Το να παραλείπετε το βραδινό θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε;

16 Νοέμβριος, 2020
Το δείπνο αργά το βράδυ είναι ένας από τους κύριους λόγους που κάνουν τους ανθρώπους να παίρνουν βάρος. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς οι συνήθειες του δείπνου σας μπορούν να επηρεάσουν το βάρος σας.

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να παραλείψουν το δείπνο όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος. Ωστόσο, η απάντηση στην ερώτηση σχετικά με το αν με το να παραλείπετε το βραδινό, θα χάσετε κιλά είναι λίγο περίπλοκη. Αυτό συμβαίνει επειδή εξαρτάται από το τι και πόσο συχνά τρώτε και τι έχετε φάει στα άλλα γεύματα.

Ωστόσο, συνιστάται πάντα να τρώτε κάθε γεύμα της ημέρας, καθώς δεν πρέπει να σταματήσετε να τρώτε για να χάσετε βάρος. Αντ ‘αυτού, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα τρόφιμα που καταναλώνετε είναι υγιή.

Μπορείτε να φάτε μια σαλάτα, ψητό κοτόπουλο ή φιλέτο ψαριού για δείπνο και να μην πάρετε βάρος. Ωστόσο, εάν αποφασίσετε να παραλείπετε το βραδινό, αλλά τρώτε λιπαρά, χαμηλής ποιότητας διατροφικά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, σίγουρα θα κερδίσετε περισσότερο βάρος από ό, τι αν φάτε κάποιο από τα πιάτα που αναφέραμε παραπάνω για δείπνο.

Αν και δεν είναι απαραίτητο να φάτε ένα βαρύ γεύμα, το δείπνο παρέχει τα τελευταία θρεπτικά συστατικά της ημέρας. Έτσι, μειώνει την περίοδο της νυχτερινής νηστείας. Επιπλέον, όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, όσο περισσότερες ώρες κάνετε βραδινή νηστεία, τόσο πιο πεινασμένοι θα νιώσετε την επόμενη μέρα.

Ωστόσο, εάν δεν παραλείπετε το βραδινό, αλλά τρώτε ένα θρεπτικό και υγιεινό σνακ, η διαφορά μεταξύ παράλειψης δείπνου ή όχι δεν θα έχει σημασία. Ωστόσο, τα τρόφιμα που τρώτε στο δείπνο δεν είναι συνήθως αυτά που μπορείτε να φάτε για ένα απογευματινό σνακ. Επομένως, εάν προτιμάτε αυτήν την επιλογή, βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε υγιεινά τρόφιμα.

Ίσως σας ενδιαφέρει: Σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας: Συμπτώματα-αντιμετώπιση

Αντί να παραλείπετε το βραδινό, είναι καλύτερο να τρώτε όσο το δυνατόν νωρίτερα

γυναίκα τρώει σαλάτα

Αν και η παράλειψη του δείπνου φαίνεται να είναι μια καλή επιλογή για να χάσετε βάρος, είναι πραγματικά καλύτερο να φάτε κάτι για βράδυ. Το σημαντικό είναι να επιλέξετε τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Μέσα όπως οι The New York Times επέστησαν την προσοχή στο έθιμο των Ισπανών να τρώνε δείπνο μετά τις 10 μ.μ. Αν και η συζήτηση για την αλλαγή της ώρας στην Ισπανία είναι ένα τρέχον ζήτημα, αυτή η χώρα δεν έχει αποφασίσει να κάνει το τελικό βήμα για να συγχρονίσει το ωράριο εργασίας της με το ρυθμό του υπόλοιπου πλανήτη.

Από την άλλη πλευρά, το να τρώτε πολύ αργά βραδινό είναι ένας βασικός παράγοντας που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα μιας μελέτης από Ισπανούς ερευνητές που δημοσιεύθηκαν στο International Journal of Obesity επιβεβαίωσαν τα οφέλη του να τρώτε βραδινό νωρίτερα. Επίσης, το Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνας δημοσίευσε άλλα αποτελέσματα που υποστήριξαν αυτήν τη θεωρία.

Συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς να παραλείπετε το βραδινό

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας για τον καθορισμό του τέλειου δείπνου για την απώλεια βάρους, επειδή όλα εξαρτώνται από τις προτιμήσεις και τη θέληση κάθε ατόμου. Ωστόσο, ένας κοινός παρονομαστής είναι ότι είναι καλύτερο να επιλέγετε άπαχες πρωτεΐνες και λαχανικά, ψάρια αντί για κρέας και βραστά λαχανικά και φρούτα.

Οι σαλάτες δεν είναι πάντα καλή επιλογή

σαλάτα με αβοκάντο

Οι σαλάτες είναι μια καλή επιλογή για ένα ελαφρύ και υγιεινό δείπνο. Ωστόσο, αποφύγετε τις συνταγές με θερμίδες.

Αρκετές σαλάτες περιέχουν πολλά συστατικά πλούσια σε θερμίδες. Μερικές φορές, είναι καλύτερο να τρώτε ψάρι με λαχανικά παρά να φτιάχνετε μια σαλάτα με ανθυγιεινή σάλτσα ή άλλα καρυκεύματα.

Όσον αφορά στα υγιεινά τρόφιμα σε σαλάτα, συνιστάται να συμπεριλάβετε:

  • Άπαχη πρωτεΐνη.
  • Ακόρεστα λίπη όπως ελαιόλαδο ή ξηροί καρποί (χωρίς να το παρακάνετε).
  • Εποχιακά λαχανικά.

Διαβάστε επίσης: Φυσική αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας με βότανα

Προσέξτε με τα «light» προϊόντα

Η κατανάλωση προϊόντων «light» και «χαμηλών θερμίδων» γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Ωστόσο, έρευνες δείχνουν ότι αυτά τα προϊόντα, ή τα μενού που τα περιλαμβάνουν, δεν έχουν σχεδιαστεί από διατροφολόγους. Επομένως, η κατανάλωσή τους καθημερινά δεν αποτελεί εγγύηση ότι είναι η καλύτερη επιλογή για την απώλεια βάρους.

Συμπέρασμα

Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να καθορίσετε διατροφικές οδηγίες που θα καλύπτουν τις θερμίδες και τις διατροφικές σας ανάγκες. Επίσης, συνιστάται να δοκιμάσετε να φάτε νωρίτερα, συμπεριλαμβανομένου και του δείπνου.

Επομένως, η παράλειψη δείπνου δεν είναι καλή ιδέα. Θα πρέπει να προσπαθείτε να τρώτε πέντε γεύματα την ημέρα, κατανέμοντας τα θρεπτικά συστατικά σωστά. Το περίφημο ρητό «Φάτε πρωινό σαν βασιλιάς, μεσημεριανό σαν πρίγκιπας και δείπνο σαν φτωχός» είναι αρκετά ακριβές. Στην πραγματικότητα, σας λέει ότι είναι καλή ιδέα να τρώτε ελαφριά, υγιεινά δείπνα.

Τέλος, μην ξεχάσετε να κάνετε σωματική άσκηση για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα και να πίνετε άφθονο νερό. Αυτό είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους.

  • Aira, C. (2006). La Cena. Ficciones.
  • Keller, K., Rodríguez López, S., & Carmenate Moreno, M. (2015). ¿Cómo se asocian las conductas de consumo de alimentos con la ingesta de frutas y verduras en adultos Españoles? Nutricion Clinica y Dietetica Hospitalaria. https://doi.org/10.12873/351keller
  • Okada C, Imano H, Muraki I, Yamada K, Iso H. The Association of Having a Late Dinner or Bedtime Snack and Skipping Breakfast with Overweight in Japanese Women. J Obes. 2019;2019:2439571. Published 2019 Mar 3. doi:10.1155/2019/2439571
  • Aparicio A, Rodríguez-Rodríguez EE, Aranceta-Bartrina J, et al. Differences in meal patterns and timing with regard to central obesity in the ANIBES (‘Anthropometric data, macronutrients and micronutrients intake, practice of physical activity, socioeconomic data and lifestyles in Spain’) Study [published correction appears in Public Health Nutr. 2018 Jun;21(8):1588]. Public Health Nutr. 2017;20(13):2364–2373. doi:10.1017/S1368980017000635