Οι πέντε καλύτερες ωμές τροφές

Το κρεμμύδι συμβάλλει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού του σώματος και μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Θα πρέπει να το τρώτε πάντα ωμό: όταν μαγειρεύεται, μπορεί να χάσει μέχρι και το 60% των ωφέλιμων ενζύμων του.

Πιθανώς έχετε ήδη ακούσει για τις ωφέλειες της ωμοφαγικής διατροφής στη βελτίωση της σιλουέτας σας και στο αδυνάτισμα. Όταν όμως μιλάμε για τροφές που είναι ωμές, δεν εννοούμε ότι πρέπει να αρχίσετε να τρώτε κρέατα ή ψάρια χωρίς να τα μαγειρεύετε. Μην σας τρομάζει η λέξη ωμές! Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι καλύτερες ωμές τροφές.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, η αύξηση της ημερήσιας πρόσληψης ωμών φρούτων και λαχανικών δεν βοηθάει μόνο στην καύση περισσότερου λίπους αλλά και στην πρόληψη πολυάριθμων ασθενειών  και στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης. Είμαστε βέβαιοι ότι θα βρείτε ενδιαφέρουσες τις πληροφορίες του σημερινού άρθρου.

Οι πολλές ωφέλειες της κατανάλωσης ωμών τροφών

2-oma-lahanika

Υπάρχουν πολλές τροφές εκεί έξω που είναι πολύ πιο ωφέλιμες όταν καταναλώνονται ωμές παρά όταν μαγειρεύονται. Οι ωμές τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και πεπτικά ένζυμα που σας βοηθούν να αισθάνεστε πιο χορτάτοι.

Να έχετε υπόψη σας ότι είναι σημαντικό να γνωρίζετε από πού προέρχονται τα ωμά φρούτα και λαχανικά σας. Όσο λιγότερα χημικά έχουν έρθει σε επαφή μαζί τους κατά την καλλιέργειά τους, τόσο το καλύτερο. Μη διστάζετε λοιπόν να επιλέγετε βιολογικά προϊόντα αντί για άλλα λιγότερο φυσικά προϊόντα.

Πώς μπορούν να σας ωφελήσουν οι ωμές τροφές;

  • Πείτε αντίο στο φούσκωμα στην κοιλιά: αν συνήθως έχετε δυσπεψία ή αέρια μετά το φαγητό, η επιλογή πέντε ωμών φρούτων και λαχανικών την ημέρα θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε αυτά τα ενοχλητικά προβλήματα. Μασάτε πιο αργά και η τροφή σας θα φτάσει στο στομάχι καλύτερα. Έτσι ενεργοποιείτε επίσης ένζυμα που βελτιώνουν την πέψη και συμβάλλουν στην απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών. Και μην ξεχνάτε ότι η κατανάλωση ωμών τροφών είναι ο καλύτερος τρόπος να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα.
  • Θα αισθάνεστε πιο χορτάτοι: η κατανάλωση ωμών τροφών δεν σας βοηθάει μόνο να απορροφήσετε περισσότερες θρεπτικές ουσίες, αλλά και ενεργοποιεί νευροδιαβιβαστές στον εγκέφαλο που επιτρέπουν στο σώμα να μάθει ότι χορτάσατε. Επίσης αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, η οποία βελτιώνει τη διάθεσή σας.
  • Θα επιβραδύνετε τη διαδικασία της γήρανσης: θέλετε πραγματικά να αποφύγετε τις ενοχλητικές ρυτίδες; Δεν είναι ότι οι ωμές τροφές θα σας βοηθήσουν να τις αποφεύγετε για πάντα, όμως μπορούν να επιβραδύνουν την εμφάνισή τους χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Σύμφωνα με μια μελέτη πάνω στη διαδικασία της γήρανσης στο Research Center for Human Nurtition, η Dr. Jean Mayer του Tufts University της Βοστώνης συμπέρανε ότι η κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών καθημερινά σας εξασφαλίζει περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες για την καταπολέμηση της γήρανσης του εγκεφάλου και άλλων εκφυλιστικών ασθενειών, όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ για παράδειγμα.
  • Ισορροπία ανάμεσα στο νάτριο και το κάλιο: ξέρατε ότι η κατανάλωση ωμών λαχανικών είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να εξασφαλίσετε κάλιο; Ορισμένα φρούτα και λαχανικά είναι εξαιρετικά για την καταπολέμηση της υπερβολικής ποσότητας νατρίου στο σώμα και για την αποκατάσταση της ισορροπίας που είναι απαραίτητη για μια καλή υγεία.
  • Οι ωμές τροφές είναι ιδανικές για αδυνάτισμα: οι άνθρωποι που περιλαμβάνουν ορισμένες ωμές τροφές στην καθημερινή διατροφή τους διαπιστώνουν ότι τους βοηθούν να χάσουν βάρος. Η μέθοδος αυτή είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, επειδή τους βοηθάει να αισθάνονται ότι έχουν χορτάσει και έχουν καταναλώσει θρεπτικές τροφές με λίγες θερμίδες και λίπη. Να θυμάστε, ωστόσο, ότι η τήρηση αυτού του είδους διατροφής απαιτεί πολλή θέληση. Θα πρέπει να καταναλώνετε πέντε μερίδες ωμών φρούτων και λαχανικών κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και σπόρους και φύτρα. Ο συνδυασμός τους με άλλες τροφές θα σας εξασφαλίσει την πρωτεΐνη που χρειάζεστε και θα έχετε την επίπεδη κοιλιά που προσπαθείτε τόσο σκληρά να αποκτήσετε -όμως απαιτείται μεγάλη αφοσίωση στο σκοπό σας.

Ποιες είναι οι καλύτερες ωμές τροφές;

Μπρόκολο και νεροκάρδαμο

3-brokolo-kai-nerokardamo

Γνωρίζετε ήδη πόσο υγιεινά είναι το μπρόκολο και το νεροκάρδαμο. Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε αυτά στο ιστολόγιό μας και συνιστούμε να καταναλώνετε τουλάχιστον δύο με τρεις μερίδες από αυτά την εβδομάδα… ξέρατε όμως ότι είναι καλύτερο για σας να τα τρώτε ωμά; Όταν αυτά τα δύο λαχανικά μαγειρεύονται, χάνουν τα ένζυμα που καταπολεμούν τον καρκίνο και βελτιώνουν την πέψη.

Για να τα απολαύσετε ωμά, απλώς κόψτε τα σε πολύ μικρά κομματάκια και συνδυάστε τα με φύτρα και άλλες τροφές. Είναι εξαιρετικά για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Κόκκινη πιπεριά

4-kokkini-piperia1

Αυτή η τροφή χωρίς λιπαρά είναι ιδανική για την επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Οι κόκκινες πιπεριές είναι πάντα πιο υγιεινές όταν καταναλώνονται ωμές. Βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και χωνεύονται ευκολότερα σε ωμή μορφή, εξασφαλίζοντάς σας ταυτόχρονα περισσότερες βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες. Προσθέτετε λεπτές φέτες κόκκινης πιπεριάς στις σαλάτες σας.

Κρεμμύδια

5-kremmydia

Σας αρέσουν τα κρεμμύδια; Δίνουν ωραία γεύση στις συνταγές σας, αυτό το μοναδικό άρωμα που συμπληρώνει τόσα πολλά πιάτα. Θα πρέπει ωστόσο να ξέρετε πως, όταν μαγειρεύετε τα κρεμμύδια, χάνουν μέχρι και το 60% των υγιεινών μετάλλων και αντιοξειδωτικών ουσιών που εξασφαλίζουν. Είναι καλύτερα να τρώτε τα κρεμμύδια ωμά, αλλά όχι σε υπερβολική ποσότητα.

Αυτό θα επιταχύνει το μεταβολισμό σας, ενώ επιπλέον θα ωφεληθείτε από μια ουσία που είναι γνωστή ως γλυκοκινίνη, η οποία βοηθάει στη μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα. Είναι φανταστικό!

Πράσινο μήλο

6-milo-granny-smith

Αφήστε τις μαρμελάδες και τους φυσικούς χυμούς. Είναι καλύτερα να τρώτε ωμά μήλα το πρωί, μαζί με τη φλούδα. Είναι ένας υγιεινός τρόπος να φροντίσετε το σώμα σας, να κάψετε περισσότερο λίπος και να αποκτήσετε το επίπεδο στομάχι που επιθυμείτε.

Σκόρδο

7-skordo

Όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει πολύ ρύζι ή πολλά κρέατα, συνήθως βάζετε και πολύ σκόρδο. Αρωματίζει και καρυκεύει τα φαγητά. Όμως αν τρώτε το σκόρδο ωμό ωφελείστε πολύ περισσότερο, επειδή όταν το μαγειρεύετε χάνει την αλισίνη που περιέχει, ένα συστατικό που δρα ως φυσική αντιβιοτική και αποτοξινωτική ουσία στο σώμα. Γιατί να μην ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα ποτήρι νερό και μια σκελίδα ωμό σκόρδο;

Κατηγορίες: Αδυνάτισμα Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν