7 νόστιμα φαγητά για να προσθέσετε στη διατροφή σας

· 7 Ιουλίου 2018
Το κλειδί για να απολαμβάνετε τη διατροφή σας και να μη βαριέστε είναι να βρείτε τρόπους να μαγειρεύετε υγιεινά φαγητά με μπαχαρικά για να έχουν περισσότερη γεύση.

Τι θα λέγατε για μερικά νόστιμα φαγητά; Για να κάνετε υγιεινή διατροφή, δεν πρέπει να περιορίζετε τα γεύματά σας σε άνοστα φαγητά. Αν και πρέπει να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε, υπάρχουν πολλές νόστιμες συνταγές για φαγητά που μπορείτε να τρώτε χωρίς ενοχές.

Τα φαγητά αυτά σας χορταίνουν και σας εξασφαλίζουν περισσότερη ενέργεια για καλή σωματική και διανοητική επίδοση τις γεμάτες με δραστηριότητες μέρες σας. Το καλύτερο είναι ότι τα συγκεκριμένα φαγητά είναι τέλεια για ανθρώπους που δεν έχουν πολύ χρόνο. Μπορούν να φτιαχτούν μέσα σε μερικά λεπτά και τα συστατικά τους είναι οικονομικά. Μάλιστα, ίσως τα έχετε ήδη στην κουζίνα σας.

Είστε έτοιμοι; Μάθετε ποια είναι εφτά νόστιμα φαγητά που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας σήμερα.

1. Φρυγανισμένο ψωμί με κρέμα αβοκάντο

φέτες ψωμιού με αβοκάντο και αβγο

Απλώς λίγο φρυγανισμένο ψωμί με αβοκάντο μπορεί να είναι το τέλειο σνακ όταν πεινάτε στα μισά της μέρας. Μάλιστα, αν το συνοδέψετε με τροφές όπως ένα σφιχτοβρασμένο αβγό, μπορεί να γίνει μια καλή επιλογή για πρωινό.

  • Αυτός ο απλός συνδυασμός συστατικών σας εξασφαλίζει υδατάνθρακες και απαραίτητα αμινοξέα που λειτουργούν ως καύσιμα για το σώμα σας.
  • Περιέχει βιταμίνη Ε και λιπαρά οξέα Ωμέγα-3, θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού σας συστήματος.

2. Πράσινη σαλάτα

Θέλετε να φάτε κάτι ελαφρύ και 100% υγιεινό; Οι σαλάτες είναι ακόμα στη μόδα! Όταν τις φτιάχνετε με πράσινα λαχανικά, είναι πάρα πολύ ωφέλιμες για την υγεία σας καθώς και για το βάρος σας.

  • Τα φρέσκα λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών, βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων, που ενισχύουν τις άμυνες του οργανισμού σας ώστε να μην αρρωσταίνετε.
  • Η υψηλή περιεκτικότητα της πράσινης σαλάτας σε φυτικές ίνες βελτιώνει την πέψη και σας κρατάει χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, έτσι αποφεύγετε να τρώτε σνακ με πολλές θερμίδες.
  • Η πράσινη σαλάτα μπορεί να συνοδευτεί με τόνο, άπαχα κρέατα, αβγά και άλλες πηγές πρωτεϊνών και υγιεινών λιπαρών.

3. Σούπες λαχανικών

σούπα λαχανικών και κουτάλι

Υπάρχουν δεκάδες συνταγές για σούπες λαχανικών που μπορούν να συμπεριληφθούν στη διατροφή σας. Οι σούπες λαχανικών είναι ιδανικές για το μεσημεριανό ή για το βραδινό γεύμα και περιέχουν σημαντικά και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Επίσης είναι χορταστικές.

  • Οι σούπες με συνδυασμούς λαχανικών έχουν διουρητική δράση και εξασφαλίζουν στο σώμα σας φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά συστατικά και υδατάνθρακες.
  • Οι σούπες λαχανικών χαρίζουν ενέργεια, κάνουν καλό στο ανοσοποιητικό σας σύστημα και υποστηρίζουν τη σωστή πέψη.
  • Μπορείτε να προσθέσετε επίσης κρέας ή φασόλια.

4. Ζυμαρικά με λαχανικά

Τα ζυμαρικά φτιάχνονται γρήγορα και εύκολα και μπορεί να είναι πολύ θρεπτικά. Τα ζυμαρικά με λαχανικά  είναι ένα ελαφρύ πιάτο που μπορείτε να τρώτε αρκετά τακτικά, ακόμα και αν θέλετε να χάσετε βάρος.

  • Τα ζυμαρικά από στάρι περιέχουν υδατάνθρακες που αυξάνουν τα επίπεδα της ενέργειάς σας και βελτιώνουν την απόδοσή σας.
  • Σε συνδυασμό με λαχανικά τα ζυμαρικά εξασφαλίζουν άφθονες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεται το σώμα σας.
  • Για να διατηρείστε υγιείς, είναι καλύτερα να αποφεύγετε τα κορεσμένα λιπαρά όπως η κρέμα, το βούτυρο ή το τυρί.

5. Ψητό στήθος κοτόπουλου

ψητό κοτόπουλο με σαλάτα

Το ψητό στήθος κοτόπουλου χαρακτηρίζεται βαρετό και άνοστο, όμως η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα από τα πιο υγιεινά κρέατα. Επίσης μπορεί να είναι πολύ γευστικό.

  • Το κλειδί είναι το μαρινάρισμα του κοτόπουλου πριν μαγειρευτεί. Τα μυρωδικά και τα μπαχαρικά μπορούν να του δώσουν πολλή γεύση.
  • Μια άλλη επιλογή, αν και περιέχει περισσότερες θερμίδες, είναι η προσθήκη καραμελωμένων κρεμμυδιών ή κάποιας σως.

6. Λαζάνια με μελιτζάνες

Αναζητάτε ένα πιάτο που είναι διαφορετικό και πεντανόστιμο; Τι λέτε για λαζάνια με μελιτζάνες; Αν η συνηθισμένη συνταγή για λαζάνια τελικά περιέχει πολλές θερμίδες, η συγκεκριμένη παραλλαγή με λαχανικά είναι πιο ελαφριά και ιδανική για κάθε περίσταση.

  • Αντί για τα συνηθισμένα ζυμαρικά, χρησιμοποιείτε μελιτζάνες για τις στρώσεις που αποτελούν τα λαζάνια.
  • Η γέμιση περιέχει λαχανικά, όσπρια και σως λευκού τυριού.
  • Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κρεμμύδι, σκόρδο, σπανάκι και άλλα συστατικά της επιλογής σας.
  • Το αποτέλεσμα; Ένα χορταστικό πιάτο πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

7. Πατάτες στον φούρνο

Πατάτες στον φούρνο με αλάτι

Αντί να αγοράσετε πακεταρισμένες τηγανητές πατάτες, γιατί δεν φτιάχνετε μερικές γευστικές πατάτες στον φούρνο για το μεσημεριανό ή το βραδινό σας γεύμα;

  • Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να κόψετε τις πατάτες σε φέτες ή ροδέλες και να τις ψήσετε στον φούρνο μέχρι να γίνουν μαλακές και τραγανές, όσο τις θέλετε.
  • Έπειτα, πριν τις σερβίρετε, μπορείτε να τις πασπαλίσετε με μυρωδικά, όπως με λίγο κόλιαντρο ή λίγη ρίγανη.
  • Αυτό το απλό αλλά νόστιμο φαγητό θα σας χορτάσει και θα σας βοηθήσει να μη σπάσετε τη δίαιτά σας.

Όπως βλέπετε, υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει άγευστα φαγητά. Το μόνο που χρειάζεται είναι υγιεινοί συνδυασμοί για νόστιμα φαγητά και προσοχή στις μερίδες.