Αντίο στο διπλοσάγονο με 7 πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις!

26 Μαρτίου 2019
Μάθετε ποιες 7 απλές ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το ανεπιθύμητο διπλοσάγονο. Σας τις παρουσιάζουμε!

Αφιερώνοντας λίγα μόνο λεπτά κάθε μέρα, μπορείτε να δυναμώσετε τους μύες στο σαγόνι και το λαιμό σας και αυτό, με τη σειρά του, θα σας βοηθήσει να εξαλείψετε και να πείτε αντίο στο διπλοσάγονο. Το διπλοσάγονο δεν είναι ευχάριστο στην όψη και δε συμβάλλει στη δημιουργία μιας ελκυστικής εικόνας μας στον καθρέφτη ή στις φωτογραφίες.

Η συσσώρευση λίπους σε αυτό το σημείο του σώματος, είναι πιθανή ένδειξη ότι έχετε προδιάθεση να παρουσιάσετε κάποιο καρδιομεταβολικό νόσημα. Το διπλοσάγονο, επίσης,  δε δημιουργείται μόνο σε υπέρβαρα άτομα. Ο καθένας μπορεί να αναπτύξει αυτό το χαρακτηριστικό εάν οι μύες της σιαγόνας είναι αδύναμοι. Οι αδύναμοι μύες δεν υποστηρίζουν επαρκώς το περίγραμμα του προσώπου, με αποτέλεσμα την απώλειά της γραμμής του.

Συνήθως, κάτι τέτοιο συμβαίνει σε προχωρημένη ηλικία, ωστόσο καλό είναι να είστε σε επαγρύπνηση! Για το σκοπό αυτόν, σας παρουσιάζουμε τις πλέον αποτελεσματικές ασκήσεις για να εξαλείψετε το διπλοσάγονο.

Τα καλά νέα είναι ότι οι προτεινόμενες ασκήσεις είναι πολύ εύκολες. Συνεπώς, μπορείτε να τις κάνετε οποιαδήποτε στιγμή και μάλιστα, στην άνεση του σπιτιού σας.

1. Κυκλική κίνηση της γλώσσας

αντίο στο διπλοσάγονο

  • Καθίστε άνετα, κρατώντας την πλάτη σας εντελώς ίσια και με το στόμα σας κλειστό.
  • Με τη γλώσσα σας, διαγράψτε κυκλικές κινήσεις, ακολουθώντας την περίμετρο του ουρανίσκου σας.
  • Προσπαθήστε να εκτελέσετε δέκα επαναλήψεις, τρεις φορές την ημέρα.
  • Μπορείτε, επίσης, να δοκιμάσετε να κάνετε κυκλικές κινήσεις από πλευρά σε πλευρά.

Διαβάστε ακόμα: Άφθες στο στόμα: 7 σπιτικές θεραπείες για γρήγορη επούλωση

2. Πιέσεις με τη γλώσσα

  • Αρχικά, λάβετε θέση με την πλάτη σας εντελώς ίσια και τους ώμους σας να «πέφτουν» χαλαροί, κατά προτίμηση σε άνετη θέση.
  • Γείρτε το κεφάλι σας προς τα πίσω μέχρι να βλέπετε το ταβάνι στην ευθεία.
  • Κατόπιν, πιέστε τη γλώσσα σας στον ουρανίσκο. Ενώ πιέζετε, μετακινήστε το κεφάλι προς το στήθος σας μέχρι να φτάσετε όσο πιο κοντά μπορείτε.
  • Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης δεν πρέπει να σταματήσετε να εφαρμόζετε πίεση με τη γλώσσα στον ουρανίσκο σας, γι’ αυτό συγκεντρωθείτε! Μετά, χαλαρώστε τη γλώσσα σας και επανέλθετε στην αρχική στάση.
  • Κάντε τουλάχιστον 20 επαναλήψεις την ημέρα.

 3. Συνοφρυωθείτε και πείτε αντίο στο διπλοσάγονο

  • Μπορείτε να εκτελέσετε αυτήν την άσκηση είτε όρθιοι είτε σε καθιστή θέση. Επιλέξτε τη στάση που σας ταιριάζει περισσότερο.
  • Βγάλτε προς τα έξω το κάτω χείλος σας όσο μακριά μπορείτε από τα δόντια σας. Σκεφθείτε ότι μοιάζει με την έκφραση που παίρνουν τα μωρά όταν ετοιμάζονται να βάλουν τα κλάματα.
  • Καθώς συνοφρυώνεστε, σφίξτε τους μύες του λαιμού σας και γείρτε το κεφάλι προς το στήθος σας.
  • Φροντίστε η πλάτη και οι ώμοι σας να είναι πάντοτε σε ευθεία θέση ενώ κάνετε αυτήν την άσκηση.
  • Μόλις το σαγόνι ακουμπήσει στο στήθος σας, επιστρέψτε στην αρχική θέση, ξεκουραστείτε και επαναλάβετε τουλάχιστον 15 φορές την ημέρα.

4. Πείτε «Ο», όπως αντίο στο διπλοσάγονο

αντίο στο διπλοσάγονο

  • Ξεκινήστε λαμβάνοντας θέση με την πλάτη ίσια και τους ώμους σας να «πέφτουν» χαλαροί.
  • Ακολούθως, γείρτε το κεφάλι σας προς τα πίσω και σχηματίστε με τα χείλη σας ένα «Ο».
  • Κρατήστε άκαμπτο το λαιμό σας και διατηρήστε αυτήν τη στάση για 20-25 δευτερόλεπτα. Μετά, επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα.

5. Κυκλικές κινήσεις του σαγονιού

  • Μπορείτε να εκτελέσετε αυτήν την άσκηση είτε όρθιοι είτε καθιστοί. Το σημαντικό εδώ, είναι να κρατήσετε την πλάτη σας όσο το δυνατόν πιο ίσια.
  • Κατόπιν, κινήστε το σαγόνι σας μέχρι να ακουμπήσει στον έναν ώμο και μετά κινήστε το προς τον άλλο ώμο.
  • Κατά τη διάρκεια της κίνησης από τον έναν ώμο προς τον άλλο, το σαγόνι σας θα πρέπει να διαγράφει ένα ημικύκλιο, εφαπτόμενο πάντα στο στήθος σας. Βεβαιωθείτε ότι οι ώμοι σας παραμένουν χαλαροί.
  • Επαναλάβετε δέκα φορές.

Ενημερωθείτε, επιπλέον: Ενδυναμώστε τους μυς του αυχένα σας με αυτή την αποτελεσματική ρουτίνα ασκήσεων

6. Στείλτε φιλιά στο ταβάνι και αντίο στο διπλοσάγονο

  • Η άσκηση αυτή, εκτελείται σε όρθια θέση με τα χέρια σας να βρίσκονται παράλληλα και κατά μήκος στο σώμα σας.
  • Γείρτε το κεφάλι σας προς τα πίσω μέχρι να αντικρίσετε στην ευθεία το ταβάνι.
  • Ακολούθως, σουφρώστε τα χείλη σας όσο πιο δυνατά μπορείτε, μέχρι να νιώσετε πίεση στους μύες του λαιμού και του σαγονιού σας.
  • Παραμείνετε στη στάση αυτή για τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα και μετά, επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε την άσκηση 15 φορές κάθε ημέρα.

7. Προφέρετε τα φωνήεντα

αντίο στο διπλοσάγονο

Η τελευταία προτεινόμενη άσκηση για την καταπολέμηση του διπλοσάγονου είναι πραγματικά απλή και μπορείτε να την κάνετε οποιαδήποτε στιγμή.

  • Σταθείτε όρθιοι με την πλάτη εντελώς ίσια.
  • Τώρα, προφέρετε κάθε φωνήεν αργά, με το στόμα σας ορθάνοιχτο.
  • Επαναλάβετε όσες περισσότερες φορές μπορείτε.