6 φρούτα που θα σας κάνουν να χάσετε εύκολα κιλά

· 28 Αυγούστου 2018
Εκτός από το ότι είναι ιδανικές στο να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, οι μπανάνες μπορούν να αποτελέσουν έναν πολύτιμο σύμμαχο στο να καταπολεμήσετε τις κράμπες και να βελτιώσετε την απόδοσή σας όταν γυμνάζεστε. 

Το καλύτερο από όλα είναι ότι τα συγκεκριμένα φρούτα είναι τόσο νόστιμα ώστε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να τα καταναλώνετε ακόμα και κάθε μέρα. Επιπλέον, τα φρούτα περιέχουν απαραίτητες για τον οργανισμό βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

1. Καρπούζι

καρπούζι σε φέτεςΤο καρπούζι τείνει να έχει κακή φήμη λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε ζάχαρη. Ωστόσο, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, καθώς σε ποσοστό 90% συνίσταται από νερό.

  • Χάρη στην περιεκτικότητα σε αργινίνη, μπορεί να βοηθήσει στη γρήγορη καύση λίπους και στη μείωση του αποθηκευμένου λίπους.
  • Μια μερίδα 100 γραμμαρίων έχει μόνο 30 θερμίδες και θα κάνει το στομάχι σας να νιώθει γεμάτο για ώρες.

Για να αποφύγετε τη ζάχαρη, σας συνιστούμε να το τρώτε μαζί με τροφές που περιέχουν άπαχη πρωτεΐνη. Ιδανικά, πρέπει να καταναλώνετε το καρπούζι μεταξύ των γευμάτων για να περιορίσετε τις ενδιάμεσες λιγούρες.

2. Λεμόνι

λεμονάδα και κομμένα λεμόνιαΤο δεύτερο φρούτο που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος είναι φθηνό και εύκολο να συμπεριληφθεί στη διατροφή σας .

Να θυμάστε ότι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος και να διατηρήσετε μόνιμα τα σωστά κιλά είναι εξαλείφοντας τις τοξίνες. Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσετε την καλή υγεία του ήπατος και του πεπτικού σας συστήματος.

Ένας τρόπος για να το επιτύχετε αυτό είναι να πιείτε φρέσκο ​​χυμό λεμονιού. Βοηθά στον καθαρισμό και την αποτοξίνωση του σώματός σας χάρη στα υψηλά επίπεδα ριβοφλαβίνης, βιταμινών Β και C, καθώς και μετάλλων όπως του φωσφόρου και του μαγνησίου.

Δοκιμάστε την ακόλουθη συνταγή για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να χάσει βάρος:

Συστατικά

  • Χυμός ½ λεμονιού
  • 1 ποτήρι ζεστό νερό (200 ml)

Οδηγίες παρασκευής

  • Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί και πίνετε το ρόφημα κάθε πρωί.

3. Μήλο

κόκκινα και πράσινα μήλαΤα μήλα είναι δημοφιλή επειδή είναι πρακτικά. Είναι εύκολο να καταναλωθούν ως σνακ, δεδομένου ότι δεν χρειάζονται ξεφλούδισμα. Επιπλέον, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Για τους ίδιους λόγους, σας βοηθούν να νιώσετε αίσθημα κορεσμού στο στομάχι χωρίς να καταναλώσετε πολλές θερμίδες. Γι’ αυτόν το λόγο είναι ένας από τα φρούτα που θα σας βοηθήσουν πολύ στο να χάσετε βάρος.

Ένα μεσαίου μεγέθους μήλο περιέχει 72 θερμίδες, καθιστώντας το ιδανικό τρόφιμο για την απώλεια βάρους.

Τα πράσινα μήλα περιέχουν τους περισσότερους τύπους πολυφαινολών και φυτικών ινών, που ενισχύουν τα ωφέλιμα εντερικά βακτηρίδια.

Σας συνιστούμε να τρώτε ένα μήλο την ημέρα. Μπορείτε να τα προσθέσετε στα σμούθι σας, να τα καταναλώσετε ως μεσημεριανό σνακ ή να τα μαγειρέψετε μαζί με βρώμη και λαχανικά ως δείπνο.

4. Μύρτιλλα

μπλε μύρτιλαΑληθεύει ότι τα μύρτιλλα είναι ωφέλιμα για την υγεία σας. Ωστόσο, αποδεικνύονται ακόμη καλύτερα και στην ενίσχυση των προσπαθειών σας να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος.

  • Ένα φλιτζάνι μύρτιλλα περιέχει μόνο 83 θερμίδες. Βοηθούν στη μείωση του λίπους, επιταχύνοντας τις μεταβολικές διεργασίες, καθώς και στην αποτελεσματική καύση των θερμίδων.
  • Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάτι που θα σας κάνει να νιώσετε γεμάτο το στομάχι.
  • Επιπλέον, ενισχύουν τη μνήμη και μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταναλώσετε μύρτιλλα: ωμά, σε σμούθι ή σε χυμούς. Αν και στο εμπόριο υπάρχουν συμπληρώματα, συνιστούμε να τα τρώτε φρέσκα.

5. Μπανάνα

μπανάνα σε φέτεςΜια μπανάνα περιέχει 108 θερμίδες και σχεδόν 18 γραμμάρια υδατανθράκων. Οι μπανάνες είναι επίσης πλούσιες σε ένζυμα που επιταχύνουν την πέψη, μειώνοντας το χρόνο που χρειάζονται τα έντερα να χωνέψουν το φαγητό που τρώτε.

Παρέχουν βιταμίνη Β6, η οποία βοηθάει στον έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα. Επιπλέον, διατηρούν το σώμα σας υγιές μετά από μια έντονη σωματική άσκηση.

Επιπλέον, μπορούν να αποδειχτούν χρήσιμες στην πρόληψη των μυϊκών κραμπών και τη ρύθμιση της πίεσης του αίματος. Όλα τα παραπάνω ανάγουν τις μπανάνες σε ένα από τα καλύτερα φρούτα για την απώλεια των περιττών κιλών.

6. Γκρέιπφρουτ

γκρειπφρουτ σε φέτεςΗ κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της ινσουλίνης. Τα γκρέιπφρουτ είναι ιδανικά για να σας προσφέρουν ενυδάτωση και να σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι λόγω της ποσότητας νερού που περιέχουν.

Επίσης, είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, βιταμίνης C, φολικού οξέος και καλίου. Ένα ολόκληρο γκρέιπφρουτ έχει περίπου 104 θερμίδες και είναι εξαιρετική προσθήκη στο πρωινό σας γεύμα.

Εκτός από το ίδιο το φρούτο, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αιθέριο έλαιο από γκρέιπφρουτ και εκχύλισμα από σπόρους γκρέιπφρουτ.

Συμβουλές για να επωφεληθείτε από τα φρούτα που σας βοηθούν να χάσετε βάρος

  • Επιλέξτε φυσικά και φρέσκα φρούτα.
  • Αποφύγετε να τα συνδυάσετε με συστατικά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή υδατάνθρακες, όπως σοκολάτα ή κρέμες.
  • Εάν θέλετε να τονίσετε επιπλέον τη γεύση τους, συνδυάστε τα με γιαούρτι.