8 τρόποι για διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά

· 15 Ιανουαρίου 2019
Εκτός από την υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής, μπορείτε επίσης να κάνετε κάποια τοπικά μασάζ για να μειώσετε το πρήξιμο και την αίσθηση ταλαιπωρίας που προκαλεί μια φουσκωμένη κοιλιά. Μάθετε περισσότερα σε αυτό το άρθρο!

8 τρόποι για διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά. Έχετε την αίσθηση ότι η κοιλιά σας είναι πρησμένη και δεν ξέρετε πώς να απαλλαγείτε από το πρόβλημα; Σήμερα, θέλουμε να σας δώσουμε μερικές συστάσεις που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από αυτό το πρόβλημα γρήγορα και εύκολα.

Τρόποι για να μειώσετε την αίσθηση φουσκώματος


1. Μασάζ για τη μείωση των αερίων

Μερικές φορές, υποφέρετε από φούσκωμα λόγω της συσσώρευσης αερίων.

Ευτυχώς, σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να αποφύγετε το πρόβλημα με ένα απλό μασάζ.


Τι πρέπει να κάνετε για να μειώσετε την αίσθηση φουσκώματος;

  • Τοποθετήστε τέσσερα δάχτυλα οριζόντια πάνω από το κέντρο της κοιλιάς σας. Το σημείο κάτω από το δείκτη σας είναι ακριβώς αυτό που ψάχνετε.
  • Αφού εντοπίσετε την περιοχή, κάντε ένα απαλό μασάζ για δύο έως τρία λεπτά με δεξιόστροφη κατεύθυνση.
  • Θα ξέρετε ότι το κάνετε σωστά γιατί θα αυξηθεί πραγματικά η παραγωγή σάλιου.

 

2. Μασάζ για την καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών

διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά
Εάν προσπαθείτε να μειώσετε την ποσότητα υγρών που συσσωρεύεται στους ιστούς σας και που μπορεί να κάνουν την κοιλιά σας να φαίνεται πρησμένη, ένα απλό μασάζ θα διευκολύνει το έργο αυτό.

Τι πρέπει να κάνετε;

  • Για άλλη μια φορά, χρησιμοποιήστε τον αφαλό σας ως σημείο αναφοράς για αυτό το μασάζ. Το σημείο που ψάχνετε είναι περίπου δύο δάχτυλα πάνω από αυτό.
  • Θα χρειαστεί να ασκήσετε κάποια πίεση σε αυτήν την περιοχή και να το κάνετε για δύο έως τρία λεπτά με δεξιόστροφη φορά αρχικά, και στη συνέχεια αντίστροφα.

3. Μασάζ για την αύξηση της εντερικής δραστηριότητας

Αυτό το επόμενο μασάζ θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη δραστηριότητα του εντέρου σας και να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα, που μπορεί να είναι μία από τις αιτίες του φουσκώματος στην κοιλιά.


Τι πρέπει να κάνετε;

  • Αυτή τη φορά, θέλετε να εστιάσετε στην περιοχή γύρω στα τέσσερα δάχτυλα κάτω από τον αφαλό και να κάνετε μασάζ για δύο με τρία λεπτά κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού, στη συνέχεια με αντίστροφη φορά.
  • Αυτή η απλή κίνηση θα βοηθήσει στην προώθηση των περισταλτικών συσπάσεων.
  • Εκτός από την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας, θα βοηθήσει με το κοιλιακό φούσκωμα.

Μάθετε ακόμα: Πώς να καταπολεμήσετε τη δυσπεψία και το φούσκωμα

4. Πίνετε νερό με χυμό λεμονιού για να διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά

διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά
Γνωρίζατε ότι πίνοντας ένα ποτήρι ζεστό νερό με χυμό λεμονιού 15 με 20 λεπτά πριν το πρωινό θα βοηθήσει να ρυθμίσετε την παραγωγή των οξέων στο στομάχι σας και να ανακουφίσετε τυχόν συμπτώματα καούρας;

Αυτή η λύση θα εξαφανίσει την ανάγκη για ρέψιμο και θα αποτρέψει το σχηματισμό αερίων στα έντερα σας. Επιπλέον, είναι μια σπουδαία πηγή βιταμίνης C.


5. Παραλείψτε τον πρωινό σας καφέ με γάλα

Ο καφές με το γάλα είναι ένα από τα πιο κοινά πρωινά ροφήματα.

Αν προσπαθείτε να διατηρήσετε την υγεία του πεπτικού σας συστήματος, ωστόσο, πρέπει να ξεχάσετε αυτό το ρόφημα και να εντάξετε κάτι πιο υγιεινό.

Λάβετε υπόψη ότι το γάλα διεγείρει την παραγωγή των οξέων του στομάχου.

Ο καφές έχει παρόμοια επίδραση με το γάλα στο στομάχι, οπότε η αύξηση της οξύτητας είναι ακόμη χειρότερη.


Τι πρέπει να κάνετε;

  • Εάν δεν μπορείτε να συνεχίσετε τη μέρα σας χωρίς κάποιο γαλακτοκομικό προϊόν το πρωί, μπορείτε να αντικαταστήσετε το γάλα με γιαούρτι. Με αυτόν τον τρόπο, λαμβάνετε υγιή βακτήρια για την πέψη του φαγητού σας.

6. Μην πίνετε αλκοόλ με άδειο στομάχι για να διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά

διώξετε την αίσθηση φουσκώματος στην κοιλιά
Να θυμάστε ότι τα οινοπνευματώδη ποτά επίσης διεγείρουν την παραγωγή οξέων στομάχου.

Αυτό είναι ένα πρόβλημα όταν το στομάχι σας είναι άδειο, επειδή επιβραδύνει το έργο του ίδιου του στομάχου και βλάπτει τα τοιχώματα αυτού του οργάνου.

Εάν πίνετε αλκοόλ σε τακτική βάση, πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι σκοτώνει την μικροχλωρίδα που υπάρχει στο στομάχι και στα έντερα.

Το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πίνετε αλκοόλ με μέτρο και πάντα με λίγο φαγητό στο στομάχι σας.

Μάθετε ακόμα: 4 εγχύματα για να αντιμετωπίσετε τα πεπτικά προβλήματα


7. Εξαλείψτε τα λιπαρά τρόφιμα από τη διατροφή σας

Η κατανάλωση λιπαρών τροφών σε τακτική βάση είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγετε με κάθε κόστος.

Προσπαθήστε να θυμάστε ότι τα λιπαρά τρόφιμα όπως το γρήγορο φαγητό και τα επιδόρπια είναι βαριά και μπορούν να επιβραδύνουν την πέψη σας.

Όσο πιο δύσκολο είναι για το σώμα σας να χωνέψει, τόσο περισσότερα αέρια παράγει.

Αν θέλετε να αποφύγετε το αίσθημα βάρους και την ενόχληση που σχετίζεται με αυτό το είδος φαγητού, συνιστάται να ακολουθείτε μια πιο ισορροπημένη διατροφή με άφθονα φρούτα και λαχανικά.

Το σώμα σας θα παρατηρήσει σίγουρα την αλλαγή.

8. Καταναλώστε τρόφιμα με ίνες, αλλά με μέτρο

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες είναι μια σπουδαία επιλογή, αλλά προσέξτε να μην το παρακάνετε.

Φροντίστε να καταναλώνετε τη συνιστώμενη ημερήσια δόση φρούτων, λαχανικών, καρπών και όσπριων, αλλά χωρίς να το παρακάνετε.

Πολλές ίνες μπορεί να προκαλέσουν μεγαλύτερη παραγωγή αερίων και φούσκωμα.

Μπορεί ακόμη και να επιβραδύνουν τη λειτουργία των εντέρων σας.

  • Sowjanya Pulipati, Puttagunta Srinivasa Babu, M Lakshmi Narasu, Nagisetty Anusha. Journal of Medicinal Plants Studies. An overview on urinary tract infections and effective natural remedies. (2017).

plantsjournal.com/archives/2017/vol5issue6/PartA/5-6-7-566.pdf

  • M. Roshni Amalaradjou, K. Venkitanarayanan. Natural Approaches for Controlling Urinary Tract Infections.

cdn.intechweb.org/pdfs/20575.pdf

  • Queenslan Health. Urinary Tract Infection.

health.qld.gov.au/__data/assets/pdf_file/0016/430405/ed-uti.pdf