5 λαχταριστές σούπες για αδυνάτισμα

· 9 Οκτωβρίου 2015

Σε αυτό το άρθρο, θα σας μιλήσουμε για πέντε λαχταριστές σούπες για αδυνάτισμα.

Υπάρχουν γεύματα που είναι συγχρόνως υγιεινά, πλήρη, χορταστικά και αδυνατιστικά; Ναι! Οι πολτοποιημένες σούπες! Είναι ιδανικός τρόπος να χάσετε βάρος σταδιακά, χωρίς να πεινάσετε, ενώ συγχρόνως παίρνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας.

Η εκτέλεσή τους είναι πολύ απλή: Βράζετε τα υλικά και στη συνέχεια τα πολτοποιείτε και έχετε υπέροχες σούπες για αδυνάτισμα.

Σούπα με κανέλα και κολοκύθα

Αυτή η λαχταριστή σούπα με τον ξεχωριστό συνδυασμό υλικών αποτελεί επίσης εξαιρετική έκπληξη για τους καλεσμένους σας σε ένα τραπέζι.

Η κολοκύθα έχει ιδιότητες χρήσιμες σε κάθε δίαιτα αδυνατίσματος. Είναι χορταστική, χάρη στην υψηλή της περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, ενώ συγχρόνως έχει λίγες θερμίδες. Είναι επίσης διουρητική και αποτοξινωτικήαφού βοηθά το σώμα να απομακρύνει τα περιττά υγρά και τις τοξίνες.

Η κανέλα δεν προσδίδει μόνο υπέροχη γεύση σε αυτήν τη σούπα. Έχει επίσης θεραπευτικές ιδιότητες. Ρυθμίζει τα επίπεδα του ζαχάρου, το οποίο όταν δεν βρίσκεται σε ισορροπία προκαλεί απότομη και έντονη πείνα.

Η κανέλα Κεϋλάνης συνίσταται περισσότερο από τα άλλα είδη αφού είναι πιο αρωματική και έχει μεγαλύτερες θεραπευτικές ιδιότητες.

soupa-kolokitha

Σούπα με κολοκυθάκι και φύκια wakeme

Αυτή η συνταγή θα σας δώσει μια εύπεπτη, νόστιμη σούπα ιδανική για το βραδινό σας γεύμα.

Το κολοκυθάκι περιέχει μόνο 17 θερμίδες ανά μερίδα 100 γραμμαρίων, γεγονός που το κάνει πολύ καλό συστατικό για την καθημερινή σας διατροφή. Επιταχύνει τον μεταβολισμό και διώχνει το λίπος από το σώμα.

Μερικοί διαλέγουν να προσθέσουν κίτρινο ή κρεμώδες τυρί για να την κάνουν πιο κρεμώδη, επειδή τα κολοκυθάκια περιέχουν πολύ νερό. Αντί για τυρί, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε φύκι wakame ως πολύ πιο υγιεινή εναλλακτική επιλογή. Δεν είναι μόνο διουρητικό και αδυνατιστικό, αλλά θα δώσει παραπάνω γεύση και κρεμώδη υφή στην σούπα.

Προσθέστε φύκια wakame στα κολοκυθάκια και πολτοποιήστε τα μαζί στο τέλος.

soupa

Σούπα με πράσο και πιπερόριζα (τζίντζερ)

Η πρασόσουπα έχει ιδιαίτερη, πεντανόστιμη γεύση και περιέχει πολύ νερό, φυτικές ίνες και κάλιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και το πολύ αλάτι. Επιπλέον, το πράσο είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες και έτσι είναι εξαιρετική επιλογή για βραδινό.

Μια πρέζα τζίντζερ σε σκόνη πραγματικά αναδεικνύει τη γεύση της σούπας αυτής. Το μπαχαρικό αυτό απομακρύνει το λίπος και τονώνει την ενέργεια, αφού ενισχύει τον μεταβολισμό. 

Προσθέστε φρέσκο τζίντζερ ή τζίντζερ σε σκόνη κατά το μαγείρεμα.

Σούπα με λεία μπιζέλια και πιπέρι καγιέν

Τα  μπιζέλια είναι όσπρια πολύ εύκολα στην πέψη. Αποτελούν πηγή πρωτεΐνης, η οποία μας βοηθά να διατηρήσουμε τον μυϊκό όγκο και να μειώσουμε την περιφέρεια της μέσης. Επίσης, τα μπιζέλια βοηθούν στη ρύθμιση του ζαχάρου και περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Για αυτούς τους λόγους, η σούπα αυτή είναι ιδιαίτερα χορταστική και ενδείκνυται για κάθε ώρα της ημέρας.

Το πιπέρι καγιέν επιταχύνει τον ανθρώπινο μεταβολισμό και μας βοηθά να χωνέψουμε πιο σωστά τα λιπαρά. Εάν δεν είστε συνηθισμένοι σε αυτό το μπαχαρικό, δοκιμάστε στην αρχή μικρή ποσότητα και αυξήστε την με τον καιρό.

Αυτή η σούπα είναι πολύ καλή επιλογή για κρύες μέρες και γενικότερα για όσους κρυολογούν εύκολα.

kagien

Μανιταρόσουπα με βρώμη

Εάν είναι η εποχή των μανιταριών ή απλά έχετε μερικά στην κατάψυξη και ψάχνετε ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να φτιάξετε με αυτά μια υπέροχη κρεμώδη σούπα. Τα μανιτάρια έχουν πολλές πρωτεΐνες και είναι πολύ υγιεινά.

Η βρώμη είναι πολύ θρεπτική και περιέχει πολλές φυτικές ίνες, και έτσι συνίσταται για όσους έχουν προβλήματα δυσκοιλιότητας αλλά και άλλες διαταραχές του πεπτικού συστήματος.

Σας συστήνουμε να προτιμάτε τη σούπα αυτή για μεσημεριανό, για να σας δώσει ενέργεια μέχρι το βράδι. Προσθέστε λίγη καπνιστή πάπρικα στο τέλος.