9 βραδινά που θα σας βοηθήσουν να αποκτήστε μια επίπεδη κοιλιά.

· 14 Δεκεμβρίου 2018
Για να αποκτήστε μια επίπεδη κοιλιά θα πρέπει να είστε υπομονετικοί και να συνδυάσετε τις διουρητικές και φυσικές τροφές με τη φυσική άσκηση, ώστε να κάψετε το λίπος.

Θέλετε να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά; Ένας στόχος σαν αυτόν, όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, απαιτεί τρία σημεία κλειδιά: συνέπεια, λίγη άσκηση και μία ισορροπημένη διατροφή.

Αυτό δεν θα το καταφέρετε σε μία μόλις μέρα ή ακόμη και σε ένα μήνα. Θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες προτού δείτε λιγότερα κιλά, λιγότερη πλαδαρότητα και μικρότερο μέγεθος στα ρούχα σας.

Εφόσον ειπώθηκε και αυτό, εκτός από τη φυσική πλευρά των πραγμάτων, είναι σημαντικό να προσέξετε το μέγεθος της κοιλιάς σας για έναν σημαντικότατο λόγο: την υγεία σας.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε πως μία πρησμένη κοιλιά σχετίζεται με τον αυξημένο κίνδυνο μιας καρδιαγγειακής νόσου.

Γι’ αυτό, αξίζει να βάλετε όλες σας τις δυνάμεις για να αποτρέψετε κάτι τέτοιο. Και αν θέλετε να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να προσέχετε τη διατροφή σας.

Σήμερα θα θέλαμε να αναφέρουμε κάποια φαγητά για βραδινό που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τον στόχο σας, να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά.

1. Πείτε ναι στα φυλλώδη πράσινα λαχανικά για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά είναι να τρώτε φυλλώδη πράσινα λαχανικά κάθε μέρα αντί άλλες, πιο βλαβερές τροφές.

Όμως, θα πρέπει να επιλέγετε εκείνα τα οποία δεν θα σας προκαλέσουν δυσπεψία και θα σας επιτρέψουν να έχετε έναν απρόσκοπτο και χαλαρωτικό ύπνο, ειδικά για το τελευταίο γεύμα της ημέρας σας.

  • Τα καλύτερα λαχανικά είναι η λαχανίδα, το σπανάκι και το μαρούλι ρομάνα.
  • Ωστόσο, θυμηθείτε: αν είναι πολύ δύσκολο να φαγωθούν ωμά, μπορείτε πάντα να τα μαγειρέψετε στον ατμό.
  • Έτσι θα διατηρήσουν ένα καλό μέρος των θρεπτικών τους ιδιοτήτων και θα είναι ευκολότερο να ξεκουραστείτε.

Διαβάστε περισσότερα: 5 λιγότερο γνωστά σημάδια του διαβήτη

2. Ελαιόλαδο

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το ελαιόλαδο είναι ένας ακόμα σύμμαχος για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά.

Τα λιπαρά οξέα που συναντούμε στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, όπως το ελαϊκό οξύμπορεί να βοηθήσει στη διάλυση των πιο ανθεκτικών λιπαρών που βρίσκονται στο σώμα μας, ειδικά εκείνων στην περιοχή της κοιλιάς.

  • Βάλτε λίγο ελαιόλαδο στις σαλάτες σας: η υγεία σας θα σας ευγνωμονεί.

3. Εκχύλισμα μέντας

Πριν πάτε για ύπνο, μη διστάσετε να πιείτε ένα καλό εκχύλισμα μέντας.

Πέραν του ότι δρα ως μυοχαλαρωτικό, η μέντα βοηθά στην αποτοξίνωση του σώματός σας. Επιπλέον, είναι ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες και ένας υπέροχος σύμμαχος για τη διατήρηση της υγείας του ήπατος.

  • Μπορείτε να πίνετε έως και δύο κούπες εκχυλίσματος μέντας την ημέρα.

Να θυμάστε πως η καλύτερη στιγμή για να ευνοήσετε την ευεξία σας και την απώλεια βάρους είναι τη νύχτα.

4. Κέλπιες

Κέλπιες για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά

Αν δεν έχετε ξανακούσει για τις κέλπιες, καιρός είναι να ακούσετε τώρα. Οι κέλπιες χαίρουν εκτίμησης για τα υψηλά επίπεδα ιωδίου τους και την ικανότητά τους να ρυθμίζουν τον μεταβολικό ρυθμό (την ταχύτητα με την οποία το σώμα μας καίει το λίπος).

Οι κέλπιες είναι επίσης πλούσιες σε πολλαπλές βιταμίνες, όλες τους ιδανικές για τη διάλυση των λιπαρών και την ανακούφιση από την κατακράτηση υγρών.

Ψάξτε τις στα εξειδικευμένα τμήματα των σούπερ μάρκετ. Θα τις λατρέψετε!

5. Σπαράγγια

Είτε πρόκειται για άγρια είτε για λευκά σπαράγγια, φάτε όσα θέλετε καθώς κάνουν καλό στην υγεία σας.

Τα σπαράγγια είναι γεμάτα βιταμίνες (Α, σύμπλεγμα Β, C και Ε), και μέταλλα όπως ο ψευδάργυρος και το κάλιο. Όλα αυτά είναι σημαντικά για να βοηθήσουμε την εξάλειψη των παραπανίσιων υγρών στο σώμα μας.

Διαβάστε περισσότερα: Χάστε βάρος με αυτά τα ροφήματα αποτοξίνωσης

6. Ντομάτες

Ντομάτες για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά

Λατρεύουμε τις ντομάτες, και είναι μια καταπληκτική επιλογή για ένα υγιεινό βραδινό αν τις συνδυάσετε με λίγη πρωτεΐνη.

Οι ντομάτες είναι γεμάτες αντιοξειδωτικά. Μας βοηθούν να χάσουμε βάρος για πολλούς λόγους: καταπολεμούν τις φλεγμονές και την κατακράτηση υγρών.

Επίσης, χάρη στη λεπτίνη, ένα είδος πρωτεΐνης που βρίσκεται στις ντομάτες, μπορείτε να ρυθμίσετε τον μεταβολισμό σας και να έχετε ένα αίσθημα πληρότητας.

7. Καρπούζι

Τα καρπούζια είναι πλούσια σε κάλιο (και νερό, φυσικά). Αυτό είναι ένα βασικό μεταλλικό στοιχείο για την επαρκή εξάλειψη παραπανίσιων υγρών από το σώμα σας.

Πέραν τούτου, τα καρπούζια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία φροντίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και καταπολεμά τις φλεγμονές.

Μη διστάσετε να φτιάξετε νόστιμες σαλάτες στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε καρπούζι. Θα το λατρέψετε!

8. Αγγούρια

Τα αγγούρια είναι στην πραγματικότητα ένα ακόμη μέλος της οικογένειας του καρπουζιού και του πεπονιού. Γι’ αυτό, μοιράζονται τις ίδιες ιδιότητες όσον αφορά την απώλεια βάρους.

Δίνουν αίσθηση ικανοποίησης, είναι διουρητικά και γεμάτα βιταμίνες. Στο βραδινό σας, μπορείτε να τα κόψετε σε λεπτές φέτες και να τα σερβίρετε με λίγες σταγόνες μηλόξυδου.

9. Αγκινάρες

Αγκινάρες για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά

Είναι φανταστικές και κάτι παραπάνω από μια τέλεια διατροφική επιλογή για βραδινό.

Είναι πλούσιες σε ίνες, καταπολεμούν το πρήξιμο της κοιλιάς, έχουν ελάχιστες θερμίδες, είναι θρεπτικές, είναι εύπεπτες, και φυσικά είναι πολύ νόστιμες.

Επιπρόσθετα, δε θα πρέπει να ξεχνάτε πως οι αγκινάρες είναι λαχανικά τα οποία βοηθούν την υγεία του ήπατος.

Οποιοδήποτε φαγητό που φροντίζει την υγεία του ήπατος είναι ιδανικό για βραδινό. Εξάλλου, όπως ίσως γνωρίζετε, αυτό το όργανο αναλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος της αποτοξίνωσης του σώματός σας κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Εν κατακλείδι, αν θέλετε να χάσετε βάρος στην κοιλιά, είναι απαραίτητο να είστε συνεπείς και να συνδυάζετε μια υγιεινή, ισορροπημένη και με ποικιλία διατροφή μαζί με λίγη άσκηση.

Μη διστάσετε να ξεκινήσετε να φροντίζετε καλύτερα τον εαυτό σας σήμερα!

  • Mcquaid K. Approach to the patient with gastrointestinal disease. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Goldman-Cecil Medicine. 25th ed. Philadelphia, PA: Elsevier Saunders; 2016:chap 132.
  • Squires R, Carter SN, Postier RG. Acute abdomen. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Textbook of Surgery. 20th ed. Philadelphia, PA: Elsevier; 2017:chap 45.