Καθαρίστε τον οργανισμό σας φυσικά σε 3 μέρες

Όπως ακριβώς κάνουμε μπάνιο, πλένουμε τα ρούχα μας και βουρτσίζουμε τα δόντια μας καθημερινά έτσι και ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από ένα τακτικό καθαρισμό. Ένας απλός τρόπος για να αρχίσετε να το κάνετε αυτό είναι να πίνετε ένα ποτήρι κρύο νερό μόλις ξυπνάτε το πρωί και ένα όταν ετοιμάζεστε για ύπνο.
chimos lemoni

Με τις τροφές, που καταναλώνουμε καθημερινά, γεμίζουμε τον οργανισμό μας τοξίνες. Αν προσθέσουμε, επίσης, το στρες, τη μόλυνση του περιβάλλοντος και διάφορα άλλα συναφή προβλήματα, γίνεται ξεκάθαρο πλέον ότι ο οργανισμός μας συσσωρεύει αρνητικές ουσίες, οι οποίες πρέπει να αποβάλλονται ανά τακτικά χρονικά διαστήματα. Στο ακόλουθο άρθρο, θα μάθετε πώς να καθαρίζετε τον οργανισμό σας με φυσικό τρόπο σε μόλις 3 μέρες.

Γιατί πρέπει να καθαρίζω τον οργανισμό μου;

Όπως ακριβώς κάνουμε μπάνιο, πλένουμε τα ρούχα μας και βουρτσίζουμε τα δόντια μας καθημερινά, έτσι και ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από έναν τακτικό καθαρισμό. Θα πρέπει να κάνετε αποτοξίνωση προκειμένου να αποβάλλετε τις τοξίνες και τις χημικές ουσίες από το ραφιναρισμένο αλεύρι, τη ζάχαρη, τα τηγανητά φαγητά και τα ζωικά προϊόντα (κρέας και γαλακτοκομικά) τα οποία καταναλώνετε καθημερινά.

Επιπλέον, ο καθαρισμός του οργανισμού είναι μια απαραίτητη διαδικασία, αφού οι περισσότεροι κάνουμε καθιστική ζωή και καθημερινά εκθέτουμε τον εαυτό μας στη μόλυνση του περιβάλλοντος, στο στρες , σε μεταβαλλόμενες συναισθηματικές καταστάσεις και γινόμαστε ανήσυχοι.

adinatisma

Αυτή η διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί για αρκετά χρόνια, αποδυναμώνοντας τα όργανά σας και γενικότερα τον οργανισμό σας. Γι’ αυτόν το λόγο πάσχουμε, συνήθως, από ορισμένες ασθένειες, αισθανόμαστε κουρασμένοι, υποφέρουμε από στομαχικούς πόνους, κρυολογούμε μια φορά το μήνα ή κοιταζόμαστε στον καθρέφτη και συνειδητοποιούμε ότι είμαστε χλωμοί και κουρασμένοι. Αν μπορέσετε να κατανοήσετε ότι αυτά τα σημάδια είναι ένα μήνυμα που σας στέλνει ο οργανισμός σας, θα αρχίσετε να δίνετε μεγαλύτερη προσοχή στο σώμα σας.

Αν και το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε μια διατροφή με ωμά λαχανικά, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν είμαστε όλοι έτοιμοι γι αυτό. Δεν χρειάζεται να στερηθείτε τα αγαπημένα σας φαγητά αλλά να προσπαθήσετε να τρώτε πιο υγιεινές τροφές. Μοναδική εξαίρεση αποτελούν τα πρόχειρα φαγητά, τα οποία θα πρέπει να αποβάλλετε εξ’ ολοκλήρου από τη διατροφή σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα αρχίσετε να αποβάλλετε με φυσικό τρόπο τις τοξίνες που έχουν συγκεντρωθεί στο σώμα σας και συνεπώς θα αρχίσετε να έχετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Πώς να καθαρίσετε τον οργανισμό σας

Καταναλώστε βιολογικά προϊόντα

Σίγουρα έχετε κοντά σας κάποιο τοπικό σουπερμάρκετ με βιολογικά φρούτα, λαχανικά και άλλες τροφές. Αν και αυτά τα προϊόντα είναι λίγο πιο ακριβά από τα συμβατικά προϊόντα του σουπερμάρκετ, είναι ποιοτικά καλύτερα και δεν περιέχουν φυτοφάρμακα, λιπάσματα και ορμόνες που περιέχουν τα κλασικά προϊόντα. Αν έχετε χώρο στην αυλή σας, δοκιμάστε να φτιάξετε ένα μικρό κήπο για να φυτέψετε τα δικά σας τρόφιμα.

apoxiramena frouta

Πιείτε πολύ νερό

Το νερό ενυδατώνει τα όργανα και όταν ουρείτε αποβάλλετε όλες τις ανεπιθύμητες ουσίες που έχουν συγκεντρωθεί στο σώμα. Θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον δυο λίτρα νερό την ημέρα (οχτώ ποτήρια). Αν ο καιρός είναι πολύ ζεστός και κάνετε κάποιο άθλημα ή αν είχατε μια πολύ κουραστική μέρα, αυξήστε την ποσότητα του νερού που καταναλώνετε. Σας προτείνουμε να πίνετε ένα ποτήρι κρύο νερό όταν ξυπνάτε και άλλο ένα όταν ετοιμάζεστε για ύπνο. Μπορείτε, επίσης, να ενυδατώνεστε καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό όπως μήλα, πεπόνι, ντομάτες και αγγούρια ή προσπαθήστε να πίνετε φυσικούς φρέσκους χυμούς και ροφήματα χωρίς ζάχαρη και ειδικά πράσινο τσάι.

Καταναλώστε περισσότερες φυτικές ίνες

Το βασικότερο όφελος των φυτικών ινών είναι παρόμοιο με αυτό του νερού: σας επιτρέπει να αποβάλλετε τις τοξίνες και σε αυτήν την περίπτωση μέσω των κοπράνων. Οι φυτικές ίνες βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα και βοηθούν τον οργανισμό σας να αποβάλλει όλα τα συντηρητικά και τις ανεπιθύμητες ουσίες που συγκεντρώνονται στο πεπτικό σύστημα. Η βρώμη, το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, οι σπόροι, οι ξηροί καρποί και τα φρούτα θα σας προσφέρουν άφθονες φυτικές ίνες.

Μην πίνετε πολύ καφέ ή αλκοόλ

Αυτά τα δυο ροφήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αλλά δεν κάνουν καλό στον οργανισμό καθώς αναγκάζουν το συκώτι και τα νεφρά να υπερλειτουργούν, με αποτέλεσμα να τα καταστρέφουν και να προκαλούν την εμφάνιση ασθενειών όπως είναι η παχυσαρκία και ο διαβήτης. Αν και ένα ποτήρι κρασί μετά το βραδινό γεύμα κάνει καλό, σας προτείνουμε να περιορίσετε την κατανάλωση του αλκοόλ στο ένα ποτήρι. Όσον αφορά στον καφέ, προσπαθήστε να αγοράζετε φυσικό καφέ αντί για εκείνον του εργοστασίου.

Καταναλώστε τροφές ιδανικές για τον καθαρισμό

Μερικές από τις συνιστώμενες τροφές για τον καθαρισμό του οργανισμού σας είναι τα λεμόνια (ανακατεύετε το χυμό τους με νερό), τα παντζάρια (περιέχουν πολλές φυτικές ίνες), το σκόρδο (αποβάλλει τους παθογόνους μικροοργανισμούς που προκαλούν ασθένειες) και το ραδίκι (χρησιμοποιήστε το για να φτιάξετε ένα έγχυμα ή προσθέστε μερικά ωμά φύλλα σε μια σαλάτα).

radiki

3ήμερη δίαιτα για τον καθαρισμό του οργανισμού σας

Πρώτη ημέρα

  • Για πρωινό: 250 γραμμάρια ψιλοκομμένα φρούτα, μια κούπα άπαχο γιαούρτι, δυο κουταλιές της σούπας πίτουρο σιταριού ή βρώμης, πέντε κουταλιές της σούπας δημητριακά από σιτάρι και μια κούπα πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη.
  • Δεκατιανό:  200 γραμμάρια φρέσκα φρούτα, 30 γραμμάρια ξηρούς καρπούς και δυο ποτήρια νερό.
  • Για μεσημεριανό: μια σαλάτα με ωμά ή μαγειρεμένα λαχανικά, 200 γραμμάρια ψάρι, κοτόπουλο ή γαλοπούλα (όχι τηγανητά), μια κούπα καστανό ρύζι και δυο ποτήρια νερό.
  • Το απόγευμα: 200 γραμμάρια φρέσκα φρούτα και δυο ποτήρια νερό.
  • Για βραδινό: ένα μπολ με σούπα λαχανικών, μια κούπα γιαούρτι και δυο κουταλιές της σούπας πίτουρο σιταριού.

Δεύτερη ημέρα

salata

  • Για πρωινό: ένα ποτήρι χυμό ανανά, μια κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο, μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με τυρί με λίγα λιπαρά και μια κούπα τσάι χαμομήλι.
  • Δεκατιανό: μισή γλυκοπατάτα και μια κούπα πράσινο τσάι.
  • Για μεσημεριανό: μια κούπα καστανό ρύζι, ένα ψητό φιλέτο ψαριού και μια σαλάτα με μαρούλι, ντομάτα, σέλινο και ραπανάκι.
  • Κατά τα μέσα του απογεύματος: λίγα φρούτα και για βραδινό ένα μπολ με λαχανικά και μια κούπα ζελατίνη.

Τρίτη ημέρα

psari

  • Για πρωινό: μια κούπα χυμό ανανά, ένα μπολ με άπαχο γάλα και μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με χοιρινό ή γαλοπούλα.
  • Δεκατιανό: μια χούφτα ξηρούς καρπούς.
  • Για μεσημεριανό: μια σαλάτα ζυμαρικών με νουντλς ολικής άλεσης, μπρόκολο, καρότα και αρακά μαζί με 200 γραμμάρια κοτόπουλο ή γαλοπούλα (όχι τηγανητά).
  • Το απόγευμα: ένα κομμάτι φρούτο και για βραδινό φτιάχνετε ένα κομμάτι ψάρι με χυμό λεμόνι.