Γευστικό φυσικό ρόφημα για την αποκατάσταση του θυρεοειδούς

· 1 Νοεμβρίου 2016

Χάρη στις ιδιότητές τους, τα συστατικά όπως το κράνμπερι μαζί με τα μπαχαρικά και το χυμό του λεμονιού μπορούν να συμβάλουν στην αποκατάσταση της υγείας του θυρεοειδούς ενώ ανακουφίζουν από τα συμπτώματα που παρουσιάζονται.

Οι αλλαγές στο θυρεοειδή αδένα είναι πιο συνηθισμένες στις γυναίκες από ό,τι στους άντρες.

Γενικά υπάρχουν πολλές διαφορετικές αιτίες δυσλειτουργίας του θυρεοειδούς, όμως δεν είναι πάντα εύκολο να καταλάβετε ότι αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο ορμονικό αδένα.

Μερικές φορές η κόπωση, η απάθεια και άλλες αλλαγές, όπως η τριχόπτωση ή η αύξηση του βάρους, συνδέονται με κάποιου είδους συναισθηματική διαταραχή, ακόμα και με κατάθλιψη.

Πριν όμως καταλήξετε στα δικά σας συμπεράσματα, πρέπει να δείτε ένα γιατρό.

Όταν η λειτουργία του θυρεοειδούς διαταράσσεται, μπορεί να υποφέρετε από υποθυρεοειδισμό ή υπερθυρεοειδισμό. Κάθε άτομο είναι μοναδικό και θα πρέπει να βρείτε την καλύτερη θεραπεία για τις ανάγκες σας.

Πρέπει επίσης να βελτιώσετε τις συνήθειές σας και, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το να συμπεριλάβετε το παρακάτω γευστικό ρόφημα στη διατροφή σας θα μπορούσε να προσφέρει μεγάλη βοήθεια.

Ρίξτε μια ματιά λοιπόν!

Ένα γευστικό φυσικό ρόφημα για την αποκατάσταση του θυρεοειδούς αδένα σας

Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτό το φυσικό ρόφημα δεν θεραπεύει ούτε τον υποθυρεοειδισμό ούτε τον υπερθυρεοειδισμό.

Πρόκειται για ένα καθημερινό συμπλήρωμα για να φροντίσετε καλύτερα το θυρεοειδή αδένα σας και επομένως για να αντιμετωπίσετε συμπτώματα όπως:

  • Κόπωση.
  • Ξηροδερμία.
  • Πεσμένη διάθεση.
  • Απώλεια ενέργειας.
  • Κακή διάθεση.
  • Κατακράτηση υγρών.
  • Αδύναμα μαλλιά ή νύχια.
  • Αίσθηση κρύου ή καύσου.

Παρακάτω εξηγούμε τις ωφέλειες καθενός από τα συστατικά αυτού του ροφήματος.

gynaika-me-provlima-sto-thyreoeidi

Κράνμπερι

Το κράνμπερι είναι μία από τις πλουσιότερες τροφές σε αντιοξειδωτικές ουσίες που είναι γνωστές στον άνθρωπο. Όχι μόνο αυτό αλλά και περιέχει μια καλή ποσότητα ιωδίου.

Έτσι, αν υποφέρετε από υπερθυρεοειδισμό, είναι καλύτερα να αποφεύγετε το κράνμπερι, όμως γενικά το φρούτο αυτό μπορεί να φροντίσει το θυρεοειδή και να προλάβει τις διαταραχές που συνδέονται με αυτόν. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μισό φλιτζάνι φυσικό χυμό κράνμπερι (100 γραμμάρια).

Χυμός λεμονιού

Μην ξεχνάτε να πίνετε χυμό λεμονιού κάθε μέρα. Διευκολύνει την πέψη και ρυθμίζει τη λειτουργία του θυρεοειδούς.

Λόγω των οξέων, των βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων στο χυμό του, το λεμόνι όχι μόνο καθαρίζει το σώμα αλλά και ενισχύει τις φυσικές άμυνες του οργανισμού για αύξηση της δύναμης και της ενέργειας.

Μοσχοκάρυδο

  • Όταν καταναλώνεται τακτικά σε μικρές ποσότητες, το μοσχοκάρυδο προστατεύει το μεταβολισμό και αποκαθιστά τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.
  • Έχει επίσης πολύ ισχυρή δράση στην καταπολέμηση της φλεγμονής και της κατακράτησης υγρών. Προλαμβάνει τις θρομβώσεις του αίματος και συμβάλλει στη φροντίδα του δέρματος αποτρέποντας την ξηροδερμία ή την απώλεια της ελαστικότητάς του.

Κανέλα

Τα φυσικά μπαχαρικά είναι οι μικροί θησαυροί της Μητέρας Φύσης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη φροντίδα της υγείας.

  • Πριν χρησιμοποιήσετε ζάχαρη ή αλάτι, να θυμάστε ότι τα μπαχαρικά μπορούν να ενισχύσουν σε μεγάλο βαθμό τη γεύση. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι βάζετε λίγη κανέλα στα ροφήματά σας, καθώς έτσι επίσης προστατεύετε το θυρεοειδή αδένα.
  • Η κανέλα συμβάλλει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Πρόκειται για ένα μπαχαρικό που χαρίζει ενέργεια και επίσης ενισχύει τη λειτουργία του θυρεοειδούς.
  • Η κανέλα σταθεροποιεί επίσης το σάκχαρο στο αίμα και μπορεί επομένως να βοηθήσει και στη βελτίωση της σιλουέτας και της συνολικής υγείας σας.

Τζίντζερ

Έχετε φρέσκια ρίζα τζίντζερ στο σπίτι; Αν ναι, τότε διαθέτετε ένα εκπληκτικό φυσικό φάρμακο για την υγεία του θυρεοειδούς.

  • Το τζίντζερ καταπολεμά τη φλεγμονή και τον πόνο και επίσης δίνει ενέργεια.
  • Έχει αντιοξειδωτική δράση, κάτι θαυμάσιο για τη φροντίδα του δέρματος και για τη βελτίωση της πέψης.
  • Αν έχετε πολλούς πονοκεφάλους ή αν αισθάνεστε συχνά κόπωση, βεβαιωθείτε ότι πίνετε εγχύματα με τζίντζερ. Έχει εξαιρετική δράση σε αυτές τις περιπτώσεις και μπορεί να υποκαταστήσει τα παυσίπονα.

Πώς θα φτιάξετε το φυσικό σας ρόφημα

kranberi

Υλικά

  • το χυμό από 1 λεμόνι
  • 1/2 φλιτζάνι κράνμπερι (100 γραμμάρια)
  • 2 ποτήρια νερό (400 ml)
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού τριμμένη ρίζα τζίντζερ (2 γραμμάρια)
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού κανέλα (2 γραμμάρια)
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού μοσχοκάρυδο (2 γραμμάρια)

Οδηγίες

  • Πρώτα πλύντε καλά το κράνμπερι και έπειτα βάλτε το στο μπλέντερ. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε μόνο φρέσκα υλικά, όπως φρέσκια ρίζα τζίντζερ, που μπορείτε να τρίψετε μέχρι να έχετε μισό κουταλάκι του τσαγιού από αυτή.
  • Στύψτε το λεμόνι.
  • Έπειτα βάλτε το κράνμπερι, το χυμό του λεμονιού, ένα ποτήρι νερό και τα μπαχαρικά στο μπλέντερ.
  • Χτυπήστε τα μέχρι να ανακατευτούν καλά και αδειάστε το μείγμα σε ένα βάζο. Προσθέστε το δεύτερο ποτήρι νερό.
  • Είναι καλύτερα να πίνετε το πρώτο σας ποτήρι αμέσως μόλις ξυπνήσετε. Το δεύτερο πρέπει να το πίνετε δεκαπέντε λεπτά πριν από το κύριο γεύμα της ημέρας.

Αν συνηθίσετε να πίνετε αυτό το φυσικό ρόφημα δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα, θα βελτιώσετε την υγεία σας και τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα σας.

Γιατί δεν το δοκιμάζετε σήμερα;