Δείτε πως μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι!

Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές για να αποκτήσετε το επίπεδο στομάχι που πάντα ονειρευόσασταν.
Δείτε πως μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι!

Τελευταία ενημέρωση: 20 Ιανουάριος, 2019

Η υγεία και η εξωτερική εμφάνιση είναι πολύ σημαντικές για τους περισσότερους ανθρώπους εν γένει, ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία τους. Αυτό αφορά φυσικά και στο αν είναι υπέρβαροι ή στο αν έχουν κάποια παραπάνω κιλά γύρω από τη μέση -ιδιαίτερα στο στομάχι– γιατί αυτά είναι που κάνουν κάποιους συγκεκριμένους τύπους ρούχων να φαίνονται άσχημα. Για το λόγο αυτό, στο παρακάτω άρθρο θα βρείτε 8 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι.

δείτε πως θα αποκτήσετε επίπεδο στομάχι

Συμβουλή #1  για να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι:

Να πίνετε πολύ νερό

Το νερό αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο για να χάσετε βάρος καθώς με το να καταναλώνετε πολύ νερό μπορείτε να απομακρύνετε από τον οργανισμό σας πολλές τοξίνες. Το νερό βοηθάει ακόμη στο να εξαλειφθεί το λίπος που συσσωρεύεται σε ορισμένα μέρη του σώματός σας – ιδιαίτερα στο στομάχι. Με αυτόν τον τρόπο το σώμα σας θα είναι πολύ καλά ενυδατωμένο και, κατ’ επέκταση, όλα του τα μέρη θα λειτουργούν σωστά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην καταναλώνετε υπερβολική ποσότητα νερού, το πολύ 8 ποτήρια την ημέρα (6 είναι το ιδανικό).

Συμβουλή #2

Να παίρνετε φυσικά συμπληρώματα διατροφής

Από την καθημερινή σας διατροφή δεν θα πρέπει να λείπουν τα συμπληρώματα. Θα πρέπει να έχουν φυσική προέλευση και κατά προτίμηση να είναι φρούτα και λαχανικά, γιατί αυτά εμπεριέχουν πολλές βιταμίνες. Θα πρέπει να ψάχνετε κυρίως για αυτά που έχουν βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος B, καθώς είναι αυτές που χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον και πρέπει να αναπληρώνονται διαρκώς. Μπορείτε να βρείτε τη βιταμίνη B στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στο ψάρι, στα δημητριακά, στα αυγά.  Τη βιταμίνη C μπορείτε να τη βρείτε στα εσπεριδοειδή, στο λάχανο, στο μπρόκολο, στο σπανάκι και στην κόκκινη πιπεριά.

Συμβουλή # 3

Να τρώτε φρούτα με άδειο στομάχι

Η κατανάλωση φρούτων πριν από το πρωινό είναι πολύ σημαντική για την υγιή λειτουργία όλων των οργάνων του σώματος καθώς ασκούν μεγάλη επίδραση στο λεμφικό σας σύστημα, επιτρέποντάς του να αφαιρέσουν τοξίνες και λίπος που βρίσκονται στο σώμα σας. Ενισχύουν επίσης και την πρόληψη κατά της φλεγμονής, του πόνου και της ενοχλητικής κυτταρίτιδας, η οποία τείνει να συσσωρεύεται σε διάφορες περιοχές του σώματος.

 

 

Συμβουλή #4

Να τρώτε σαλάτες

Οι σαλάτες διαθέτουν μεγάλο αριθμό θρεπτικών συστατικών και είναι πολύ υγιεινές. Θα πρέπει να τις τρώτε για μεσημεριανό, αλλά και για βραδινό προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτές.. Είναι πολύ σημαντικές για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους, δεδομένου ότι δεν περιέχουν σημαντική ποσότητα θερμίδων. Θα πρέπει να φτιάχνετε τις σαλάτες με πράσινα λαχανικά, όπως το μαρούλι, το σπανάκι, το σέλινο, το αγγούρι και το αβοκάντο.

δείτε πως θα αποκτήσετε επίπεδο στομάχι, σαλάτα

Συμβουλή #5

Να τρώτε ανάμεσα στα γεύματα

Είναι σημαντικό να τρώτε κάτι μικρό κάθε δύο ώρες, επειδή θα πρέπει να διατηρήσετε σε ελεγχόμενα επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα σας. Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα μικρά σνακς θα πρέπει να περιλαμβάνουν αποκλειστικά φρούτα, δημητριακά ή, με άλλα λόγια, κάτι υγιές.

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, οι οποίοι θέλουν να χάσουν βάρος, είναι ότι περνάνε πολλές ώρες της ημέρας χωρίς να τρώνε τίποτα απολύτως, πράγμα το οποίο μπορεί να προκαλέσει μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα σας. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει άγχος, αύξηση του σωματικού βάρους και αποδυναμώνει σημαντικά το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Μπορεί, επίσης, να προκαλέσει νευρικότητα, γεγονός το οποίο θα σας κάνει να τρώτε πάρα πολύ. Δεν είναι ανάγκη να καταφεύγετε σε υπερβολές για να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι.

Συμβουλή # 6

Να Αποφεύγετε τα γλυκά

Είναι σημαντική η αποφυγή της κατανάλωσης προϊόντων από το φούρνο αλλά και κάθε είδους γλυκών. Σας προτείνουμε να καταναλώνετε γλυκά ποτά με στέβια, καθώς η στέβια αποτελεί ένα απολύτως φυσικό προϊόν που δεν βλάπτει την υγεία σας. Θα μπορούσατε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε και μέλι, ωστόσο αυτό απαγορεύεται στους διαβητικούς.

 

Σας προτείνουμε να διαβάστε και αυτό το άρθρο: Επιδόρπια χωρίς ζάχαρη που πρέπει να δοκιμάσετε

 

Συμβουλή # 7

Να γυμνάζεστε συχνά

Είναι πολύ σημαντικό το να επιδίδεστε τακτικά σε κάποια μορφή άσκησης. Κάποιες από αυτές μπορεί να είναι το περπάτημα για μισή ώρα, το κολύμπι, ο χορός ή το ποδήλατο, καθώς τέτοιου είδους ασκήσεις καίνε το λίπος και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

Συμβουλή # 8

Αυξήστε την κατανάλωση οσπρίων

Η συχνή κατανάλωση οσπρίων μπορεί να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου σας. Αυτό συμβαίνει επειδή αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα των οσπρίων σε φυτικές ίνες και ευεργετικούς υδατάνθρακες. Η ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος σας βοηθάει να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι ταχύτερα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...
Διαλειμματική νηστεία για αδυνάτισμα και καλύτερη υγεία
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Διαλειμματική νηστεία για αδυνάτισμα και καλύτερη υγεία

Η λέξη "νηστεία" δεν πρέπει να σας τρομάζει ή να σας κάνει να φαντάζεστε θυσίες, ταλαιπωρία και πείνα. Η διαλειμματική νηστεία σημαίνει ότι οργανών...



  • Popkin BM, D’Anci KE, Rosenberg IH. Water, hydration, and health. Nutr Rev. 2010;68(8):439-458. doi:10.1111/j.1753-4887.2010.00304.x
  • Jeong JN. Effect of Pre-meal Water Consumption on Energy Intake and Satiety in Non-obese Young Adults. Clin Nutr Res. 2018 Oct;7(4):291-296
  • Rynders CA, Thomas EA, Zaman A, Pan Z, Catenacci VA, Melanson EL. Effectiveness of Intermittent Fasting and Time-Restricted Feeding Compared to Continuous Energy Restriction for Weight Loss. Nutrients. 2019 Oct 14;11(10):2442.
  • Warburton DE, Nicol CW, Bredin SS. Health benefits of physical activity: the evidence. CMAJ. 2006;174(6):801-809. doi:10.1503/cmaj.051351
  • Polak R, Phillips EM, Campbell A. Legumes: Health Benefits and Culinary Approaches to Increase Intake. Clin Diabetes. 2015;33(4):198-205. doi:10.2337/diaclin.33.4.198