8 συμβουλές για επίπεδο στομάχι

· 18 Ιουλίου 2015

Η υγεία και η εξωτερική εμφάνιση είναι πολύ σημαντικές για τους περισσότερους ανθρώπους εν γένει, ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία τους. Αυτό αφορά φυσικά και στο αν είναι υπέρβαροι ή στο αν έχουν κάποια παραπάνω κιλά γύρω από τη μέση -ιδιαίτερα στο στομάχι– γιατί αυτά είναι που κάνουν κάποιους συγκεκριμένους τύπους ρούχων να φαίνονται άσχημα. Για το λόγο αυτό, στο παρακάτω άρθρο θα βρείτε 8 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι.

Συμβουλή #1  Να πίνετε πολύ νερό

Το νερό αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο για να χάσετε βάρος καθώς με το να καταναλώνετε πολύ νερό μπορείτε να απομακρύνετε από τον οργανισμό σας πολλές τοξίνες. Το νερό βοηθάει ακόμη στο να εξαλειφθεί το λίπος που συσσωρεύεται σε ορισμένα μέρη του σώματός σας – ιδιαίτερα στο στομάχι. Με αυτόν τον τρόπο το σώμα σας θα είναι πολύ καλά ενυδατωμένο και, κατ’ επέκταση, όλα του τα μέρη θα λειτουργούν σωστά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην καταναλώνετε υπερβολική ποσότητα νερού, το πολύ 8 ποτήρια την ημέρα (6 είναι το ιδανικό).

Συμβουλή #2 Να παίρνετε φυσικά συμπληρώματα διατροφής

Από την καθημερινή σας διατροφή δεν θα πρέπει να λείπουν τα συμπληρώματα. Θα πρέπει να έχουν φυσική προέλευση και κατά προτίμηση να είναι φρούτα και λαχανικά, γιατί αυτά εμπεριέχουν πολλές βιταμίνες. Θα πρέπει να ψάχνετε κυρίως για αυτά που έχουν βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος B, καθώς είναι αυτές που χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον και πρέπει να αναπληρώνονται διαρκώς. Μπορείτε να βρείτε τη βιταμίνη B στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στο ψάρι, στα δημητριακά, στα αυγά.  Τη βιταμίνη C μπορείτε να τη βρείτε στα εσπεριδοειδή, στο λάχανο, στο μπρόκολο, στο σπανάκι και στην κόκκινη πιπεριά.

Συμβουλή # 3 Να τρώτε φρούτα με άδειο στομάχι

Η κατανάλωση φρούτων πριν από το πρωινό είναι πολύ σημαντική για την υγιή λειτουργία όλων των οργάνων του σώματος καθώς ασκούν μεγάλη επίδραση στο λεμφικό σας σύστημα, επιτρέποντάς του να αφαιρέσουν τοξίνες και λίπος που βρίσκονται στο σώμα σας. Ενισχύουν επίσης και την πρόληψη κατά της φλεγμονής, του πόνου και της ενοχλητικής κυτταρίτιδας, η οποία τείνει να συσσωρεύεται σε διάφορες περιοχές του σώματος.

Συμβουλή #4 Να τρώτε σαλάτες

Οι σαλάτες διαθέτουν μεγάλο αριθμό θρεπτικών συστατικών και είναι πολύ υγιεινές. Θα πρέπει να τις τρώτε για μεσημεριανό, αλλά και για βραδινό προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτά που έχουν να σας προσφέρουν. Είναι πολύ σημαντικές για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους, δεδομένου ότι δεν περιέχουν σημαντική ποσότητα θερμίδων. Θα πρέπει να φτιάχνετε τις σαλάτες με πράσινα λαχανικά, όπως το μαρούλι, το σπανάκι, το σέλινο, το αγγούρι και το αβοκάντο.

Συμβουλή #5 Να τρώτε ανάμεσα στα γεύματα

Είναι σημαντικό να τρώτε κάτι μικρό κάθε δύο ώρες, επειδή θα πρέπει να διατηρήσετε σε ελεγχόμενα επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα σας. Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα μικρά σνακς θα πρέπει να περιλαμβάνουν αποκλειστικά φρούτα, δημητριακά ή, με άλλα λόγια, κάτι υγιές.

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, οι οποίοι θέλουν να χάσουν βάρος, είναι ότι περνάνε πολλές ώρες της ημέρας χωρίς να τρώνε τίποτα απολύτως, πράγμα το οποίο μπορεί να προκαλέσει μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα σας. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει άγχος, αύξηση του σωματικού βάρους και αποδυναμώνει σημαντικά το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Μπορεί, επίσης, να προκαλέσει νευρικότητα, γεγονός το οποίο θα σας κάνει να τρώτε πάρα πολύ.

Συμβουλή # 6 Να Αποφεύγετε τα γλυκά

Είναι σημαντική η αποφυγή της κατανάλωσης προϊόντων από το φούρνο αλλά και κάθε είδους γλυκών. Σας προτείνουμε να καταναλώνετε γλυκά ποτά με στέβια, καθώς η στέβια αποτελεί ένα απολύτως φυσικό προϊόν που δεν βλάπτει την υγεία σας. Θα μπορούσατε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε και μέλι, ωστόσο αυτό απαγορεύεται στους διαβητικούς.

Συμβουλή # 7 Να γυμνάζεστε συχνά

Είναι πολύ σημαντικό το να επιδίδεστε τακτικά σε κάποια μορφή άσκησης. Κάποιες από αυτές μπορεί να είναι το περπάτημα για μισή ώρα, το κολύμπι, ο χορός ή το ποδήλατο, καθώς τέτοιου είδους ασκήσεις καίνε το λίπος και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

Συμβουλή # 8 Αυξήστε την κατανάλωση οσπρίων

Η συχνή κατανάλωση οσπρίων μπορεί να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου σας, διότι αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα των οσπρίων σε φυτικές ίνες και ευεργετικούς υδατάνθρακες.