Χάστε βάρος πίνοντας smoothies μια φορά την εβδομάδα

22 Μαρτίου 2019
Μια μόνο ημέρα την εβδομάδα σας συμβουλεύουμε να καταναλώνετε αυτά τα smoothies στη θέση των γευμάτων.

Μπορείτε να χάστε βάρος πίνοντας smoothies. Τα smoothies είναι συνήθως γνωστά επειδή προσθέτουν κιλά λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε ζάχαρη και λιπαρά. Όμως, αν τα φτιάξετε με τα σωστά συστατικά, μπορούν στην πραγματικότητα να είναι γευστικά, γλυκά και κρεμώδη αλλά και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Μια μόνο ημέρα την εβδομάδα σας συμβουλεύουμε να καταναλώνετε αυτά τα smoothies στη θέση των γευμάτων. Έτσι το πεπτικό σας σύστημα θα μπορέσει να ξεκουραστεί. Τα smoothies αυτά χωνεύονται εύκολα, γεγονός που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος αντισταθμίζοντας οποιεσδήποτε υπερβολές ή την κατανάλωση ανθυγιεινών φαγητών τις άλλες ημέρες της εβδομάδας.

Χάστε βάρος πίνοντας smoothies – Ωφέλειες για την Υγεία

  • Τα smoothies μας επιτρέπουν να αναμείξουμε διαφορετικά υλικά, συμπεριλαμβανομένων τροφών οι οποίες κανονικά μπορεί να μη μας αρέσουν, χωρίς να προσέχουμε τις γεύσεις τους.
  • Γενικά, συνήθως δεν μασάμε την τροφή μας όσο καλά θα έπρεπε, όμως τα smoothies κάνουν τις τροφές να περνούν εύκολα από τον πεπτικό σωλήνα.
  • Επειδή τα smoothies έχουν παχύρρευστη υφή, ικανοποιούν την πείνα μας.
  • Μπορούμε να συνδυάσουμε διαφορετικές τροφές ανάλογα με τις προτιμήσεις μας και να εστιάσουμε σε αυτές που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες του οργανισμού μας.
  • Μπορούμε να προσθέσουμε φυσικά συμπληρώματα στα smoothies, τα οποία τα κάνουν ακόμα πιο θρεπτικά και θεραπευτικά.
  • Τα smoothies περιέχουν την απαραίτητη ποσότητα υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών που χρειάζεται το σώμα για επαρκή παραγωγή ενέργειας.
  • Τα smoothies μπορούν να εξασφαλίσουν ένα αναγκαίο διάλειμμα μετά από μια περίοδο υπερβολικής κατανάλωσης τροφής.

Χάστε βάρος πίνοντας smoothies

Επισκεφθείτε και αυτό το άρθρο: Τα οφέλη του Μάτε: Μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;

Χάστε βάρος πίνοντας smoothies – Πώς τα φτιάχνουμε;

Πρώτα επιλέγουμε μια ημέρα της εβδομάδας που δεν απαιτεί από μας μεγάλη σωματική ή διανοητική προσπάθεια, επειδή το σώμα θα δουλέψει σκληρά για να αποτοξινωθεί και να αναζωογονηθεί.

Πίνετε περίπου τρία ως δέκα smoothies σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Είναι σημαντικό να μην πεινάτε, αλλά θα πρέπει επίσης να αφήνετε αρκετή ώρα να περνάει ανάμεσα στα smoothies προκειμένου να επιτρέπετε την ολοκληρωμένη πέψη τους.

Πίνετε τα smoothies αργά απολαμβάνοντάς τα, ακόμα και μασώντας μέρη του ροφήματος. Αν ανήκετε στους ανθρώπους που είναι περισσότερο συνηθισμένοι στην κατανάλωση στερεών τροφών, μπορείτε να τρώτε πιο παχύρρευστα smoothies από ένα μπολ χρησιμοποιώντας ένα κουτάλι.

Είναι ιδανικό να επιλέγετε πάντα την ίδια ημέρα της εβδομάδας ώστε το σώμα να συνηθίσει σε μια ρουτίνα αποτοξίνωσης.

Αποφεύγετε πάντα τη χρήση προϊόντων καπνού ή άλλες ανθυγιεινές συνήθειες.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας ασκηθείτε ήπια, όπως κάνοντας γιόγκα ή τάι-τσι, ασκήσεις αναπνοής, διαλογισμό, χαλάρωση, κ.λπ.. Μπορείτε επίσης να κάνετε εύκολους περιπάτους στην παραλία ή απλές πεζοπορίες.

Εκτός από την κατανάλωση smoothies, πίνετε άφθονο νερό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε αποτοξινωτικά τσάγια που βοηθούν στον καθαρισμό του οργανισμού σας. Για παράδειγμα:

  • Για να ενισχύσετε το συκώτι: φτιάξτε τσάι με γαϊδουράγκαθο, πικραλίδα, φύλλα μπόλντο και αγκινάρα.
  • Για να αποτοξινώσετε τα νεφρά: φτιάξτε τσάι από ρίζα άρκτιου και εκουιζέτο.
  • Για να βελτιώσετε την εντερική λειτουργία: δοκιμάστε το λινέλαιο.
  • Για να καθαρίσετε το δέρμα: χρησιμοποιήστε τσάγια από τσουκνίδα. Σύμφωνα με την έρευνα του Δρ. Hosein Akbari μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα εγκαύματα.
  • Για να καταπραΰνετε το νευρικό σύστημα: αναμείξτε πασιφλόρα, γλυκολέμονο και ρίζα βαλεριάνας.

Κούπα με τσάι

Δείτε και αυτό: 5 στάσεις της γιόγκα για μια επίπεδη κοιλιά

Προετοιμασία των smoothies

Ακολουθούν συστατικά που προσθέτουμε σε κάθε smoothie. Για να αποφύγετε προβλήματα με την πέψη, δεν θα πρέπει να επιλέγετε πάνω από ένα υλικό από κάθε κατηγορία για να προσθέσετε στο ίδιο smoothie:

  • Φρέσκα φρούτα: μήλο, αχλάδι, ανανάς, φράουλα, παπάγια
  • Ώριμη μπανάνα
  • Νεαρό σπανάκι
  • Ώριμο αβοκάντο
  • Τριμμένοι ξηροί καρποί: αμύγδαλα, καρύδια, κουκουναρόσπορος, φουντούκια
  • Αποξηραμένα φρούτα: δαμάσκηνα, σταφίδες, χουρμάδες
  • Φυτικά ροφήματα (βρώμη, ρύζι, σόγια), φρέσκος φυσικός χυμός μήλου ή νερό.

Smoothie με μάνγκο και μάνγκο σε μπολ

Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε μερικά από τα παρακάτω συμπληρώματα, τα οποία προσθέτουν θρεπτικές ουσίες και εξασφαλίζουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα, λιπαρά οξέα, και άλλα.

  • Μαγιά μπίρας: είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα για το δέρμα, τα μαλλιά, τα νύχια και το νευρικό σύστημα και επίσης εξασφαλίζει ενέργεια.
  • Φύτρο σταριού: το φύτρο σταριού αποτελεί θαυμάσιο αντιοξειδωτικό και είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Ε.
  • Γύρη μέλισσας σε σκόνη: πρόκειται για μια θρεπτική υπερτροφή που βοηθάει στην καταπολέμηση της κόπωσης και την εξάντλησης, ενώ ενισχύει τις φυσικές άμυνες του οργανισμού.
  • Λινέλαιο ψυχρής έκθλιψης: το λάδι αυτό είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα.
  • Εξαιρετικά παρθένο έλαιο καρύδας: αυτό το ιδιαίτερα θρεπτικό λάδι θα προσθέσει μια υπέροχη, ελαφρώς γλυκιά γεύση στα smoothies.
  • Σπιρουλίνα σε σκόνη: η σπιρουλίνα είναι μία από τις καλύτερες διαθέσιμες υπερτροφές. Αν προσθέσετε λίγη σε ένα smoothie η γεύση του δεν θα αλλάξει, αλλά θα αποκτήσει πράσινο χρώμα.
  • Σκόνη σιταρόχορτου: πρόκειται για ένα θαυμάσιο αποτοξινωτικό προϊόν καθώς και μια καλή πηγή μετάλλων.

Για να γλυκάνετε τα smoothies, επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:

  • Στέβια
  • Μέλι
  • Μελάσα
  • Σιρόπι σφένδαμου

Μερικές φορές, μια ώριμη μπανάνα μπορεί να γλυκάνει ακριβώς όσο πρέπει το smoothie σας.

Mattes, M. Z., & Vickers, Z. M. (2018). Better-liked foods can produce more satiety. Food Quality and Preference. https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2017.10.012 Tan, K. W., Graf, B. A., Mitra, S. R., & Stephen, I. D. (2017). Impact of fresh fruit smoothie consumption on apparent health of Asian faces. Evolution and Human Behavior. https://doi.org/10.1016/j.evolhumbehav.2017.02.004 Slavin, J. L., & Lloyd, B. (2012). Health Benefits of Fruits and Vegetables. Advances in Nutrition: An International Review Journal. https://doi.org/10.3945/an.112.002154