7 Σημαντικοί λόγοι να πίνετε γάλα με μέλι

Εκτός από το ότι είναι καταπληκτικό για την καταπράυνση του πονόλαιμου, αυτό το μείγμα με γάλα και μέλι βοηθάει στην αύξηση της αντοχής μας στην φυσική άσκηση και καταπολεμά την αϋπνία.
7 Σημαντικοί λόγοι να πίνετε γάλα με μέλι

Έχει γραφτεί από Okairy Zuñiga

Τελευταία ενημέρωση: 21 Δεκεμβρίου, 2022

Γιατί πρέπει να πίνετε γάλα με μέλι; Η κατανάλωση γάλακτος με μέλι είναι υπέροχη. Και είτε το πιστεύετε είτε όχι, είναι επίσης μια καλή επιλογή για να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό και σας κάνει να ζεσταθείτε πριν πέσετε στο κρεβάτι.

Αυτό το ρόφημα έχει πολλά πλεονεκτήματα και θέλουμε να τα μοιραστούμε σήμερα μαζί σας.

Το μέλι χρησιμοποιείται ως φυσικό γιατρικό για πολλές ασθένειες εδώ και χρόνια. Αυτό εξαιτίας των αντιβακτηριακών, αντιοξειδωτικών και αντιμυκητιακών ιδιοτήτων του.

Έχει επίσης καταπραϋντική και αντιφλεγμονώδη δράση, βοηθώντας στην ανακούφιση των αναπνευστικών προβλημάτων.

Το γάλα επιλέγεται παραδοσιακά έναντι άλλων ροφημάτων λόγω των βιταμινών Α, του συμπλέγματος Β και D, καθώς επίσης και των μετάλλων όπως το ασβέστιο. Επίσης είναι πλούσιο σε ζωικές πρωτεΐνες και γαλακτικό οξύ.

Χάρη σ’ αυτά, το γάλα με το μέλι μπορούν να δώσουν μοναδικά οφέλη στην υγεία σας. Σ’ αυτό το άρθρο θα περιγράψουμε μερικά από αυτά.

Ποτήρι με γάλα με μέλι

1. Προστατεύει το δέρμα σας

Το γάλα και το μέλι έχουν καθαριστικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Αυτές λειτουργούν τέλεια μαζί όταν τα συνδυάζετε.

Στην πραγματικότητα πολλά προϊόντα ομορφιάς χρησιμοποιούν και τα δύο ως βασικά συστατικά. Η ανάμιξή τους μπορεί να σας δώσει υγιές και λαμπερό δέρμα.

Η κατανάλωση γάλακτος και μελιού βοηθά το δέρμα σας από μέσα.

Μπορείτε αν προτιμάτε να κάνετε και μπάνιο σε γάλα με μέλι. Δείτε πώς:

  • Αναμείξτε ίσα μέρη γάλακτος και μελιού με νερό για μπάνιο.
  • Μουλιάστε το σώμα σας στη μπανιέρα για όσο διαρκεί συνήθως το μπάνιο σας.

Το δέρμα σας θα τραφεί εξωτερικά απορροφώντας τις ιδιότητες του μπάνιου σας.

2. Βοηθά στην πέψη σας

Το μέλι έχει πρεβιοτικές ιδιότητες. Αυτό σημαίνει πως διεγείρει την ανάπτυξη και τη δημιουργία καλών βακτηρίων, τα οποία είναι πολύ βοηθητικά για τα έντερα και το πεπτικό σας σύστημα.

Από την άλλη τα πρεβιοτικά έχουν διεγερτική επίδραση στα προβιοτικά βακτήρια. Αυτά τα προβιοτικά τα βρίσκουμε στο γάλα.

Επιπροσθέτως, οι υδατάνθρακες και οι ολιγοσακχαρίτες στο μέλι προάγουν τα καλά βακτήρια. Αυτές οι οργανικές ουσίες διατηρούν τα βακτήρια υγιή και λειτουργικά στο πεπτικό σας σύστημα.

Όλα αυτά μεταφράζονται ως εξόντωση:

  • Της δυσκοιλιότητας
  • Των κραμπών
  • Του πρηξίματος
  • Των βλαβερών βακτηρίων

3. Αυξάνει την αντοχή σας

Ασκήσεις γυμανστικής- γάλα με μέλι

Η κατανάλωση γάλακτος με μέλι κάθε πρωί αυξάνει σημαντικά την αντοχή του σώματός σας.

Αυτό οφείλεται στις πρωτεΐνες του γάλακτος και στους υδατάνθρακες του μελιού. Είναι και τα δύο απαραίτητα για να διεγείρετε τον μεταβολισμό σας.

Το να πίνετε γάλα με μέλι κάθε μέρα είναι μια ισχυρή βοήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας.

Χάρη στα ένζυμά του, οι ζωικές πρωτεΐνες που βρίσκονται στο γάλα, διασπώνται σε βασικά αμινοξέα. Αυτά με τη σειρά τους μετατρέπονται σε πρωτεΐνες τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα σας.

Το πλεονάζον υλικό αυτής της διαδικασίας οξειδώνεται ως χρησιμοποιήσιμη ενέργεια.

4. Βοηθά στην υγεία των οστών

Υγιή οστά- γάλα με μέλι

Το μέλι έχει μια εκπληκτική ικανότητα να δρα σαν μεταφορέας θρεπτικών ουσιών. Μπορεί να πάρει θρεπτικές ουσίες από τις τροφές σε κάθε μέρος του σώματός σας και κυρίως ασβέστιο, βοηθώντας στην ευκολότερη απορρόφησή του από το σώμα σας.

Το γάλα είναι πλούσια πηγή ασβεστίου. Πίνοντάς το με μέλι, δίνετε στο σώμα σας τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται για να φροντίζει την υγεία των οστών σας.

Επίσης, βοηθάει στη βελτιστοποίηση της απορρόφησης του ασβεστίου. Αυτό αποτρέπει αποτελεσματικά ασθένειες όπως την οστεοπόρωση και τη φλεγμονή των αρθρώσεων καθώς μεγαλώνετε.

5. To γάλα με μέλι καταπολεμά την αϋπνία

Η κατανάλωση ζεστού γάλακτος με μέλι πριν τον ύπνο, είναι ένας από τους γνωστότερους τρόπους για να κοιμηθείτε όταν έχετε αϋπνία.

Ρίξτε μια ματιά στα συστατικά ξεχωριστά. Τόσο το μέλι, όσο και το γάλα είναι καλά σε αυτό. Μαζί όμως, οι επιδράσεις τους εντείνονται.

  • Το μέλι είναι ένα σπάνιο συστατικό. Σας επιτρέπει να έχετε παραπάνω έλεγχο στην παραγωγή της ινσουλίνης του σώματός σας. Αυτό κάνει τον εγκέφαλό σας να απελευθερώνει περισσότερη τρυπτοφάνη. Έπειτα το χημικό αυτό μετατρέπεται σε σεροτονίνη, την ορμόνη που σας βοηθά να κοιμηθείτε.
  • Το ζεστό γάλα κάνει το στομάχι σας να αισθάνεται πιο άνετα, χάρη στη θερμοκρασία του. Θα πρέπει να το πίνετε πριν πάτε στο κρεβάτι.

6. Το γάλα με μέλι έχει αντιγηραντικές ιδιότητες

Νερό, γυναίκα- γάλα με μέλι

Ο συνδυασμός του γάλακτος και του μελιού δίνει πολλά οφέλη και στο υπόλοιπο σώμα σας. Ο λόγος είναι ότι το ρόφημα αυτό κάνει το σώμα σας πιο ευέλικτο και νεανικό.

Τα αντιοξειδωτικά σε αυτόν τον συνδυασμό επιτίθενται στις ελεύθερες ρίζες. Αυτές έχουν τεράστια επίδραση σε όλα τα συστήματα του σώματός σας. Βλάπτουν το δέρμα σας, παράγουν ρυτίδες και σημάδια γήρανσης και βλάπτουν τη συνολική λειτουργία του σώματός σας.

Εάν θέλετε να φαίνεσθε και να αισθάνεστε όσο το δυνατόν νεότεροι για όσο περισσότερο γίνεται, η χρήση του συνδυασμού γάλακτος με μέλι είναι πολύ βοηθητική.

7. To γάλα με μέλι έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες

Η κατανάλωση γάλακτος με μέλι έχει ωφέλιμες επιδράσεις σε κάποια βακτήρια.

Όταν πίνετε ζεστό γάλα και μέλι, ελαττώνετε τη δυσκοιλιότητα, τα αέρια και άλλα εντερικά προβλήματα. Εκτός αυτού, βοηθάτε επίσης το αναπνευστικό σας σύστημα αν έχετε κρύωμα ή βήχα.

Επωφεληθείτε και από τα δύο καταπληκτικά φυσικά προϊόντα. Θυμηθείτε: Πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή και καλές συνήθειες. Σ’ αυτά περιλαμβάνεται η συχνή γυμναστική και η αποφυγή του καπνού. Αν κάνετε αυτά θα επωφεληθείτε περισσότερο από τις επιδράσεις αυτού του ροφήματος.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...
Έλλειψη ύπνου: 5 βιολογικά επακόλουθα
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Έλλειψη ύπνου: 5 βιολογικά επακόλουθα

Η έλλειψη ύπνου είναι κάτι το οποίο ο εγκέφαλος ή το σώμα μας δεν μπορούν να αντέξουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.Η περιστασιακή αϋπνία μπορεί να



  • Ahmed S, Sulaiman SA, Baig AA, Ibrahim M, Liaqat S, Fatima S, Jabeen S, Shamim N, Othman NH. Honey as a Potential Natural Antioxidant Medicine: An Insight into Its Molecular Mechanisms of Action. Oxid Med Cell Longev. 2018 Jan 18;2018:8367846.
  • Ajibola A, Chamunorwa JP, Erlwanger KH. Nutraceutical values of natural honey and its contribution to human health and wealth. Nutr Metab (Lond). 2012 Jun 20;9:61.
  • Barr SI, McCarron DA, Heaney RP, Dawson-Hughes B, Berga SL, Stern JS, Oparil S. Effects of increased consumption of fluid milk on energy and nutrient intake, body weight, and cardiovascular risk factors in healthy older adults. J Am Diet Assoc. 2000 Jul;100(7):810-7.
  • Fakhr-Movahedi A, Mirmohammadkhani M, Ramezani H. Effect of milk-honey mixture on the sleep quality of coronary patients: A clinical trial study. Clin Nutr ESPEN. 2018 Dec;28:132-135.
  • Hatchett A, Berry C, Oliva C, Wiley D, St Hilaire J, LaRochelle A. A Comparison between Chocolate Milk and a Raw Milk Honey Solution’s Influence on Delayed Onset of Muscle Soreness. Sports (Basel). 2016 Mar 7;4(1):18.
  • Hosseini SM, Fekrazad R, Malekzadeh H, Farzadinia P, Hajiani M. Evaluation and comparison of the effect of honey, milk and combination of honey-milk on experimental induced second-degree burns of Rabit. J Family Med Prim Care. 2020 Feb 28;9(2):915-920.
  • Juhl CR, Bergholdt HKM, Miller IM, Jemec GBE, Kanters JK, Ellervik C. Dairy Intake and Acne Vulgaris: A Systematic Review and Meta-Analysis of 78,529 Children, Adolescents, and Young Adults. Nutrients. 2018 Aug 9;10(8):1049.
  • Krushna NS, Kowsalya A, Radha S, Narayanan RB. Honey as a natural preservative of milk. Indian J Exp Biol. 2007 May;45(5):459-64.
  • Shapla UM, Solayman M, Alam N, Khalil MI, Gan SH. 5-Hydroxymethylfurfural (HMF) levels in honey and other food products: effects on bees and human health. Chem Cent J. 2018 Apr 4;12(1):35.
  • Yuan X, Huang X, Wang B, Huang YX, Zhang YY, Tang Y, Yang JY, Chen Q, Jian D, Xie HF, Shi W, Li J. Relationship between rosacea and dietary factors: A multicenter retrospective case-control survey. J Dermatol. 2019 Mar;46(3):219-225.
  • Zhang X, Chen X, Xu Y, Yang J, Du L, Li K, Zhou Y. Milk consumption and multiple health outcomes: umbrella review of systematic reviews and meta-analyses in humans. Nutr Metab (Lond). 2021 Jan 7;18(1):7.

Τα περιεχόμενα αυτής της δημοσίευσης είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χρησιμεύσουν για να διευκολύνουν ή να αντικαταστήσουν τις διαγνώσεις, τις θεραπείες ή τις συστάσεις ενός επαγγελματία. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες και ζητήστε την έγκρισή του πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία.