Αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης της αϋπνίας

· 22 Αυγούστου 2015
Συνήθως λέγεται ότι αναφέρεται μονάχα στην αδυναμία του ατόμου να αποκοιμηθεί, ωστόσο περιλαμβάνει επίσης το ξύπνημα μέσα στη νύχτα ή νωρίτερα από ότι θα έπρεπε.

Υπάρχουν φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης της αϋπνίας; Η αϋπνία ή η αδυναμία κάποιου να αποκοιμηθεί αποτελεί ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στο σημερινό κόσμο. Πρόκειται για μια ανισορροπία που ταλαιπωρεί χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως. Συνήθως λέγεται ότι αναφέρεται μονάχα στην αδυναμία του ατόμου να αποκοιμηθεί, ωστόσο περιλαμβάνει επίσης το ξύπνημα μέσα στη νύχτα ή νωρίτερα από ότι θα έπρεπε.

Φυσικές θεραπείες της αντιμετώπισης της αϋπνίας

Η αϋπνία προκαλεί πολλά προβλήματα, από μαύρους κύκλους και κόπωση μέχρι πονοκεφάλους και ευερεθιστότητα, ανεπαρκή συγκέντρωση, προβλήματα στην οδήγηση ή στην επικοινωνία, έλλειψη ενέργειας, μυϊκούς πόνους και ανεπαρκή επίδοση στην εργασία ή στο σχολείο. Μερικές δημοφιλείς θεραπείες και μερικοί αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης της αϋπνίας είναι οι εξής:

  •  Τυλίξτε τα πόδια σας με μια ζεστή πετσέτα ή φορέστε ένα δεύτερο ζευγάρι κάλτσες όταν κοιμάστε, επειδή τα κρύα πόδια δεν βοηθούν τους ανθρώπους που έχουν πρόβλημα να αποκοιμηθούν.
  • Πριν πάτε για ύπνο, τρίψτε τα πόδια σας ή κάντε τους μασάζ, ειδικά γύρω από τα δάχτυλα, με αμυγδαλέλαιο.

αντιμετώπισης της αϋπνίας

  • Πιείτε ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα με κανέλα ή μέλι λίγο πριν πάτε για ύπνο. Μπορείτε να το πιείτε ξαπλωμένοι έτσι ώστε η επίδρασή του να είναι πιο άμεση.
  • Βράστε ένα φλιτζάνι νερό με δύο γραμμάρια φύλλα πορτοκαλιού. Προσθέστε ζάχαρη, αφήστε το στην άκρη για λίγο και πιείτε το ζεστό.
  • Βάλτε μερικά αρωματικά φυτά μέσα σε ένα μαξιλάρι, όπως χαμομήλι, ευκάλυπτο ή άνθη πορτοκαλιάς. Πέρα από το ότι θα δώσουν εκπληκτική ευωδιά στο δωμάτιό σας, θα σας κάνουν να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε καλύτερα.

αντιμετώπισης της αϋπνίας

  • Βάλτε ένα κλαράκι μέντα μέσα σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Καλύψτε και αφήστε το στην άκρη για μερικά λεπτά. Πιείτε το μισή ώρα πριν πάτε για ύπνο ή όταν ξαπλώνετε για να διαβάσετε, για παράδειγμα.
  • Βράστε ένα φλιτζάνι νερό με δύο κουταλιές της σούπας ρίζα βαλεριάνας. Χαμηλώστε τη φωτιά και προσθέστε μια κουταλιά της σούπας μέλι. Πιείτε πριν πάτε για ύπνο.
  • Βράστε ένα φλιτζάνι νερό με τρία φύλλα μαρούλι. Καλύψτε το και αφήστε το να κρυώσει. Θα πρέπει να πιείτε αυτό το έγχυμα τριάντα λεπτά πριν πάτε για ύπνο.
  • Τρίψτε και βράστε δύο κρεμμύδια για δώδεκα λεπτά. Προσθέστε υπερικό. Μουσκέψτε ένα πανί με αυτό και τοποθετήστε το στο μέτωπο, στο στήθος, στο σβέρκο και στο λαιμό σας. Επαναλάβετε κάθε νύχτα για μία ολόκληρη εβδομάδα.

Μάθετε περισσότερα: Απαλλαγείτε από την αϋπνία με τσάι από κανέλα και μπανάνα

αντιμετώπισης της αϋπνίας

 

  • Βάλτε δέκα με δεκαπέντε γραμμάρια λεβάντα μέσα σε μια μπανιέρα με ζεστό νερό. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια κουταλιά της σούπας χοντρό θαλασσινό αλάτι. Διαλύστε το στο νερό και μείνετε στη μπανιέρα για είκοσι λεπτά περίπου.
  • Βάλτε μερικά φύλλα μέντας σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό. Αφήστε το στην άκρη για τρία λεπτά και πιείτε πριν πάτε για ύπνο ή μετά το βραδινό φαγητό.
  • Πριν το βραδινό φαγητό, πιείτε ένα τσάι βοτάνων με μια πρέζα άνθη πορτοκαλιάς, δύο φρέσκα φύλλα μαρούλι και ένα φλιτζάνι νερό. Όταν το νερό αρχίσει να βράζει, προσθέστε τα βότανα και αφήστε το να βράσει για πέντε λεπτά.
  • Πλύντε και στεγνώστε τη φλούδα ενός λεμονιού. Βάλτε τη σε μια τσαγιέρα και προσθέστε ένα λίτρο βραστό νερό. Αφήστε το στην άκρη για πέντε λεπτά. Γλυκάνετε με μέλι και πιείτε το πριν πάτε για ύπνο.
  • Προσθέστε μια χούφτα φύλλα χαμομηλιού και ένα φύλλο φασκόμηλο σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Καλύψτε για εφτά λεπτά, στραγγίστε και γλυκάνετε με μια κουταλιά της σούπας μέλι. Πιείτε το αργά, περίπου δεκαπέντε λεπτά πριν πάτε για ύπνο.
  • Κόψτε τρεις σκελίδες σκόρδο στη μέση και βάλτε τες σε ένα φλιτζάνι βραστό γάλα. Πιείτε το όταν κρυώσει λίγο (μη στραγγίσετε τις σκελίδες του σκόρδου, αλλά μην τις φάτε).

αντιμετώπισης της αϋπνίας

Μερικοί ακόμα τρόποι αντιμετώπισης της αϋπνίας

  • Βράστε μια χούφτα δεντρολίβανο και μια χούφτα λεμονοβάλσαμο σε ένα λίτρο νερό για δέκα λεπτά. Προσθέστε το στο νερό της μπανιέρας σας. Μείνετε μέσα στη μπανιέρα για δεκαπέντε λεπτά.
  • Βάλτε μερικές σταγόνες οποιουδήποτε από τα παρακάτω αιθέρια έλαια σε ένα διαχυτήρα ή εκνεφωτή: τουμπερόζα, βαλεριάνα, μανταρίνι, βενζόη, γλυκιά μαντζουράνα, σανδαλόξυλο, υλάνγκ-υλάνγκ, τριαντάφυλλο, άνθη νεραντζιάς, μελισσόχορτο, άνθη πορτοκαλιάς, λεβάντα, γιασεμί ή χαμομήλι.
  • Ετοιμάστε ένα μείγμα από είκοσι γραμμάρια σπόρους άνηθου, τριάντα γραμμάρια φύλλα μελισσόχορτου και τριάντα γραμμάρια σαμπούκο. Πάρτε μια κουταλιά της σούπας και αναμείξτε τη με ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Πιείτε ένα με δύο φλιτζάνια τριάντα λεπτά πριν κοιμηθείτε.
  • Προσθέστε ένα κουταλάκι του τσαγιού αποξηραμένο ταραγκόν σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό, καλύψτε το και αφήστε το στην άκρη για μερικά λεπτά. Στραγγίστε το υγρό και πιείτε πριν κρυώσει, προτού πάτε για ύπνο.

Μάθετε περισσότερα: Καταπολέμηση της αϋπνίας με μια εκπληκτική συνταγή

  • Ετοιμάστε ένα λουτρό με ζεστό νερό και ρίξτε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο κόκκινου φασκόμηλου. Μείνετε στη μπανιέρα το πολύ δεκαπέντε λεπτά και λίγο πριν πάτε για ύπνο.
  • Αναμείξτε τρεις κουταλιές της σούπας μέλι και τρεις ξίδι. Πιείτε δύο κουταλιές της σούπας από αυτό το μείγμα την ώρα που πάτε για ύπνο. Αν δεν δείτε αποτελέσματα σε μία ώρα, μπορείτε να πιείτε ακόμα μια κουταλιά της σούπας.
  • Αναμείξτε λίγο ελαιόλαδο με τέσσερις σταγόνες αιθέριο έλαιο από άνθη πορτοκαλιάς και κάντε μασάζ στους κροτάφους σας με αυτό. Μπορείτε επίσης να κάνετε το ίδιο στα πόδια σας, ακριβώς εκεί που λυγίζει το μεγάλο σας δάχτυλο.

Ελπίζουμε να βρήκατε αυτό το άρθρο σχετικά με τους αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης της αϋπνίας και χρήσιμο και κατατοπιστικό.