7 ισχυρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

19 Ιανουαρίου 2019
Είτε πρόκειται για την υγεία σας είτε για την αυτοπεποίθησή σας, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας, οι οποίες θα σας δώσουν μια ώθηση ενέργειας και θα βελτιώσουν την καθολική σας υγεία. Μάθετε γι' αυτές!

Οι αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας θα πρέπει να είναι υγιεινές και προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Αν γνωρίζετε ήδη ότι θα πρέπει να τρώτε καλύτερα, να χάσετε βάρος ή να χαμηλώσετε τη χοληστερίνη ή τα τριγλυκερίδιά σας όσο το δυνατόν περισσότερο, αυτές οι αλλαγές που σας προτείνουμε θα σας βοηθήσουν.

Στη συνέχεια, θα σας προσκαλέσουμε να ξεκινήσετε να κάνετε αυτές τις ισχυρές αλλαγές σήμερα, ώστε να νιώσετε πολύ καλύτερα. Χρειάζεστε μονάχα δύο πράγματα: θέληση και επιμονή.

Επειδή η φροντίδα της υγείας σας μπορεί να σας στοιχίσει ελάχιστα αλλά να σας προσφέρει τόσα πολλά. Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό.

Αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

1. Λεμόνι, διατροφικός σύμμαχος

Σας λέμε συχνά για το πόσο καλό είναι να ξεκινάτε την ημέρα σας πίνοντας ένα ποτήρι ζεστό νερό με χυμό λεμονιού.

Τώρα, αντί να περιορίζουμε τις δυνατότητες του λεμονιού στο ξεκίνημα της ημέρας σας, θα σας κάνει πολύ καλό να τις χρησιμοποιήσετε με όλους τους τρόπους.

  • Όταν φτιάχνετε μια σαλάτα, στύψτε λίγο λεμόνι σε αυτή.
  • Προσθέστε λίγο λεμόνι σε άπαχο κρέας όπως το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα.
  • Αρχίστε να πίνετε τσάι με χυμό λεμονιού.

Οι λίγες αυτές σταγόνες λεμονιού που προσθέτετε στη διατροφή σας, θα σας επιτρέψουν να απορροφήσετε περισσότερο σίδηρο, θα δώσουν μια καλή ποσότητα βιταμίνης C, και αλκαλικών στο σώμα σας.

Ανακαλύψτε τις 30 τροφές πλούσιες σε σίδηρο για την καταπολέμηση της κόπωσης και της ημικρανίας

2. Βρώμη ή φιστικοβούτυρο για πρωινό

Φυστικοβούτυρο αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Γνωρίζουμε όλοι πόσο θρεπτική είναι η βρώμη και πόσο καλή είναι ως πρωινό.

Έχετε δοκιμάσει όμως, για παράδειγμα, ένα πρωινό με ψωμί σικάλεως και φιστικοβούτυρο;

  • Πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν το φιστικοβούτυρο εξαιτίας των θερμίδων του.
  • Όμως, υπάρχει κάτι το οποίο ξεχνούν: τα φιστίκια περιέχουν φυτικά λιπαρά, με άλλα λόγια, είναι υγιεινά λιπαρά για την καρδιά σας και σας δίνουν μεγάλη ώθηση ενέργειας.
  • Το κλειδί για να λάβετε τα μέγιστα από το φιστικοβούτυρο είναι να το τρώτε με μέτρο.
  • Αν απλώσετε μια κουταλιά της σούπας σε ένα ψωμί πλούσιο σε ίνες, θα κάνετε κάτι καλό για την καρδιά σας, θα ενδυναμώσετε το σώμα σας, και θα καταφέρετε να αισθάνεστε πλήρεις για περισσότερο.

3. Πράσινες αποτοξινωτικές σούπες για δείπνο, από τις αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Πράσινη σούπα, αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Μία από τις υγιεινότερες, ισχυρότερες και γευστικότερες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας, είναι να προσθέσετε τις πράσινες αποτοξινωτικές σούπες για δείπνο.

Εδώ βρίσκονται κάποια λαχανικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

  • Σέλινο
  • Μπρόκολο
  • Αγκινάρες
  • Αγγούρι
  • Σπανάκι
  • Κολοκυθάκι
  • Λάχανα Βρυξελλών

Όλες αυτές οι τροφές έχουν ένα κοινό παρονομαστή: είναι λαχανικά που οχυρώνουν την υγεία του συκωτιού.

Δεν μπορούμε να ξεχνάμε ότι αν φροντίζετε το συκώτι σας τη νύχτα θα βοηθήσει καλύτερα την αποτοξίνωση του σώματός σας, θα σας προσφέρει πιο ξεκούραστο ύπνο και θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε με περισσότερη ενέργεια.

Ανακαλύψτε 10 τροφές που καθαρίζουν το συκώτι

4. Πείτε ναι στους σπόρους στη διατροφή σας

Οι σπόροι παραβλέπονται σε μεγάλο βαθμό στη διατροφή των περισσότερων ανθρώπων. Ωστόσο, είναι ώρα να ξεκινήσετε να κάνετε αλλαγές και να επωφεληθείτε από τα οφέλη τους.

  • Οι σπόροι chia μπορούν να σας δώσουν τα περισσότερα αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνες.
  • Οι σπόροι κάνναβης περιέχουν αμινοξέα.
  • Ο λιναρόσπορος βοηθά στη μείωση των λιπιδίων στο αίμα σας.
  • Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε σύμπλεγμα βιταμινών Β.

Αρχίστε να τους προσθέτετε στις σαλάτες και στα σμούθι σας!

5. Οι καλύτεροι συνδυασμοί φαγητών

Πεπόνι- αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Κάτι που δε σκεφτόμαστε συχνά είναι πως όταν τα φαγητά συνδυαστούν σωστά, μπορεί να είναι περισσότερο θρεπτικά, πιο εύπεπτα και να περιποιούνται καλύτερα συγκεκριμένες παθήσεις.

Εδώ βρίσκονται κάποιες προτάσεις τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην καθημερινή σας ζωή:

  • Σαλάτες αβοκάντο και ντομάτας.
  • Ψητές γλυκοπατάτες με λίγο λάδι καρύδας από πάνω, είναι όχι μόνο νόστιμες αλλά αποτελούν και μια φυσική θεραπεία για όμορφο δέρμα.
  • Αν πεινάσετε κατά τη διάρκεια της ημέρα, φάτε ένα μήλο με 28 γραμμάρια σοκολάτας, είναι μια έκρηξη από υγιεινά φλαβονοειδή.

Κάποιοι άλλοι συνδυασμοί που μπορείτε να βάλετε στη διατροφή σας:

  • Παπάγια με γιαούρτι. Ιδανικό για το έντερό σας.
  • Σολομός με σκόρδο.
  • Πεπόνι με μύρτιλο.
  • Αβγά με λίγες φέτες αβοκάντο.
  • Στήθος κοτόπουλου με άγρια σπαράγγια.
  • Χυμός παντζαριού με καρότα και λεμόνι.

6. Λευκό τσάι, από τις αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Αν λατρεύετε το τσάι, κάντε το επόμενο βήμα και κάντε την εκπληκτική αλλαγή σε λευκό τσάι.

  • Έχει ακόμη περισσότερα αντιοξειδωτικά απ’ ότι το πράσινο τσάι και χαμηλά επίπεδα καφεΐνης και έτσι δε θα ανεβάσει την πίεσή σας.
  • Είναι γευστικό, ελαφρύ, διουρητικό και αποτοξινωτικό. Δε μπορούμε να ξεχάσουμε πως είναι και μια μεγάλη βοήθεια για τη σταδιακή και υγιεινή απώλεια βάρους.

7. Ψωμί σικάλεως, το πλουσιότερο ψωμί σε ίνες

Ψωμί σικάλεως-αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας

Αν θέλετε να τρώτε καλά, θα πρέπει να κάνετε στην άκρη το επεξεργασμένο λευκό αλεύρι και την επεξεργασμένη ζάχαρη.

Μια φανταστική εναλλακτική για το λευκό ψωμί είναι το ψωμί σικάλεως:

  • Είναι πολύ χορταστικό και πλούσιο σε ίνες.
  • Το ψωμί σικάλεως περιέχει πρωτεΐνες, μέταλλα (κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο, μαγγάνιο), βιταμίνες (Β1, φολικό οξύ, θειαμίνη, νιασίνη) και ποικίλα αντιοξειδωτικά.

Είστε έτοιμοι να τα δοκιμάσετε;

Συνοψίζοντας, μην περιμένετε. Ξεκινήστε να κάνετε αλλαγές σήμερα. Αρχίστε να νιώθετε καλύτερα αλλάζοντας απλά τη διατροφή σας με αυτές τις απλές και ανέξοδες ιδέες.

  • Hilal, Y., & Engelhardt, U. (2007). Characterisation of white tea – Comparison to green and black tea. Journal Fur Verbraucherschutz Und Lebensmittelsicherheit. https://doi.org/10.1007/s00003-007-0250-3
  • González-Molina, E., Domínguez-Perles, R., Moreno, D. A., & García-Viguera, C. (2010). Natural bioactive compounds of Citrus limon for food and health. Journal of Pharmaceutical and Biomedical Analysis. https://doi.org/10.1016/j.jpba.2009.07.027
  • Yogiraj, Vijay. Goyal, Pradeep Kumar. Chauhan, C. S. (2015). Carica papaya Linn : An Overview. International Journal of Herbal Medicine. https://doi.org/10.1021/jf1031229