4 φαρμακευτικά φυτά για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία

04 Αύγουστος, 2020
Όλοι αναζητούν λύσεις για να καταπραΰνουν τη δυσπεψία φυσικά. Σε αυτό το άρθρο, ανακαλύψτε ποια είναι τα καλύτερα φαρμακευτικά φυτά.

Η δυσπεψία μπορεί να οφείλεται σε υπερβολική ποσότητα φαγητού, λόγω του ότι κάποια τρόφιμα σας κάθονται βαριά ή επειδή έχετε εξασθενημένο πεπτικό σύστημα. Πιθανότατα προσπαθήσατε να αντιμετωπίσετε τη δυσπεψία με διάφορα εγχύματα στο παρελθόν.  Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε τα καλύτερα φαρμακευτικά φυτά για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία με φυσικό τρόπο, καθώς και μερικές απλές και αποτελεσματικές συμβουλές. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να ανακουφίσετε την πεπτική δυσφορία με εγχύματα ή εκχυλίσματα φυτών.

Φυτά για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία

Τζίντζερ

Πρώτα απ ‘όλα, το τζίντζερ είναι μια φαρμακευτική τροφή που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά χάρη στις πολλές υγιεινές του ιδιότητες. Αν και είναι ένα εξαιρετικό διουρητικό και αποτοξινωτικό, θα επικεντρωθούμε στην ικανότητά του να καταπραΰνει τη δυσπεψία.

Η κατανάλωση τζίντζερ, φρέσκου ή ξηρού, είναι αποτελεσματική για προβλήματα, όπως ο μετεωρισμός, ο κοιλιακός πόνος, η ναυτία και η διάρροια, καθώς και εξαιρετική επιλογή σε περίπτωση γαστρικού έλκους. Μπορείτε να το πιείτε ως τσάι ή χυμό ή ακόμα και να το προσθέσετε στο φαγητό για να βελτιώσετε την πέψη και τη γεύση των συνταγών.

Διαβάστε ακόμα: 8 τρόποι για διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά

Πράσινο τσάι

Πράσινο τσάι σε ποτήρι για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία
Η περιεκτικότητα του πράσινου τσαγιού σε κατεχίνη έχει πολλές ιδιότητες, συμπεριλαμβανομένης της ανακούφισης της δυσφορίας που προκαλείται από τα αέρια.

Πρόκειται για ένα αρχαίο φαρμακευτικό φυτό που είναι πολύ δημοφιλές σε όλο τον κόσμο σήμερα. Το πράσινο τσάι είναι ένα αντιοξειδωτικό και αντιφλεγμονώδες ρόφημα, χάρη στην περιεκτικότητα σε κατεχίνη.

Το πράσινο τσάι είναι ένα φαρμακευτικό φυτό που προάγει την καλή πέψη, καθώς καταπολεμά τα αέρια και ανακουφίζει από την έντονη αίσθηση μετά το φαγητό. Επιπλέον, η τακτική κατανάλωσή του βοηθά επίσης στην πρόληψη της φθοράς των δοντιών και μειώνει τα επίπεδα σακχάρου και χοληστερόλης στο αίμα.

Ωστόσο, πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη ότι το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη, που σημαίνει ότι είναι μια διεγερτική έγχυση. Επίσης, μπορεί να αποτρέψει την απορρόφηση σιδήρου, γι ‘αυτό συνιστάται να μην το πίνετε μαζί με τα γεύματα.

Μέντα

Η μέντα είναι μια κοινή έγχυση που καταπραΰνει τη δυσπεψία. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι την καταναλώνουν μετά τα γεύματα. Μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να χαλαρώσει το γαστρεντερικό σωλήνα.

Μπορείτε να βρείτε αυτό το φυτό, το οποίο καταναλώνεται επίσης ως τσάι, σαν αιθέριο έλαιο για τοπικές και στοματικές θεραπείες. Ωστόσο, μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό στην καθαρή του κατάσταση, γι ‘αυτό πρέπει πάντα να εφαρμόζεται με προσοχή, να αραιώνεται σωστά και στη συνιστώμενη δόση.

Επιπλέον, μπορεί να μην είναι ευεργετικό για άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Διαβάστε ακόμα: Καταπολεμήστε το φούσκωμα και χάστε βάρος με τζίντζερ και λεμόνι

Κανέλα, από τα φυτά για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία

Κανέλα σε σκόνη
Απλά προσθέστε κανέλα στα φαγητά σας για να απολαμβάνετε τα οφέλη της κάθε μέρα.

Τέλος, η κανέλα είναι ένα άλλο φαρμακευτικό φυτό που χρησιμοποιείται από την αρχαιότητα ως φάρμακο για πολλές ασθένειες. Μεταξύ άλλων, βοηθά στη μείωση της φλεγμονής, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και διεγείρει φυσικά το σώμα.

Όσον αφορά στην πεπτική οδό, η κανέλα μπορεί να ανακουφίσει τη δυσπεψία και τον πόνο που προκαλούν τα γαστρικά έλκη. Προωθεί επίσης τη λειτουργία του ήπατος και αποτρέπει τα εντερικά παράσιτα ή το πολύ κοινό ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού.

Σε φαρμακευτικό και πεπτικό επίπεδο, σας συνιστούμε να επιλέξετε την κανέλα της Κεϋλάνης. Μπορείτε να την καταναλώσετε ως έγχυμα ή να την προσθέσετε στις καθημερινές σας συνταγές. Χρησιμοποιείται σε όλους τους τύπους γλυκών και επιδορπίων και είναι επίσης ένα εξαιρετικό μπαχαρικό για στιφάδο, κρέατα, σάλτσες κλπ.

Συμβουλές για να καταπραΰνετε τη δυσπεψία

Τέλος, εκτός από τη λήψη αυτών των φαρμακευτικών φυτών για την ανακούφιση της δυσπεψίας, μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές εάν υποφέρετε συχνά από πεπτική δυσφορία:

  • Να μασάτε καλά το φαγητό σας και προσπαθήστε να τρώτε με χαλαρό και όχι με βιαστικό τρόπο.
  • Μην συνδυάζετε πολλά διαφορετικά τρόφιμα σε ένα γεύμα.
  • Μην τρώτε επιδόρπιο στο μεσημεριανό γεύμα και μην καταναλώνετε γλυκά για πρωινό ή σνακ.
  • Εάν τα συμπτώματά σας επιμένουν και γίνονται πιο έντονα, επισκεφθείτε έναν γιατρό για να αποκλείσετε πιθανές δυσανεξίες στα τρόφιμα.

Τώρα γνωρίζετε ορισμένα φαρμακευτικά φυτά που μπορούν να βοηθήσουν στην πέψη και να αποτρέψουν ορισμένες κοινές ασθένειες. Επίσης, αυτές οι τελικές συμβουλές μπορεί να είναι πολύ χρήσιμες, ειδικά εάν υποφέρετε συχνά από καούρα, φούσκωμα, αέρια ή πόνο στο στομάχι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Koo, M. W. L., & Cho, C. H. (2004). Pharmacological effects of green tea on the gastrointestinal system. European Journal of Pharmacology. https://doi.org/10.1016/j.ejphar.2004.07.023
  • McKay, D. L., & Blumberg, J. B. (2006). A review of the bioactivity and potential health benefits of peppermint tea (Mentha piperita L.). Phytotherapy Research. https://doi.org/10.1002/ptr.1936
  • Kundu, S., Ghosh, R., Choudhary, P., & Prakash, A. (2014). Health benefits of various Indian culinary herbs and comparative statistical analysis for organoleptic properties of Indian teas by using analysis of variance (ANOVA). International Journal of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences.