτυχημένοι, αλλά θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε περισσότερο τη ζωή σας. Να θυμάστε ότι οι συνήθειες πριν την ώρα του ύπνου μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας. Θα πρέπει να τρώτε ένα ελαφρύ βραδινό τουλάχιστον δυο ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε. Ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους εμπλουτίζει τα συναισθήματά σας: το να πάτε για έναν περίπατο ή να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο είναι ένας καλός τρόπος για να χαλαρώσετε. Επίσης, το ολιγόλεπτο  διάβασμα πριν από τον ύπνο θα ανακουφίσει το άγχος και θα κατευνάσει την ένταση. Το να είστε λίγο περισσότερο χαρούμενοι είναι τόσο απλό όσο το να ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές. Είστε έτοιμοι;