Ανακαλύψτε 7 φρούτα που τονώνουν το δέρμα σας!

· 12 Μαΐου 2016
Τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Εκτός από το να τα τρώμε, μπορούμε επίσης να αξιοποιήσουμε τις ωφέλειές τους χρησιμοποιώντας τη φλούδα τους για να φτιάξουμε μια τονωτική λοσιόν για το δέρμα.

Μπορούν τα φρούτα πραγματικά να τονώσουν και να συσφίξουν το δέρμα σας, καταπολεμώντας τη χαλάρωση; Οπωσδήποτε! Αυτό μπορεί να σας προκαλεί έκπληξη, επειδή είμαστε όλοι συνηθισμένοι να αγοράζουμε πολυάριθμες κρέμες και να ξοδεύουμε πολλά χρήματα σε προϊόντα περιποίησης της ομορφιάς, προκειμένου να τονώσουμε και να συσφίξουμε την επιδερμίδα μας.

Και λοιπόν; Σημαίνει αυτό ότι αρκεί να τρώμε τα φρούτα στη συγκεκριμένη λίστα; Όχι ακριβώς. Στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή και να αυξήσετε την κατανάλωση όλων των τροφών που εξασφαλίζουν κολλαγόνο και άλλες θρεπτικές ουσίες οι οποίες είναι απαραίτητες για το δέρμα σε όλα τα στάδια της ζωής.

Κάθε βοήθεια είναι καλή και μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις κρέμες προσώπου σας. Ωστόσο, για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά τους, είναι απαραίτητο να θρέφετε το δέρμα σας από μέσα. Και αυτός είναι ο λόγος που τα φρούτα αποτελούν καθημερινά τους καλύτερους συμμάχους σας.

1. Η δύναμη της βιταμίνης C που περιέχεται στο πορτοκάλι

portokali-stagones-nerou-158144-500x281

Ποιο φρούτο περιέχει την περισσότερη βιταμίνη C για την τόνωση του δέρματός σας; Το πορτοκάλι. Τρώγεται πολύ καλά κάθε πρωί μαζί με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι, το οποίο είναι ιδανικό για τον καθαρισμό του οργανισμού σας από τις τοξίνες και για μια καλή ποσότητα βιταμινών και αντιοξειδωτικών ουσιών.

Η βιταμίνη C που περιέχεται στο πορτοκάλι και στο λεμόνι είναι το απόλυτο αντιγηραντικό συστατικό. Χάρη σε αυτή ο οργανισμός σας μπορεί να απορροφήσει καλύτερα το σίδηρο και το ασβέστιο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι υδατοδιαλυτή, δηλαδή η βιταμίνη C διαλύεται στο νερό και μπορεί έπειτα να χαθεί μέσω των ούρων, επομένως πρέπει να την αναπληρώνουμε συνεχώς.

Η βιταμίνη C αποτελεί επίσης ένα θαυμάσιο αντιοξειδωτικό, ικανό να διατηρεί υγιές το DNA των κυττάρων μας και να μας προστατεύει από τις τρομερές ελεύθερες ρίζες που δημιουργούν ρυτίδες στο δέρμα μας, ενώ επίσης συμβάλλει στην πρόληψη των σημαδιών της γήρανσης και προάγει τη σύνθεση κολλαγόνου.

Με ποιον τρόπο ωφελούμαστε από το πορτοκάλι;

 1. Τρώτε ένα πορτοκάλι με μέλι κάθε μέρα

Μπορείτε να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι, αλλά θα ήταν καλό να τρώτε στο μεσημεριανό σας ένα τεμαχισμένο πορτοκάλι με λίγο μέλι.

2. Συνταγή για τονωτική λοσιόν από φλούδα πορτοκαλιού

Υλικά

  • φλούδες από 3 πορτοκάλια
  • 1 λίτρο νερό

Οδηγίες

  • Αυτή η τονωτική λοσιόν είναι ιδανική για τη σύσφιξη του δέρματός σας, πώς όμως φτιάχνεται; Είναι πανεύκολο: παίρνετε τις φλούδες από τρία πορτοκάλια και τις βράζετε σε ένα λίτρο νερό, μέχρι να μαλακώσουν και για τουλάχιστον είκοσι λεπτά.
  • Έπειτα απομακρύνετε το νερό από τη φωτιά και το αφήνετε στην άκρη για μία ώρα. Μετά στραγγίζετε τα περιεχόμενα, τοποθετείτε την τονωτική λοσιόν σε γυάλινο μπουκάλι και τη διατηρείτε στο ψυγείο.
  • Θα πρέπει να εφαρμόζετε αυτό το φρέσκο νερό πορτοκαλιού στο πρόσωπό σας τρεις φορές την ημέρα, χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι βαμβάκι. Καθαρίζει, τονώνει και συσφίγγει το δέρμα σας. Το αφήνετε στο δέρμα όλη την ημέρα, δεν χρειάζεται να πλύνετε το πρόσωπό σας για να το αφαιρέσετε. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο πρόσωπό σας ή σε οποιοδήποτε μέρος του σώματός σας θέλετε να συσφίξετε, όπως στους μηρούς ή στο στομάχι.

2. Ακετυλοσαλικυλικό οξύ (ασπιρίνη) από σταφύλι, κεράσι και αβοκάντο

stafylia

Αν συνηθίσετε να τρώτε τακτικά αυτά τα είδη φρούτων, τα οποία είναι πλούσια σε ακετυλοσαλικυλικό οξύ, θα δείτε ότι η ομορφιά και η σφριγηλότητα του δέρματός σας θα αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Μπορείτε να τα τρώτε στη φυσική τους μορφή, να πίνετε το χυμό τους αλλά και να ωφεληθείτε από τις ιδιότητές τους φτιάχνοντας με αυτά σπιτικές κρέμες.

Ποια είναι λοιπόν τα φρούτα που περιέχουν το περισσότερο ακετυλοσαλικυλικό οξύ; Κρατήστε σημειώσεις για να μην τα παραλείπετε ποτέ από την καθημερινή σας διατροφή:

  • Αβοκάντο.
  • Κόκκινα σταφύλια (έχουν περισσότερες τανίνες, επομένως περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν το δέρμα σας).
  • Κεράσια.
  • Μανταρίνια.

Πώς μπορούμε να ωφεληθούμε περισσότερο από τα φρούτα που είναι πλούσια σε ακετυλοσαλικυλικό οξύ;

avokanto-michellelynnegoodfellow

  • Συμπεριλάβετε τα κόκκινα σταφύλια στο πρωινό σας και να θυμάστε να τα τρώτε πάντα με τη φλούδα, αφού εκεί βρίσκονται τα πιο ωφέλιμα συστατικά.
  • Τρώτε κεράσια όποτε μπορείτε και όταν είναι στην εποχή τους. Δέκα κεράσια την ημέρα αρκούν, μετά το μεσημεριανό γεύμα. Πέρα από το ότι τονώνουν το δέρμα σας, είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του πόνου της αρθρίτιδας.
  • Ο χυμός από μανταρίνια είναι ιδανικός για το μεσημέρι. Πίνετέ τον φρεσκοστυμμένο.
  • Το αβοκάντο είναι θαυμάσιο για το δέρμα σας, όμως επειδή περιέχει πολλές θερμίδες, είναι καλό να μην τρώτε πάνω από μισό αβοκάντο την ημέρα. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε μάσκες προσώπου από αβοκάντο, οι οποίες θα συσφίξουν το δέρμα σας και για τις οποίες έχουμε μιλήσει σε άλλα άρθρα του ιστολογίου μας.

3. Φράουλα και καρπούζι, που διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου

karpouzi

Το κολλαγόνο είναι μια πρωτεΐνη που μπορεί να εξασφαλιστεί μονάχα από ζωικές πηγές. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν το σώμα μας να την παράγει και οι οποίες διεγείρουν τη σύνθεσή της. Μπορείτε να φάτε μοσχάρι και χοιρινό, μπορείτε να φάτε ψάρι ή να φτιάξετε ένα επιδόρπιο με την πάντα ωφέλιμη ζελατίνη. Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε δύο φρούτα που θα σας βοηθήσουν να συσφίξετε το δέρμα σας χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, νερό και βιταμίνες:

Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ωφέλειες του καρπουζιού και της φράουλας;

karpouzi-greipfrout

  • Όταν η φράουλα και το καρπούζι είναι στην εποχή τους, μη διστάζετε να τα τρώτε στη φυσική τους μορφή ή σε γευστικά smoothies. Τα φρούτα αυτά λειτουργούν ως μεσολαβητές στην παραγωγή κολλαγόνου και, επιπλέον, συμβάλλουν στην ενυδάτωση του δέρματός σας χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε νερό. Απολαμβάνετέ τα όσο πιο συχνά μπορείτε.